Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці і регенерації картриджів копіювальних апаратів, багатофункціональних пристроїв та принтерів - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-11-18-011979-c 9cc5880d7f084125b81e6cf8456b12b1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262 chubar_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262
chubar_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 12:14
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
64 послуга
Регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 15 робочих днів з дня підписання рахунків та актів наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-011979-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "Новий Сервіс", Код ЄДРПОУ:33564552
Дата подання: 03 грудня 2020 12:15
Незгода з дискваліфікацією
Можливо, можна було б і зателефонувати, повідомити про виниклі труднощі ...
Так, деякі файли, після накладання електронного підпису, стали в форматі .p7s і не відкриваються просто клацанням мишки, але на майданчику існує технічна допомога і підтримка!
Ось відповідь їх фахівця:
“ Підписані файли також можна відкрити, наприклад, замовник може перейти по посиланню - https://czo.gov.ua/verify, довантажити файл, і йому покаже інформацію про підписи, а також буде можливість завантажити файл у вихідному форматі для ознайомлення з ним.
В даному випадку ви можете замовити безкоштовну юридичну консультацію на сторінці закупівлі в блоці інформації "Безкоштовна юридична консультація", щоб юрист перевірив інформацію щодо відхилення пропозиції, можливо, що ви зможете написати вимогу замовнику ... і так далі.”
Ми скористалися цією порадою, перевірили - все працює і всі файли відкриваються і читаються.
Просимо скасувати своє рішення про дискваліфікацію ПП "Новий Сервіс", скористатися радою служби технічної підтримки та ознайомиться з усіма файлами нашого тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 грудня 2020 17:16
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2020 17:16
Вимогу задоволено, Приватне підприємство «НОВИЙ СЕРВІС» повернуто на кваліфікацію, відбувається розгляд пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Новий Сервіс" 22 392,00
UAH з ПДВ
13 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 23 680,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 24 264,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:38
Оновлена пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:40
Пропозиція, довідки.pdf
26 листопада 2020 15:40
ВИТЯГ ФОП ДЯТЛЕНКО 5%.jpg
26 листопада 2020 15:40
Document_USR_1006845343.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 13:44
проект договору.pdf
26 листопада 2020 13:44
11 довідка працівники.pdf
26 листопада 2020 13:44
7 не ліцензія.pdf
26 листопада 2020 13:44
6 згода з договором.pdf
26 листопада 2020 13:44
4 довідка про Статут.pdf
26 листопада 2020 13:44
3 довідка про повноваження.pdf
26 листопада 2020 13:44
1 пропозиція.pdf
26 листопада 2020 13:44
сертифікати.zip
26 листопада 2020 13:44
паспорт та іпн.zip
26 листопада 2020 13:44
ТАРАСЕНКО статистика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Новий Сервіс"

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Новий Сервіс"
#33564552
Очікує рішення 13 998,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:16
ПП "Новий Сервіс"
#33564552
Рішення скасоване 13 998,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:16
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
Рішення скасоване 14 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:16

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 грудня 2020 11:34
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Надано у вкладеному файлі "Рішення про скасування закупівлі.docx"
Документи:
07 грудня 2020 11:34
Рішення про скасування закупівлі.docx