Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки з операційною системою
Очікувана вартість
1 011 781,00 UAH
UA-2020-11-18-013327-c e5e5ffc674214139a8347625d4ff9b00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Серб

+380445370043 o.serb@naftogazteplo.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Код ЄДРПОУ: 42399765
Вебсайт: http://www.naftogazteplo.com.ua
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вулиця Шолуденка, будинок 1
Контактна особа: Олександр Серб
+380445370043
o.serb@naftogazteplo.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 011 781,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 058,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами (крім російської), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 комплект
ноутбуки з операційною системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Велика Васильківська, 55-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування коштів за платіжними вимогами Постачальника у п’ятиденний строк з дня отримання товару Покупцем. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 23:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 23:25
Опитувальник (Фізич) до ТД.xlsx
18 листопада 2020 23:25
Опитувальник (Юридич) до ТД.xls
18 листопада 2020 23:25
проект договору.docx
18 листопада 2020 23:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ 30210000-4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 20 листопада 2020 13:23
Дата відповіді: 20 листопада 2020 13:45
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: У відповідь на звернення зазначаємо, що умови постачання товару за предметом закупівлі прописано в тендерній документації та проекті договору. Прохання уважно переглянути умови тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-013327-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 08 грудня 2020 17:57
Вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення стосовно визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" з наступних причин:
1. Учасником не зазначено парт номер ноутбука, лише модель, яка в свою чергу включає в себе безліч різноманітних модифікацій з різними технічними характеристиками, таким чином перевірити відповідність запропнованих учасником ноутбуків технічним вимогам Замовника немає можливості.
2. На вимогу форми тендерної пропозиції, учасником не вказано країну виробника запропонованих ноутбуків.
Таким чином, Ми ТОВ "Лідер Че" вимагаємо відмінити Ваше рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" і перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 грудня 2020 13:03
Причина: скасування

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 864 960,00
UAH з ПДВ
859 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 893 289,60
UAH з ПДВ
864 906,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:19
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:19
На ПЕРЕМОЖЦЯ.7z
03 грудня 2020 17:32
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:29
Технічний опис.7z
03 грудня 2020 17:29
Кваліфікаційний опис.7z

Публічні документи

03 грудня 2020 12:42
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:41
5. Протоколи.pdf
03 грудня 2020 12:41
4. Статут.pdf
03 грудня 2020 12:41
39. Авторизаційний лист.pdf
03 грудня 2020 12:41
37. Порівняльна таблиця.pdf
03 грудня 2020 12:41
35. Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2020 12:41
34. Проект договору.pdf
03 грудня 2020 12:41
30. Довідка щодо товару.pdf
03 грудня 2020 12:41
3. Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2020 12:41
24. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
03 грудня 2020 12:41
21. Паспорт Лєбєдєва.pdf
03 грудня 2020 12:41
2. Витяг ЄДРПОУ 06.11.2020.pdf
03 грудня 2020 12:41
10. Довідка по ст. 17.pdf
03 грудня 2020 12:41
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Переможець 859 901,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
859 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:06
ТОВ Фірма Валтек №55К_ДУ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:16
ТОВ Фірма Валтек №55К.PDF укладений
24 грудня 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 2.1 договору
Номер договору про закупівлю: 55/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 859 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 143 316,50 UAH)