Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ( Ліжко лікарняне з ручним приводом з 2 функціями + матрац 4-х секційний)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-11-18-008881-c c4ff94c969674a5d8a31b67379707b97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Поліщук

+380974817140 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Контактна особа: Наталя Петрівна Поліщук
+380974817140
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ліжко лікарняне з ручним приводом з 2 функціями + матрац 4-х секційний ( 33192100-3 - Медичні функціональні ліжка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 30031 — Допоміжне ліжко з ручним керуванням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:17
Тендерна документація 86.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА" 202 600,00
UAH з ПДВ
202 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 10:33
Довідка несудимість.pdf
15 грудня 2020 10:33
Довідки.pdf
02 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:36
Довідка ст 17.pdf
02 грудня 2020 11:36
Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 11:36
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2020 11:36
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 11:36
Лист-згода.pdf
02 грудня 2020 11:36
Керівництво матрац.pdf
02 грудня 2020 11:36
Керівництво ліжко.pdf
02 грудня 2020 11:36
Довідки ст 16.pdf
02 грудня 2020 11:36
Довідка ціна.pdf
02 грудня 2020 11:36
Гарантійні листи.pdf
02 грудня 2020 11:36
Висновок ДСЕЕ на ліжка.pdf

Конфіденційні документи

02 грудня 2020 11:36
Уставні документи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані учасника

Публічні документи

27 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:01
Зубар Лариса документи Фоп.pdf
27 листопада 2020 14:01
8 Проект договору.pdf
27 листопада 2020 14:01
5 Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 14:01
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3053510458
Переможець 199 800,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3053510458
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:43
207.docx зміни до договору
22 квітня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:29
додаткова угода до договору №207.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:13
207.docx зміни до договору
26 січня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:09
207.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:57
207.docx укладений
21 грудня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31 січня 2021 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31 березня 2021 року, в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору до 31 серпня 2021 року в звязку з недостатнім фінансуванням
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного договору Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна фізіотерапевтична лікарня Вінницької обласної Ради» в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради».
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 199 800,00
UAH