Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-11-18-006373-a 1c04bb8f56a945d3ab0a3a3054fd3c4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:19
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактом надання послуг шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату (далі рахунок) та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Послуг, якими Сторони підтверджують дату надання послуг Замовнику. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Послуг шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 19:23
ТД Програмна продукція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУБІТ" 439 482,00
UAH
439 482,00
UAH
Документи
ТОВ Віннком Україна 449 963,44
UAH
449 963,44
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:25
Зведена довідка ст.17.pdf.zip
10 грудня 2020 10:25
Довідка МВС.rar
08 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:10
Відгук1 з КЕП.pdf
02 грудня 2020 18:53
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:52
Цінова пропозиція.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Статут_ТОВ_Кубіт.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Протокол1_Кубіт.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Проект договору.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Наказ1_Кубіт.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Лист-згода.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Лист-гарантія.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Довідка ст.17.pdf.zip
02 грудня 2020 18:52
Відгук1 з КЕП.pdf
02 грудня 2020 18:52
Виписка_ТОВ_Кубіт.pdf.zip

Публічні документи

01 грудня 2020 11:40
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 10:29
Проект договору.pdf
01 грудня 2020 10:29
Копія Статуту.pdf
01 грудня 2020 10:29
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
01 грудня 2020 10:29
Копія договору.pdf
01 грудня 2020 10:29
копія відгуку.pdf
01 грудня 2020 10:29
Довідка щодо санкцій.pdf
01 грудня 2020 10:29
Довідка щодо МТБ.pdf
01 грудня 2020 10:29
Довідка щодо довкілля.pdf
01 грудня 2020 10:29
Довідка щодо 17ст..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУБІТ"

ТОВ Віннком Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КУБІТ"
#39389872
Переможець 439 482,00
UAH
09 грудня 2020 19:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 11:54

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол № 116/02 засідання тендерного комітету Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) 08 грудня 2020 р. м. Дніпро ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету – заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Спориш Р.Ю. Члени тендерного комітету: Ступар В.А.; Гавриленко Н.В.; Чепурний Д.В.; Дацько К.С.; Литвин М.О.; Прокопчук М.І; Безручко М.В.; Решетник О.А.; Маторін О.А.; Неубауер Н.В.; Благодарна Я.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ТОВ "КУБІТ" за результатами електронного аукціону на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» (Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-18-006373-a та надання можливості Учаснику протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції. СЛУХАЛИ: Секретаря тендерного комітету НЕУБАУЕР Наталію Валеріївну, яка поінформувала про те, що 07.12.2020 в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон (в системі електронних закупівель № UA-2020-11-18-006373-a) на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» (Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security), для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від ТОВ "КУБІТ" на суму 439`482.00 грн. з ПДВ та ТОВ «Віннком Україна» на суму 449`963.44 грн. з ПДВ. За результатами аукціону, електронною системою закупівель, автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію ТОВ "КУБІТ" на суму 439`482.00 грн. з ПДВ. НЕУБАУЕР Н.В. надала на розгляд тендерному комітету тендерну пропозицію ТОВ "КУБІТ" та запропонувала розглянути її на відповідність вимогам тендерної документації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» (Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security). Члени тендерного комітету, уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "КУБІТ", виявили наступне. П.п. 3.1 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору, терміном дії не давніше 2019 року, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, у разі їх наявності) та оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, строк дії договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі Пропозиції ТОВ "КУБІТ" міститься лист-відгук від контрагента, підписаний керівником контрагента, в якому не зазначено інформацію про строк дії договору та суму договору (з урахуванням змін). Відповідно до частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, учасник процедури відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Голова тендерного комітету – СПОРИШ Роман Юрійович запропонував винести на голосування питання щодо надання можливості ТОВ "КУБІТ" протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції поданої для участі в процедурі закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» (Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-18-006373-a. Результати поіменного голосування членів тендерного комітету Посада, прізвище, ініціали Результат голосування («за» чи «проти») СПОРИШ Роман Юрійович, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) – голова тендерного комітету «за» СТУПАР Валентина Андріївна, начальник Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ГАВРИЛЕНКО Наталя Валентинівна, заступник начальника відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ЧЕПУРНИЙ Дмитро Вікторович, головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» БЛАГОДАРНА Яна Петрівна, провідний спеціаліст Центрального відділу з питань нотаріату Управління нотаріату Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ДАЦЬКО Катерина Сергіївна, головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ЛИТВИН Марина Олегівна, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» ПРОКОПЧУК Марія Іванівна, головний спеціаліст сектору аналітики та статистики Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» БЕЗРУЧКО Максим Вікторович, заступник начальника відділу банкрутства Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» РЕШЕТНИК Олег Анатолійович, провідний спеціаліст відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» МАТОРІН Олександр Авенірович, головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» НЕУБАУЕР Наталія Валеріївна, заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «за» Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Надати можливість ТОВ "КУБІТ" протягом 24 годин усунути невідповідності в пропозиції поданої для участі в процедурі закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» (Послуги з постачання Програмної продукції ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-18-006373-a. 2. Доручити секретарю тендерного комітету НЕУБАУЕР Н.В. оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: Член тендерного комітету – начальник Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Ступар В.А. _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – заступник начальника відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Гавриленко Н.В. _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Чепурний Д.В. Член тендерного комітету – заступник начальника відділу банкрутства Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Безручко М.В. _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Маторін О.А. _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – головний спеціаліст сектору аналітики та статистики Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Прокопчук М.І. _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – провідний спеціаліст Центрального відділу з питань нотаріату Управління нотаріату Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Благодарна Я.П. Член тендерного комітету – головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Литвин М.О. _____________________ (підпис) _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Дацько К.С. _____________________ (підпис) Член тендерного комітету – провідний спеціаліст відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Решетник О.А. _____________________ (підпис) Голова тендерного комітету – заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Спориш Р.Ю. _____________________ (підпис) Секретар тендерного комітету – заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Неубауер Н.В. _____________________ (підпис)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 19:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУБІТ"
#39389872
439 482,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:51
Звіт укладений
13 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:55
Договір укладений
21 грудня 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 439 482,00
UAH