Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по заправці і регенерації картриджів копіювальних апаратів, багатофункціональних пристроїв та принтерів - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-11-18-011979-c ● 9cc5880d7f084125b81e6cf8456b12b1
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380995585262 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
64 послуга
Регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 15 робочих днів з дня підписання рахунків та актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 17:15 |
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx |
18 листопада 2020 17:15 |
Додаток 2 «Пропозиція».docx |
18 листопада 2020 17:15 |
Додаток 4 «Проект договору».docx |
18 листопада 2020 17:15 |
Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».docx |
18 листопада 2020 17:15 |
Додаток 1 «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження».docx |
18 листопада 2020 17:15 |
Додаток 5 «Лист-згода з проєктом договору».docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-18-011979-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "Новий Сервіс", Код ЄДРПОУ:33564552
Дата подання: 03 грудня 2020 12:15
Незгода з дискваліфікацією
Можливо, можна було б і зателефонувати, повідомити про виниклі труднощі ...
Так, деякі файли, після накладання електронного підпису, стали в форматі .p7s і не відкриваються просто клацанням мишки, але на майданчику існує технічна допомога і підтримка!
Ось відповідь їх фахівця:
“ Підписані файли також можна відкрити, наприклад, замовник може перейти по посиланню - https://czo.gov.ua/verify, довантажити файл, і йому покаже інформацію про підписи, а також буде можливість завантажити файл у вихідному форматі для ознайомлення з ним.
В даному випадку ви можете замовити безкоштовну юридичну консультацію на сторінці закупівлі в блоці інформації "Безкоштовна юридична консультація", щоб юрист перевірив інформацію щодо відхилення пропозиції, можливо, що ви зможете написати вимогу замовнику ... і так далі.”
Ми скористалися цією порадою, перевірили - все працює і всі файли відкриваються і читаються.
Просимо скасувати своє рішення про дискваліфікацію ПП "Новий Сервіс", скористатися радою служби технічної підтримки та ознайомиться з усіма файлами нашого тендерної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Так, деякі файли, після накладання електронного підпису, стали в форматі .p7s і не відкриваються просто клацанням мишки, але на майданчику існує технічна допомога і підтримка!
Ось відповідь їх фахівця:
“ Підписані файли також можна відкрити, наприклад, замовник може перейти по посиланню - https://czo.gov.ua/verify, довантажити файл, і йому покаже інформацію про підписи, а також буде можливість завантажити файл у вихідному форматі для ознайомлення з ним.
В даному випадку ви можете замовити безкоштовну юридичну консультацію на сторінці закупівлі в блоці інформації "Безкоштовна юридична консультація", щоб юрист перевірив інформацію щодо відхилення пропозиції, можливо, що ви зможете написати вимогу замовнику ... і так далі.”
Ми скористалися цією порадою, перевірили - все працює і всі файли відкриваються і читаються.
Просимо скасувати своє рішення про дискваліфікацію ПП "Новий Сервіс", скористатися радою служби технічної підтримки та ознайомиться з усіма файлами нашого тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 03 грудня 2020 17:16
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2020 17:16
Вимогу задоволено, Приватне підприємство «НОВИЙ СЕРВІС» повернуто на кваліфікацію, відбувається розгляд пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Новий Сервіс" |
22 392,00
UAH з ПДВ
|
13 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
23 680,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
24 264,00
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Новий Сервіс" #33564552 |
Очікує рішення |
13 998,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 17:16
|
ПП "Новий Сервіс" #33564552 |
Рішення скасоване |
13 998,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 17:16
|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Рішення скасоване |
14 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 17:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 грудня 2020 11:34 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Надано у вкладеному файлі "Рішення про скасування закупівлі.docx" |
Документи:
07 грудня 2020 11:34
|
Рішення про скасування закупівлі.docx |