Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45330000-9 «Водопроводні та санітарно-технічні роботи» (послуги з поточного ремонту водопроводу, 45332200-5 «Водопроводні роботи»)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-11-18-008032-c aff9b4d1e16845de9d038e292dbbfe79
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владимир Арнаутов

+380684120973 arnautov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Владимир Арнаутов
+380684120973
arnautov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 15:25
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


згідно оголошенню про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-45330000-9 «Водопроводні та санітарно-технічні роботи» (послуги з поточного ремонту водопроводу, 45332200-5 «Водопроводні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Космічна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послугу здійснюються згідно договору, рахунку, акту виконаних послуг, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок постачальника по факту виконання послуг за наявності фінансування . У разі затримки фінансування, розрахунок за послугу здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником коштів від НСЗУ на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:35
проект договор пр гв 2020 (1).doc
20 листопада 2020 13:35
оголошення пр гв 2020 (4).doc
20 листопада 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:35
проект договор пр гв 2020 (1).doc
18 листопада 2020 14:47
проект договор пр гв 2020 (1).doc
20 листопада 2020 13:35
оголошення пр гв 2020 (4).doc
18 листопада 2020 14:47
оголошення пр гв 2020 (4).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-008032-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КРАСНІКОВА МАРІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3080416646
Дата подання: 07 грудня 2020 13:01
Скарга стосовно рішення ФОП Краснікова М.С.
ФОП Краснікова Марія Сергіївна брала участь в оголошеній Замовником процедурі закупівлі,
предмет закупівлі «ДК 021:2015-45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з
поточного ремонту водопроводу, 45332200-5-Водопроводні роботи)».
04.12.2020 р. Замовником було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення
Уповноваженою особою про відхилення пропозиції кандидата аукціону № 153/20.
Вважаю прийняте рішення таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні
закупівлі», зокрема положення ст. 14 з огляду на наступне.
Підставами для відхилення пропозиції ФОП Краснікова Марія Сергіївна згідно
оприлюдненого протоколу стало наступне:
1) Учасник ФОП Краснікова Марія Сергіївна не надав проект договору про послуги або згоду
з проектом договору послуги;
2) Учасником ФОП Краснікова Марія Сергіївна на виконання вимоги п.4.6. а) додатку 2
«Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження – «досвід виконання аналогічних
договорів» надано скан-копію договору про проведення поточного ремонту каналізації, а
предметом закупівлі являються послуги з поточного ремонту водопроводу.
Вважаю зауваження Уповноваженої особи про невідповідність пропозиції Учасника
ФОП Краснікова Марія Сергіївна вимогам оголошення про проведення допорогової закупівлі
надуманими, такими, що не відповідають дійсності та положенням чинного законодавства!!!
Звертаю увагу Замовника, що:
По-перше,
В переліку документів, які мали бути подані Учасником у складі своєї пропозиції згідно
положень Додаику 2 ВІДСУТНЯ ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ АБО ЗГОДИ
З ПРОКТОМ ДОГОВОРУ про послуги.
Також проект договору не наведено у Додатках до оголошення, якими є виключно (згідно
оголошення):
1. Додаток №1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
2. Додаток №2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
3. Додаток №3 «Форма цінової пропозиції».
4. Додаток №4 «Інформація про учасника».
5. Додаток №5 «Лист-згода на обробку персональних даних».
По-друге, щодо невідповідності досвіду виконання аналогічного договору пояснюю:
П.4.6. а) додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
встановлено вимогу про надання скан-копії виконаного аналогічного договору.
Порядок визначення предмета закупівлі визначено Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708.
Ч.3 Розділу І вказаного наказу передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг
визначається замовником згідно з пунктами 21 (наведено визначення терміну «послуги») і 34
(наведено визначення терміну «товар») частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та

за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника».
Таким чином для підтвердження наявності досвіду виконання «аналогічного договору за
предметом закупівлі» Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію повністю виконаного
договору, код класифікатора предмету договору в якому за Національним класифікатором ДК
021:2015 «Єдиний закупівельний словник» співпадає із предметом закупівлі в оголошеній процедурі.
Предметом закупівлі згідно оголошення є «ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та
санітарно-технічні роботи», саме за цим кодом класифікатора ДК 021:2015 надано аналогічний
договір, повністю виконаний Учасником ФОП Краснікова Марія Сергіївна, тому вважаю вимогу
Замовника виконаною.
Виходячи з вищенаведеного,

ПРОШУ:

