Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери лазерні (ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
108 135,00 UAH
UA-2020-11-18-007352-c 5edf548e05834f699271c51c0fc67ca0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурдуленко Наталя Валеріївна

(048) 727-27-61 ntvm5@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Сурдуленко Наталя Валеріївна
(048) 727-27-61
ntvm5@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:40
Очікувана вартість: 108 135,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - власні кошти. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Принтери лазерні (ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:23
ТД принтеры .docx
18 листопада 2020 14:23
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 108 045,00
UAH
108 045,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТЕКС" 108 135,00
UAH
108 135,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:41
42. Проект Договору.pdf
03 грудня 2020 11:41
38. Гарантійний лист .pdf
03 грудня 2020 11:41
6. Додаток 2. Статут.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 14:22
цінова.pdf
03 грудня 2020 14:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2020 14:22
Наказ Директор.pdf
03 грудня 2020 14:22
Довідка про санкції.pdf
03 грудня 2020 14:22
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 108 045,00
UAH
17 грудня 2020 12:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТЕКС"
#32981684
Відхилено 108 135,00
UAH
24 грудня 2020 11:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 14:43

Документи

17 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:53
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність до вимог тендерної документації: 1. Перелік невідповідностей. - Не надано документи, а саме: - довідку в довільній формі з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, додатково подаються скановані копії відповідних діючих договорів оренди (суборенди) з усіма додатками до них та актом приймання – передачі у разі якщо договір передбачає його складання. - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням скановані копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.1 додатку №4 тендерної документації; - п.2 додатку №4 тендерної документації. 2. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - довідку в довільній формі з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. Скановані копії відповідних діючих договорів оренди (суборенди) з усіма додатками до них та актом приймання – передачі у разі якщо договір передбачає його складання. - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням скановані копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Документи

24 грудня 2020 11:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
24 грудня 2020 11:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі