Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку(Картриджі з тонером: Картридж PrintPro HP CF217A Dual Pack, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Драм картридж ColorWay для HP CF219A, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 737, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Black, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Cyan, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Magenta, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Yellow, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером)
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2020-11-18-009632-c 1ad4438337f94681ab34c5616071cada
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Дьомочкіна

+380577252080 dyomochkina_v@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Валерія Дьомочкіна
+380577252080
dyomochkina_v@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 23 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку(Картриджі з тонером: Картридж PrintPro HP CF217A Dual Pack, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Драм картридж ColorWay для HP CF219A, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 737, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Black, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Cyan, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Magenta, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером; Картридж Canon 045 Yellow, або еквівалент - ДК 021:2015 - 30125100-2 - Картриджі з тонером)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів після поставки Товару, на підставі підписаної з обох сторін видаткової накладної, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:41
Додаток 4 до оголошення.docx
18 листопада 2020 15:41
Додаток 3 проект договору.docx
18 листопада 2020 15:41
Додаток 2 технічна специфікація.docx
18 листопада 2020 15:41
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2020 15:41
Додаток 1 до оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 23 400,00
UAH з ПДВ
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 09:26
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:25
договор 1238 от 18.12.19.pdf
02 грудня 2020 09:25
договор 898 от 30.09.19.pdf
02 грудня 2020 09:25
4_довідка про статут.pdf
02 грудня 2020 09:25
6_платник податків.pdf
02 грудня 2020 09:25
договор 190 от 12.03.20.pdf
02 грудня 2020 09:25
договор 590 от 19.07.2019.pdf
02 грудня 2020 09:25
5_повноваження особи.pdf
02 грудня 2020 09:25
договор 272 от 01.12.20.pdf
02 грудня 2020 09:25
договор 591 от 19.07.20.pdf
02 грудня 2020 09:25
7_выписка единый .jpg
02 грудня 2020 09:25
стр 1.pdf
02 грудня 2020 09:25
паспорт 6 стр.pdf
02 грудня 2020 09:25
код Осипов АС.pdf
02 грудня 2020 09:25
155648.pdf
02 грудня 2020 09:25
стр 10,11.pdf
02 грудня 2020 09:25
стр 4,5.pdf
02 грудня 2020 09:25
стр 2,3.pdf
02 грудня 2020 09:25
ИНН.pdf
02 грудня 2020 09:25
155549.pdf
02 грудня 2020 09:25
155512.pdf
02 грудня 2020 09:25
стр 6,7.pdf
02 грудня 2020 09:25
155621.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3010807352
Переможець 23 400,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 13:26

Документи

02 грудня 2020 13:26
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:25
протокол 177.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3010807352
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 13:26
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:25
протокол 177.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:53
ДУ № 1 до договору № 1021.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:32
Договір 1021.PDF укладений
14 грудня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 1021
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 1021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 400,00
UAH