Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-11-18-007026-c 012d7698ff334cadbb746f079c427be4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Наумова

+380566560604
+380500209277
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Ольга Олександрівна Наумова
+380566560604,+380500209277
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 12:20
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:02
ТД Ноутбуки відреагована.doc
19 листопада 2020 09:02
Додаток 9.docx
19 листопада 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:02
ТД Ноутбуки відреагована.doc
19 листопада 2020 08:33
ТД Ноутбуки відреагована.doc
18 листопада 2020 14:10
ТД Ноутбуки.doc
19 листопада 2020 09:02
Додаток 9.docx
19 листопада 2020 08:33
Додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тех.завдання
Дата подання: 18 листопада 2020 14:28
Дата відповіді: 19 листопада 2020 08:38
Доброго дня! 1) Ви впевнені, що Об'єм накопичувача ноутбуків повинен бути не менше 256 ТБ (терабайт)? 2) Чи можна пропонувати ноутбуки з процесорами AMD з кількістю ядер не менше 2 ядер та частотою центрального процесора від 1.2 ГГц ?
Відповідь: Доброго дня!
1) Ви впевнені, що Об'єм накопичувача ноутбуків повинен бути не менше 256 ТБ (терабайт)? = зміни внесені до ТД, була допущена друкарська помилка
2) Чи можна пропонувати ноутбуки з процесорами AMD з кількістю ядер не менше 2 ядер та частотою центрального процесора від 1.2 ГГц = ні
Теперь 256Мегабайт?
Дата подання: 19 листопада 2020 08:58
Дата відповіді: 23 листопада 2020 08:05
Это очень мало... наверняка Вы имели ввиду 256Гигабайт? :)
Відповідь: Добрый день!
Уже исправили
Тендер
Дата подання: 20 листопада 2020 17:42
Дата відповіді: 23 листопада 2020 08:07
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: п. 9.3. ТД Доставка, інсталяція та пуск обладнання проводиться за рахунок Учасника обов’язково
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-007026-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3026207584
Дата подання: 09 грудня 2020 10:45
не правове рішення!
Шановний Замовник, учасник, який брав участь в закупівлі ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА вважає, що рішення про визначення переможцем учасника ФОП Кучерявий Костянтин Григорович – є не правомірним, та таким, що порушує основні принципи проведення закупівлель, які визначені в Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник проігнорував вимогу, яка міститься в тендерній документації, п. 3, розділ 2, а саме:
У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
Наголошуємо на тому, що Замовник вимагав надати саме довідку. Разом з тим, Замовник встановив вимоги надати Для фізичних осіб-підприємців:
1.4. Витяг з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником), виданий не більше 30 (тридцяти) днів відносно дати подання тендерних пропозицій.
1.5. Копія паспорту (всіх сторінок) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.
1.6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Відповідно до п. 1 розділу 2 тендерної документації.
Учасник ФОП Кучерявий Костянтин Григорович у складі пропозиції не надав довідку, в якій він повідомляє, про те, що учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку . Наданий документ витяг з реєстру платників податку – то не є довідка. Читаємо та розуміємо, як прописано в тендерній документації а саме: ДОВІДКА! Тож просимо не становитися на бік учасника, а керуватися вимогами.
Таким чином, пропозиція учасника повинна бути відхилена, відповідно до п.4 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника, відхилити пропозиції учасника ФОП Кучерявий Костянтин Григорович, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.2, абзац 1, а саме не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо від Замовника не порушувати основні принципи проведення закупівель, визначених ст. 5 Закону.
У випадку, якщо рішення залишиться без змін, Учасник буде захищати своє право через орган оскарження АМКУ.
Крім того, звертаємо увагу Замовника на аномальну низьку ціну за товар, який планується до постачання, а саме Ноутбук LENOVO IdeaPad S145-15IKB Black (81VD00E9RA) з операційною системою Windows. Аномальна низька ціна може свідчити про те, що учасник планує постачати ноутбуки без OEM наліпки Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 12:44
З приводу звернення, що надійшло від учасника ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА від 09-12-2020 року повідомляємо наступне:

1) Замовником у Додатку 2 Тендерної документації пунктом 3 частини 2 встановлена вимога про подання учасником «Відомостей щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)», а саме визначено чіткий перелік документів в залежності від податкового статуса учасника:
- Для учасників платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку
- якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку: повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.

