Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура Новорічна ялинкова гірлянда
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-11-18-011638-c fc6bb8455b23473cb65f4ca6ddf0ced6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Яхимович

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Ірина Яхимович
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:32
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 штуки
Світильники та освітлювальна арматура
Новорічна ялинкова гірлянда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 12 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:53
Гірлянда ТД та ТЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОНОМАРЬОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 144 900,00
UAH з ПДВ
144 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 155 190,00
UAH з ПДВ
152 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 10:58
23663 Довідка.pdf
04 грудня 2020 10:58
23663 Виписка.pdf
04 грудня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.jpg
04 грудня 2020 10:58
Паспорт_Пономарьова.pdf
04 грудня 2020 10:58
Мат.Стан.jpg
04 грудня 2020 10:58
Лист згода.jpg
04 грудня 2020 10:58
Лист гарантія.jpg
04 грудня 2020 10:58
Код_Пономарьова.pdf
04 грудня 2020 10:58
Довідка ознайомлення.jpg
04 грудня 2020 10:58
Виписка_Пономарьова.pdf
04 грудня 2020 10:58
Анкета учасника.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:48
Довідка3.pdf
17 грудня 2020 09:48
Довідка1.pdf
09 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:24
Інвентарна книга.pdf
09 грудня 2020 15:24
Договір купівлі_офіс.pdf
09 грудня 2020 15:24
Витяг_офіс.pdf
03 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2020 17:06
Реєстр документів.pdf
03 грудня 2020 17:06
Підписаний_G1220-7186-GL_tender.pdf
03 грудня 2020 17:06
Лист_підписант.pdf
03 грудня 2020 17:06
Договір оренди №1.pdf
03 грудня 2020 17:06
Договір на постачання.pdf
03 грудня 2020 17:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОНОМАРЬОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПОНОМАРЬОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#3104712180
Відхилено 144 900,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:54
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3157014874
Переможець 152 640,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 12:48

Документи

08 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:52
Протокол25.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей. Відповідно до вимог п. 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно форми наведеної Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник у складі пропозиції зокрема надано посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці. Однак, у складі пропозиції ФОП Яворський Вадим Олександрович відсутні посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності учасника ФОП Яворський Вадим Олександрович на об’єкти, перелічені учасником в пунктах 1, 3-6 інформації про перелік матеріально-технічної бази. Тому, враховуючи викладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, у спосіб та у термін визначний ч. 9 ст. 26 цього Закону, вимагаємо від учасника надати копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти зазначені в пунктах 1, 3-6 інформації про перелік матеріально-технічної бази.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3157014874
152 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:26
дог190.pdf укладений
22 грудня 2020 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 640,00
UAH