Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор для збільшення зображення; Інтерактивна підлога; Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи
Очікувана вартість
748 000,00 UAH
UA-2020-11-18-006340-a f024334ea4e947c39576f4cfc933f39b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різничок Іванна Іванівна

+380322631023 lewenia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня"
Код ЄДРПОУ: 20833854
Вебсайт: http://lewenia.lviv.ua
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Володимира Великого, 87А
Контактна особа: Різничок Іванна Іванівна
+380322631023
lewenia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:03
Очікувана вартість: 748 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мова подання тендерних пропозицій українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Мультимедійний проектор для збільшення зображення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 87-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 порцій
Інтерактивна підлога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 87-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 87-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:39
Перелік змін.docx
27 листопада 2020 17:39
Технічна специфікація Нова редакція.docx
27 листопада 2020 17:39
Тендерна документація Нова редакція.docx
18 листопада 2020 19:04
Проект договору.docx
27 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:39
Перелік змін.docx
27 листопада 2020 17:39
Технічна специфікація Нова редакція.docx
18 листопада 2020 19:04
Технічна специфікація.docx
27 листопада 2020 17:39
Тендерна документація Нова редакція.docx
18 листопада 2020 19:04
Тендерна документація.docx
18 листопада 2020 19:04
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектор
Дата подання: 23 листопада 2020 08:27
Дата відповіді: 26 листопада 2020 18:58
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати проектор з технологією DLP?
Відповідь: Доброго дня, ні.
Тендерна документація
Дата подання: 23 листопада 2020 08:28
Дата відповіді: 26 листопада 2020 18:57
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена Вами рекомендація є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у нашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України.
Крім того, Замовник вимагає від постачальника виконання гарантійних зобов’язань на інтерактивні дошки протягом 5, а не 3 роки. Відповідь до вимоги: До тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-006340-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 19 листопада 2020 16:37
Невідповідність наказу МОН
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 мультимедійний проектор повинен бути оснащений акустичною системою потужністю не менше 10 Вт. Замовник не зазначив дану вимогу до акустичної системи, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574 до мультимедійного обладнання.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 18:53
Доброго дня! Зазначена Вами рекомендація є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у нашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України.
Крім того, Замовник вимагає від постачальника виконання гарантійних зобов’язань на інтерактивні дошки протягом 5, а не 3 роки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 745 200,00
UAH з ПДВ
745 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЦКО" 746 712,00
UAH з ПДВ
746 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 15:09
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:51
Довідка МВС.PDF
14 грудня 2020 14:51
Довідка ДФС.pdf
04 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:14
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:13
Установчі ЛЕОПОЛІС.zip
04 грудня 2020 16:13
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2020 16:13
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:13
Порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2020 16:13
Лист відгук.PDF
04 грудня 2020 16:13
Довіреність на торги.pdf
04 грудня 2020 16:13
Директор паспорт.PDF
04 грудня 2020 16:13
Витяг Леополіс 05.11.PDF
04 грудня 2020 16:13
Авторизація Бріолайт.pdf
04 грудня 2020 16:13
Авторизація Starboard.pdf
04 грудня 2020 16:13
Авторизація Epson.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 15:34
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:33
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 грудня 2020 15:33
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
04 грудня 2020 15:33
Протокольне рішення.pdf
04 грудня 2020 15:33
договір Сколе.pdf
04 грудня 2020 15:33
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 15:33
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 15:33
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 15:33
Сетрифікат СЕС.pdf
04 грудня 2020 15:33
Витяг_03122020.pdf
04 грудня 2020 15:33
Статут.pdf
04 грудня 2020 15:33
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 15:33
Виписка.pdf
04 грудня 2020 15:33
Cан гігієна INTECH.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЦКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 745 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
745 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:41
договір мультимедійка.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:50
договір мультимедійне обладнання.pdf укладений
18 грудня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 745 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 200,00 UAH)