На виконання даної вимоги учасник ФОП Кучерявий Костянтин Григорович листом про загальні відомості про учасника № 2103/04 від 02.12.2020р.та гарантійним листом № 2103/09 від 02.12.2020р. (документ «7 Довідки та листи.pdf») повідомляє, що знаходиться на спрощеній системі оподаткування, є платником єдиного податку 2 групи. Дана інформація підтверджується у наданій виписці з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та у Витягу з реєстру платників єдиного податку.
Враховуючи дану інформацію учасник ФОП Кучерявий К.Г. повинен надати виключно копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. Іншого не вимагалось у разі якщо учасник є платником єдиного податку. У додатку Довідка у довільній формі про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у ФОП Кучерявого К.Г. свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ.
Слід зауважити,що відповідно до норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник не вимагає від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник має самостійно перевіряти наявність чи відсутність зазначених обставин у відкритих державних реєстрах.
Публічні реєстри ДФС по платникам ПДВ та єдиного податку містять таку інформацію про учасника за наступними адресами:
https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv (публічний реєстр платників ПДВ)
https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod (публічний реєстр платників єдиного податку)

Разом з тим ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА у своєму зверненні помилково стверджує, що учасник ФОП Кучерявий К.Г. не має у наявності обох вище зазначених документів (свідоцтв) і повинен був надати довідку у довільній формі про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Дана інформація не відповідає дійсності з огляду на подану учасником інформацію про статус платника єдиного податку. Зауважимо, що саме у разі відсутності свідоцтв (саме у множині!), а не будь-якого свідоцтва, що додатково підтверджує, що довідка подається у разі коли статус учасника не підпадає під перший (ПДВ) чи другий (єдиний податок) варіанти! Адже, вимога у даній частині не викладена у формі словосполучення «не є платником ПДВ та є платником єдиного податку», як стверджує скаржник.
Враховуючи дану інформацію учасником виконано вимогу щодо надання відомостей та відповідних документів.
2) Витяг з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником), виданий не більше 30 (тридцяти) днів відносно дати подання тендерних пропозицій, копія паспорту (всі сторінки) та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера надані учасником ФОП Кучерявий К.Г. у документах “Витяг.pdf” (станом на 01.12.2020р.) та «Всі установчі.pdf», що відповідає умовам тендерної документації.
3) Щодо зауважень про аномально низьку ціну учасника повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» чітко визначено поняття аномально низької ціни, а саме:
«Аномально низькою буде ціна, що є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами приведеного електронного аукціону.»
Відповідно твердження про даний факт ФОП ШИРОБОКОВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ є помилковим.

Враховуючи вище зазначену інформацію у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП Кучерявий К.Г.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-18-007026-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3026207584
Дата подання: 10 грудня 2020 13:05
1
Вимагаємо від контролюючих органів провести перевірку справжності операційної системи, яку планує постачати ФОП Кучерявий К.Г. Адже враховуючи ціну на ноутбук та операційну систему, учасник не може виконати поставку в той бюджет, який він запропонував, а це може свідчити про поставку не ліцензійної операційної системи, яка не буде підтверджена жодним чином!
На підтвердження надається обґрунтування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 09:22
Шановний учасник, у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені причини за яких пропозиція учасника повинна бути відхилена Замовником. Виходячи із змісту Вашого звернення не зрозуміло яким саме пунктам вимог тендерної документації не відповідає пропозиція учасника ФОП Кучерявий К.Г. та має бути відхилена.
Разом з тим інформуємо, що відповідно до інформації найбільшого порталу моніторингу цін HOTLINE по запропонованому переможцем ноутбуку LENOVO IdeaPad S145-15IKB Black (81VD00E9RA) у розділі «Динамика цен» середня ціна за дану модель товару у період проведення закупівлі замовником складала 13333 грн (станом на 28.11.2020 року). Зауважимо, що зазначена саме середня роздрібна ціна, а не мінімальна ціна при гуртових закупівлях у офіційних дистриб’юторів, яка зрозуміло буде нижчою! (джерело цін - https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-ideapad-s145-15ikb-black-81vd00e9ra/prices/ )
Відповідно вартість ноутбука із врахуванням вартості операційної системи, що запропонована учасником по 16 800, 00 грн за 1 шт є економічно обгрунтованою та здійснюється учасником на власний розсуд. Так, різниця у вартості між пропозиціями усіх трьох учасників складає від 8 до 11%. Подібний результат є головною метою системи Prozorro у економії та ефективності використання бюджетних коштів за основними критеріями ціни та відповідності умовам.
Щодо інформації наданої у зверненні про операційну систему зауважимо, що предметом закупівлі даних торгів є саме ноутбуки у комплекті, а не суто операційна система або вимоги до її пакування. Замовник під час приймання товару перевіряє весь товар на відповідність та комплектність згідно підписаного договору про постачання.
Враховуючи дану інформацію, у замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.

Документи

10 грудня 2020 12:44
Лист.pdf

Документи подані скаржником

10 грудня 2020 13:05
Обережно Microsoft Windows___.pdf
10 грудня 2020 13:06
Обережно Microsoft Windows___.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович 184 800,00
UAH з ПДВ
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 205 986,00
UAH з ПДВ
205 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 219 844,68
UAH з ПДВ
219 844,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 12:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:25
Довідка не судимість
16 грудня 2020 12:25
Довідка ст. 17
03 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:43
Lenovo Сертифікат.pdf
03 грудня 2020 13:42
17 Несертифікація.pdf
03 грудня 2020 13:42
15 Декларація2.pdf
03 грудня 2020 13:42
14 Декларація1.pdf
03 грудня 2020 13:42
13 СЕС Lenovo.pdf
03 грудня 2020 13:42
12 Декларація Genius.pdf
03 грудня 2020 13:42
10 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 грудня 2020 13:42
8 ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
03 грудня 2020 13:42
7 Довідки та листи.pdf
03 грудня 2020 13:42
6 Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 13:42
5 Гарантійний лист 2.pdf
03 грудня 2020 13:42
4 всі_установчі.pdf
03 грудня 2020 13:42
2 ВИТЯГ.pdf
03 грудня 2020 13:42
1 Аналогічний договір.pdf
03 грудня 2020 13:42
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 22:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 22:12
Ноутбук.zip

Публічні документи

03 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:00
Всесвит 2 кв 2020.pdf
03 грудня 2020 15:00
Всесвит 1 кв 2020.pdf
03 грудня 2020 15:00
Доверенность aia 2020.PDF
03 грудня 2020 15:00
водяне досвид.zip
03 грудня 2020 15:00
ид_код кки.pdf
03 грудня 2020 15:00
паспорт кки.pdf
03 грудня 2020 15:00
Опис ВСЕСВИТ.pdf
03 грудня 2020 15:00
Выписка от 31.05.2019.pdf
03 грудня 2020 15:00
Відгуки та договори(1).zip
03 грудня 2020 15:00
наказ+протокол.pdf
03 грудня 2020 15:00
витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2020 15:00
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
#3614201379
Рішення скасоване 184 800,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:48
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
#3614201379
Переможець 184 800,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
#3614201379
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 08:58
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 10:40
Дод угода 2 дог 230 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
ДУ 1 від 29.12.20.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:22
Специфікація.jpg укладений
21 грудня 2020 09:21
Договір 230_стор.2.jpg укладений
21 грудня 2020 09:21
Договір 230_стор.1.jpg укладений
21 грудня 2020 09:21
Договір 230_стор.3.jpg укладений
21 грудня 2020 09:21
Договір 230_стор.4.jpg укладений
21 грудня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік та внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Строк поставки товару – до 31.12.2021 року Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника». 2. Подовжити термін дії Договору на 1 календарний рік та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 117 600,00грн. без ПДВ, Договір № 230 від 21.12.2020р., укладений між Покупцем та Постачальником, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Викласти п.4.1. в наступній редакцій: «Загальна сума цього Договору на 2021р. становить 67 200,00 грн. (Шістдесят сім тисяч двісті гривень 00 копійок) Без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук 4 комплект 16 800,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 200,00
UAH