1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про відхилення
пропозиції кандидата аукціону № 153/20 від 04.12.2020 р. про відхилення пропозиції
ФОП Краснікова Марія Сергіївна, оскільки він порушує права Учасника на неупереджений розгляд
його пропозиції та суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі».
2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ФОП Краснікова Марія Сергіївна та здійснити її
розгляд із суворим дотриманням положень оголошення про проведення допорогової закупівлі
UA-2020-11-18-008032-c та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:43
Шановний учасник ! Дуже Вам вдячні за участь в закупівлі послуги ДК 021:2015-45330000-9 «Водопроводні та санітарно-технічні роботи» (послуги з поточного ремонту водопроводу, 45332200-5 «Водопроводні роботи»).
Що стосується вимоги щодо неправомірності відхилення Вашої пропозиції пояснюємо наступне:
1. Щодо проекту договору та його погодження. Замовник послуг не надав в документації на закупівлю вимогу щодо погодження та підтвердження проекту договору – це ми визнаємо,але з Вашого боку, як Учасник тендерної закупівлі, Ви, надаючи підписаний Вами проект договору, погоджуєтесь з наданням послуг щодо поточного ремонту водопроводу. Цим проектом договору підтверджуєте своє бажання та погоджуєтесь з усіма вимогами, наведеними в договорі та його додатках, невід'ємною частиною якого є специфікація та дефектний акт з переліком вимог щодо виконання послуги.
2. Що стосується надання довідки щодо виконання аналогічних послуг. Пропозиція Учасника згідно оголошення повинна відповідати вимогам предмета закупівлі « ДК 021:2015-45330000-9 «Водопроводні та санітарно-технічні роботи» (послуги з поточного ремонту водопроводу, 45332200-5 «Водопроводні роботи»), який обумовлений кодом послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.. Ви надали довідку та скан-копію договору про виконання поточного ремонту каналізації у житлових будинках , де надається загальний опис послуг, які передбачають демонтаж існуючий каналізації та монтаж каналізації з поліпропіленових труб шляхом з'єднання без залучення додаткового обладнання. Пропозиція замовника послуг, якщо Ви уважно ознайомлювались з дефектним актом, передбачає саме виконання послуги поточного ремонту водопроводу, що зазначено кодом ДК 021:2015 - 45332200-5 «Водопроводні роботи» оголошення про проведення закупівлі. Це потребує залучення додаткового обладнання та кваліфікованих фахівців, Однак в описі наданих послуг (дефектний акт, кошторис та інше) наданих в скан-копії аналогічного договору, таких видів робіт (послуг) не має. Тому вважаємо, що наданий Вами досвід виконання аналогічних послуг не відповідає вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 13:00
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРАСНІКОВА МАРІЯ СЕРГІЇВНА 177 850,00
UAH з ПДВ
142 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕУС ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 180 000,00
UAH з ПДВ
143 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:22
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:22
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:22
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:50
договірна ціна.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист згода Демішев.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист згода Краснікова.pdf
01 грудня 2020 14:50
Витяг єдр Красникова.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист згода Луговський.pdf
01 грудня 2020 14:50
паспорт копія.pdf
01 грудня 2020 14:50
відомості статистика.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист згода Бурлуцький.pdf
01 грудня 2020 14:50
ідент код.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист пояснення.pdf
01 грудня 2020 14:50
тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2020 14:50
лист згода Журба.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 19:01
учредительские документы.pdf
29 листопада 2020 19:01
паспорт+инн.pdf
29 листопада 2020 19:01
контактные данные.pdf
29 листопада 2020 19:01
згода.pdf
29 листопада 2020 19:01
лист гарантия.pdf
29 листопада 2020 19:01
гарантийный лист.pdf
29 листопада 2020 19:01
довідкі без лицензии.pdf
29 листопада 2020 19:01
довідкі.pdf
29 листопада 2020 19:01
оголошення пр гв 2020 (4)(1).pdf
29 листопада 2020 19:01
проект договор пр гв 2020 (1).pdf
29 листопада 2020 19:01
ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
29 листопада 2020 19:01
ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 11:26
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:25
Лист_згода_обробка.PDF
02 грудня 2020 11:25
пропозиція.PDF
02 грудня 2020 11:25
відгук 001.jpg
02 грудня 2020 11:25
Выдгук Бэляэва 12.jpg
02 грудня 2020 11:25
Договор аренды офис-.pdf
02 грудня 2020 11:25
0117 Дог авто.pdf
02 грудня 2020 11:25
договір б 12.pdf
02 грудня 2020 11:25
дог 48 гериатрычный.PDF
02 грудня 2020 11:25
Довідка_про_код.PDF
02 грудня 2020 11:25
021 Витяг ЄДР.pdf
02 грудня 2020 11:25
Рішення №2.pdf
02 грудня 2020 11:25
Рішення 1.pdf
02 грудня 2020 11:25
Наказ №1-К.pdf
02 грудня 2020 11:25
005 Приказ Калинин.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРАСНІКОВА МАРІЯ СЕРГІЇВНА

ФОП "ЛЕУС ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАСНІКОВА МАРІЯ СЕРГІЇВНА
#3080416646
Відхилено 142 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:30
ФОП "ЛЕУС ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2232101130
Відхилено 143 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 12:56
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:16

Документи

04 грудня 2020 13:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:28
рішення вода.pdf

Документи

07 грудня 2020 12:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:50
протокол (5).pdf

Документи

10 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:11
протокол 155.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:11
протокол 155.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:41
європласт ЛТД договор (1).pdf укладений
15 грудня 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 333,33 UAH)