Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015 - 16310000-1 Косарки (Техніка для догляду за газоном в асортименті)
Очікувана вартість
114 773,09 UAH
UA-2020-11-18-005998-c ● 871472f387aa439f97224c02e0467590
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 13:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 114 773,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 573,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16310000-1: Косарки
1,2 - КПКВК 1217670 "Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання" КЕКВ 3210; 3 - КПКВК 1218311 "Охорона та раціональне використання природних ресурсів" КЕКВ 3210, кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Газонокосарка бензинова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки
2 одиниця
Газонокосарка бензинова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки
1 одиниця
Аератор бензиновий в комплекті зі збірником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 робочий днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 14:58 |
Додаток № 4 проект договору (зі змінами).docx | |
23 листопада 2020 14:58 |
Протокол щодо внесення змін № 105 від 23.11.2020р..pdf | |
18 листопада 2020 13:20 |
Технічне завдання.pdf | |
18 листопада 2020 13:20 |
Оголошення косарки .doc | |
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 6 лист погодження про укладання договору.docx | |
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 5 Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 3 (Дод. № 1. до тЗ Порівняльна таблиця товарів).docx |
23 листопада 2020 14:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2020 14:58 |
Додаток № 4 проект договору (зі змінами).docx
|
|||
23 листопада 2020 14:58 |
Протокол щодо внесення змін № 105 від 23.11.2020р..pdf
|
|||
18 листопада 2020 13:20 |
Технічне завдання.pdf
|
|||
18 листопада 2020 13:20 |
Оголошення косарки .doc
|
|||
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 6 лист погодження про укладання договору.docx
|
|||
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 5 Лист-згода (обробка персональних даних).doc
|
|||
18 листопада 2020 13:20 |
Додаток № 3 (Дод. № 1. до тЗ Порівняльна таблиця товарів).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005998-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР", Код ЄДРПОУ:41881830
Дата подання: 23 листопада 2020 13:21
Зміна пунктів проекта договору
Шановний замовник, на цей час в Законодавстві України відсутня обов’язкова сертифікація багатьох товарів, натомість потрібні інші документі, які підтверджують якість товару. Тому для розширення колу потенційних учасників торгів пропонуємо внести деякі зміни в проект договору про закупівлю.
Пропонуємо внести зміни в п. 2 2.
Оригінальна редакція :
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.
Редакція з пропонованими змінами:
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або декларацією про відповідність технічному регламенту, або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.
Також є деяка невідповідність пунктів договору один одному. В пункті 2.5 Постачальник повинен гарантувати заміну неякісного товару протягом 14 календарних днів, а в пунктах 2.10 та 2.11 протягом 3 робочих днів. Враховуючи те, що товар, який замовляється, переважно виготовляється за кордоном, та має тривалий термін постачання, та наявну ситуацію з епідемією COVID-19 яка впливає на виробництво та терміни постачання, пропонуємо збільшити терміни заміни до 30 календарних днів, таким чином пункти договору пропонуються в такій редакції:
2.5. У випадку встановлення Замовником невідповідності якості Товару після його передачі Замовнику, Постачальник гарантує заміну неякісного Товару за власний рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення (претензії) Замовника.
2.10. Якщо виявляться приховані недоліки в Товарі, Постачальник повинен за свій рахунок у строк – 30 календарних днів з моменту звернення Замовника замінити Товар неналежної якості, або Товар, що має приховані дефекти, недоліки.
2.11. Якщо Постачальник не виконує вимоги щодо заміни Товару у строк 30 календарних днів, він зобов'язаний повернути Замовнику вартість неякісного, дефектного Товару, протягом 7 (семи) календарних днів після спливання цього строку.
6.3. У разі постачання Товару, що не відповідає умовам Договору (за якістю, комплектністю, номенклатурою, упаковкою) або супровідним документам, вказаним в п. 5.3. Договору, а також обладнання, яке є пошкодженим внаслідок невідповідної упаковки і / або маркування, порушень правил транспортування (при доставці транспортними засобами Постачальника або перевізника за договором з Постачальником), Товар приймається Замовником на зберігання.
Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення Замовника виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, про доукомплектування Товару, про заміну Товару, про відшкодування Замовникові всіх понесених ним витрат і збитків, пов'язаних з постачанням Товару неналежної якості (у т.ч. витрат зі зберігання, транспортування, утилізації всього або частини Товару, усунення його недоліків).
п. 7 Специфікації
7. Додаткові умови: Постачальник має надати оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності вимог до такого типу товару.
- Постачальник забезпечує передпродажну підготовку та навчання обслуговуючого персоналу (вартість цих робіт враховується в ціну).
- Постачальник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. При виявленні замовником невідповідності якості товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник гарантує заміну товару на протязі 30 календарних днів.
- Вся технічна документація на товар повинна бути на українській або російській мові.
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо внести зміни в п. 2 2.
Оригінальна редакція :
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.
Редакція з пропонованими змінами:
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або декларацією про відповідність технічному регламенту, або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.
Також є деяка невідповідність пунктів договору один одному. В пункті 2.5 Постачальник повинен гарантувати заміну неякісного товару протягом 14 календарних днів, а в пунктах 2.10 та 2.11 протягом 3 робочих днів. Враховуючи те, що товар, який замовляється, переважно виготовляється за кордоном, та має тривалий термін постачання, та наявну ситуацію з епідемією COVID-19 яка впливає на виробництво та терміни постачання, пропонуємо збільшити терміни заміни до 30 календарних днів, таким чином пункти договору пропонуються в такій редакції:
2.5. У випадку встановлення Замовником невідповідності якості Товару після його передачі Замовнику, Постачальник гарантує заміну неякісного Товару за власний рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення (претензії) Замовника.
2.10. Якщо виявляться приховані недоліки в Товарі, Постачальник повинен за свій рахунок у строк – 30 календарних днів з моменту звернення Замовника замінити Товар неналежної якості, або Товар, що має приховані дефекти, недоліки.
2.11. Якщо Постачальник не виконує вимоги щодо заміни Товару у строк 30 календарних днів, він зобов'язаний повернути Замовнику вартість неякісного, дефектного Товару, протягом 7 (семи) календарних днів після спливання цього строку.
6.3. У разі постачання Товару, що не відповідає умовам Договору (за якістю, комплектністю, номенклатурою, упаковкою) або супровідним документам, вказаним в п. 5.3. Договору, а також обладнання, яке є пошкодженим внаслідок невідповідної упаковки і / або маркування, порушень правил транспортування (при доставці транспортними засобами Постачальника або перевізника за договором з Постачальником), Товар приймається Замовником на зберігання.
Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення Замовника виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, про доукомплектування Товару, про заміну Товару, про відшкодування Замовникові всіх понесених ним витрат і збитків, пов'язаних з постачанням Товару неналежної якості (у т.ч. витрат зі зберігання, транспортування, утилізації всього або частини Товару, усунення його недоліків).
п. 7 Специфікації
7. Додаткові умови: Постачальник має надати оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності вимог до такого типу товару.
- Постачальник забезпечує передпродажну підготовку та навчання обслуговуючого персоналу (вартість цих робіт враховується в ціну).
- Постачальник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. При виявленні замовником невідповідності якості товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник гарантує заміну товару на протязі 30 календарних днів.
- Вся технічна документація на товар повинна бути на українській або російській мові.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2020 14:56
Доброго дня! Враховуючи Вашу вимогу, в проект Договору до закупівлі були внесені зміни, що відповідають нормам діючого законодавства (див. Проект Договору зі змінами). Дякуємо за звернення!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" |
113 040,00
UAH з ПДВ
|
106 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ" |
106 506,00
UAH з ПДВ
|
106 506,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" #41881830 |
Переможець |
106 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 07:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:11
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог 471.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:02
|
Додаткова угода № 1 від 18.12.2020р. до дог. 471.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 08:22
|
Договір № 471 від 17.12.2020р..pdf | укладений |
17 грудня 2020 08:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження до 24.12.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повідомлення про внесення змін. |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |