Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги фізичної охорони, відповідний код ЄЗС - ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
598 220,40 UAH
UA-2020-11-18-011931-c 28adad90a3cc48a4aba516601639c40c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Макєєва

+380577252947 tender_mosk@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459167
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Юр'ївська, буд. 13
Контактна особа: Надія Макєєва
+380577252947
tender_mosk@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:52
Очікувана вартість: 598 220,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 991,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника.
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою.Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Приведена ціна не застосовується, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги фізичної охорони, відповідний код ЄЗС - ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Юр'ївська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги між Сторонами здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг за відповідний розрахунковий період. Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Більш детально визначено у тендерній документації. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, м. Харків, 61001, вул. Юр'ївська, буд. 13. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Приведена ціна не застосовується, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:02
ТД__нова редакція.docx
23 листопада 2020 10:02
Перелік змін до ТД.doc
23 листопада 2020 10:02
Оголошення__нова редакція.doc
23 листопада 2020 10:02
Додаток 6__проєкт Договору__нова редакція.docx
23 листопада 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:02
ТД__нова редакція.docx
18 листопада 2020 17:12
ТД.docx
23 листопада 2020 10:02
Перелік змін до ТД.doc
23 листопада 2020 10:02
Оголошення__нова редакція.doc
18 листопада 2020 17:12
Оголошення.doc
23 листопада 2020 10:02
Додаток 6__проєкт Договору__нова редакція.docx
18 листопада 2020 17:12
Додаток 6__проєкт Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 572 904,00
UAH з ПДВ
569 838,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" 585 000,00
UAH з ПДВ
572 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКБ ОФ 595 220,40
UAH з ПДВ
595 220,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:19
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2020 17:19
Ліцензія МВС.pdf
03 грудня 2020 17:19
Копія Ліцензії МВС.PDF
03 грудня 2020 17:19
копія договору ДОР 4.pdf
03 грудня 2020 17:19
Код адмінпослуги.PDF
03 грудня 2020 17:19
договір № 304 17.PDF
03 грудня 2020 17:19
відгук ДОР 4.PDF
03 грудня 2020 17:19
акт за листопад.PDF
03 грудня 2020 17:19
акт за жовтень.PDF
03 грудня 2020 17:19
акт за грудень.PDF

Публічні документи

24 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:20
Довідка податкова
24 грудня 2020 14:20
Ліцензія
24 грудня 2020 14:20
про уповноважену особу
24 грудня 2020 14:20
ч.2 ст. 17
24 грудня 2020 14:20
п.12 ч.1 ст.17
24 грудня 2020 14:20
Довідка МВС
03 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
03 грудня 2020 18:44
02 Довідка спецодяг.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
01 Довідка МТБ.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
15 Про субпідрядника.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
13 кількісні якісні.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
12 Листи згоди.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
10 Довідка ПДВ.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
09 Довідка ЄП.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
07 Ненадання ФО.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
06 ст. 17.pdf.zip
03 грудня 2020 18:44
05 кваліфікаційні.pdf.zip

Публічні документи

03 грудня 2020 15:34
ст. 17 Додаток 2.pdf
03 грудня 2020 15:34
ст. 16 Додаток 1.pdf
03 грудня 2020 15:34
Документи на авто.pdf
03 грудня 2020 15:34
Документи на авто.pdf
03 грудня 2020 15:34
Додаток 6.pdf
03 грудня 2020 15:34
Додаток 5.pdf
03 грудня 2020 15:34
Додаток 4.pdf
03 грудня 2020 15:34
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА"

ТОВ АКБ ОФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Відхилено 569 838,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 14:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА"
#39455269
Переможець 572 028,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 11:57

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1). Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, згідно з вимогами абз. 3 п.п. 4 п. 1 Додатку 1до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, ВИЗНАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», а саме: документ, виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджують проведення щеплення проти сказу, учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ не надано. Водночас, наданий «Лист-роз’яснення щодо неподання документів на вимогу тендерної документації» (Вих. № 980 від 03.12.2020 року) зі змістом «Також зазначаємо, що не подаємо окремого документа на підтвердження наявності щеплення службового собаки від сказу, тому що відповідна відмітка є у ветеринарному паспорті» лише підтверджує наявність щеплення проти сказу, а не замінює відповідний документ. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: завантажити через електронну систему закупівель документ, виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджують проведення щеплення проти сказу. 2). Відповідно до вимог абз. 4 п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, ВИЗНАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен зокрема, надати: - свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або по слухняності і захисній службі, або випробуваня/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3, а також, що службовий собака пройшов випробування не нижче ССД-1 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, на підтвердження цієї вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надана копію ДИПЛОМУ від 02.11.2019 року, виданого ШКОЛОЮ ОХОРОННИХ СОБАК «АРЕС» за програмою «Відсіч» (собака супроводу). Вказаний диплом не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не підтверджує проходження собакою курсів/або іспитів дресирувань по слухняності і караульній службі/або по слухняності і захисній службі, або випробуваня/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3, а також випробувань не нижче ССД-1. Крім того, ШКОЛА ОХОРОННИХ СОБАК «АРЕС» не є державною установою, а з відкритих джерел встановити членство ШКОЛИ ОХОРОННИХ СОБАК «АРЕС» у міжнародних кінологічних організаціях не вбачається можливим. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: завантажити через електронну систему закупівель документ: - свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або по слухняності і захисній службі, або випробуваня/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3, а також, що службовий собака пройшов випробування не нижче ССД-1 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій. 3). Відповідно до вимог абз. 7 п.п. 4 п. 1 Додатку 1до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, ВИЗНАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен зокрема, надати: - копію не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, що є штатним працівником учасника, водночас згідно з вимогами підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації, документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника. Документ, наданий учасником на «Леннгрен Георгия» та який підтверджує відповідність діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, поданий російською мовою, тобто не має перекладу на українську мову. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: завантажити через електронну систему закупівель відповідний переклад зазначеного документу, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника. 4). Відповідно до вимог абз. 2 п.п. 4 п. 1 Додатку 1до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, ВИЗНАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен зокрема, надати: - ветеринарний паспорт на службового собаку, водночас згідно з вимогами підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації, документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника. Міжнародний ветеринарний паспорт на службового собаку, наданий учасником, містить сторінку 3 без відповідного перекладу на українську мову. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: завантажити через електронну систему закупівель відповідний переклад зазначеного документу, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

11 грудня 2020 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА"
#39455269
572 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2022 11:01
Дод_миська охор_21_02.pdf зміни до договору
24 лютого 2022 10:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:09
ДУ_2_30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:56
ДУ_1_30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:52
Договір__30.12.2020.pdf укладений
30 грудня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.1, 10.3 розділу 10 «Строк дії договору» в частині надання послуг з 01 січня 2021 року по 31 березня 2022 року та в частині проведення розрахунків до повного їх виконання
Номер договору про закупівлю: 21-0401/ХМО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено у відповідності до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Ціна Договору після внесення змін становить 686 433,60 грн, в тому числі ПДВ 114 405,60 грн., загальною кількістю 10 512 годин. Строк надання послуг після внесення змін: з 01 січня 2021 року по 14 березня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 21-0401/ХМО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сума договору після внесення змін складає 651955,20 грн., у т.ч. ПДВ – 108659,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 21-0401/ХМО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML