Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім. С. Бубки по вул. Благовіщенській, 43, м. Артемівськ - реконструкція"
Очікувана вартість
85 492 369,20 UAH
UA-2020-11-18-011623-c 6fad5a87e4ab45a4bb9773194a5dce4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 11:13
Очікувана вартість: 85 492 369,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 564 771,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім. С. Бубки по вул. Благовіщенській, 43,
м. Артемівськ - реконструкція"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:52
Додаток 5.pdf
18 листопада 2020 16:52
Проект Договору 2020.docx
18 листопада 2020 16:52
Додаток 2.pdf
18 листопада 2020 16:52
Додаток 8.pdf
18 листопада 2020 16:52
Специфікація Бахмут Гуртожиток КЗ_ДОСКСП ІМ. С.БУБКИ_Рекон.zip
18 листопада 2020 16:52
Додаток 1.pdf
18 листопада 2020 16:52
Додаток 4.pdf
18 листопада 2020 16:52
Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 16:52
ТД №79 (557) Бахмут Гуртожиток КЗ_ДОСКСП ІМ. С.БУБКИ_Рекон.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРПРОЕКТБУД" 81 040 000,00
UAH з ПДВ
70 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БІЛД" 83 529 403,32
UAH з ПДВ
70 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 85 331 005,36
UAH з ПДВ
75 903 206,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 14:32
10.Ліцензії та дозволи.pdf
03 грудня 2020 14:32
9.Довідка банку.pdf
03 грудня 2020 14:32
8.Баланс.pdf
03 грудня 2020 14:32
5.Субпідрядники.pdf
03 грудня 2020 14:32
4.Графік.pdf
03 грудня 2020 14:32
3.Зведена довідка.pdf
03 грудня 2020 14:32
2.Досвід.pdf
03 грудня 2020 14:32
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:01
Гуртожиток-1.pdf
03 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:24
4.График.pdf
03 грудня 2020 15:24
2.Досвід.pdf
03 грудня 2020 15:24
3.Зведена довідка.pdf (1).p7s
03 грудня 2020 15:24
3.Зведена довідка.pdf
03 грудня 2020 15:24
8.Баланс.pdf (1).p7s
03 грудня 2020 15:24
10.Ліцензії та дозволи .pdf
03 грудня 2020 15:24
9.Довiдки банку.pdf (1).p7s
03 грудня 2020 15:24
9.Довiдки банку.pdf
03 грудня 2020 15:24
8.Баланс.pdf
03 грудня 2020 15:24
5.Субпідрядники.pdf (1).p7s
03 грудня 2020 15:24
4.График.pdf.p7s
03 грудня 2020 15:24
5.Субпідрядники.pdf
03 грудня 2020 15:24
1.Заява-пропозийія.pdf
03 грудня 2020 15:24
1.Заява-пропозийія.pdf (2).p7s
03 грудня 2020 15:24
2.Досвід.pdf (1).p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРПРОЕКТБУД"

ТОВ "ТРЕСТ БІЛД"

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АРПРОЕКТБУД"
#36407720
Відхилено 70 949 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:49
ТОВ "ТРЕСТ БІЛД"
#41924925
Відхилено 70 950 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 75 903 206,80
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:51

Документи

09 грудня 2020 10:49
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:48
Пр-л_№79 (557)-Р1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТРЕСТ БІЛД" #41924925

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:55
Пр-л_№79 (557)-Р2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
75 903 206,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 15:25
ду8 дог173б-20 УОР.PDF зміни до договору
17 листопада 2022 15:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 09:41
ду7 дог173б-20 УОР.PDF зміни до договору
27 вересня 2022 09:40
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 09:49
ду 6 від 23.02.2022 дог 173б-20 від 29.12.2020.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 10:53
ду 5 від 27.01.2022 дог 173б-20.pdf зміни до договору
31 січня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:29
ду 4 від 26.11.2021 дог 173б-20.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:26
ду 3 від 14.09.2021 дог 173б-20.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 14:08
ду 2 від 08.04.2021 дог 173б-20.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 10:33
ду 1 від 05.04.2021 дог 173б-20.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:45
дог 173б-20 від 29.12.2020.pdf укладений
31 грудня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника. Через затримки фінансування витрат замовника подовження строку дії договору до 31.01.2022.
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду2 - Зміна р/р Підрядника; Ду3 - Зміна обсягу фінансування по роках та відповідного плану.
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 4 від 26.11.2021 дог 173б-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.3.3 Договору, п.10.1 Договору, п.13 Договору
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено п. 3.1, 3.3, 4.2, додатки 1 "Договірна ціна", 3 "План фінансування" (змінено договірну ціну, обсяг фінансування)
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 6 від 23.02.2022 дог 173б-20 від 29.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.п. 10.1, 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.3.3, додаток 3 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 173б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML