Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 16310000-1 Косарки (Техніка для догляду за газоном в асортименті)
Очікувана вартість
114 773,09 UAH
UA-2020-11-18-005998-c 871472f387aa439f97224c02e0467590
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 15:37
Очікувана вартість: 114 773,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16310000-1: Косарки


1,2 - КПКВК 1217670 "Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання" КЕКВ 3210; 3 - КПКВК 1218311 "Охорона та раціональне використання природних ресурсів" КЕКВ 3210, кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Газонокосарка бензинова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки
2 одиниця
Газонокосарка бензинова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки
1 одиниця
Аератор бензиновий в комплекті зі збірником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 робочий днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-005998-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР", Код ЄДРПОУ:41881830
Дата подання: 23 листопада 2020 13:21
Зміна пунктів проекта договору
Шановний замовник, на цей час в Законодавстві України відсутня обов’язкова сертифікація багатьох товарів, натомість потрібні інші документі, які підтверджують якість товару. Тому для розширення колу потенційних учасників торгів пропонуємо внести деякі зміни в проект договору про закупівлю.

Пропонуємо внести зміни в п. 2 2.
Оригінальна редакція :
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.

Редакція з пропонованими змінами:
2.2. Гарантія відповідності Товару вимогам п. 2.1. підтверджується сертифікатом або декларацією про відповідність технічному регламенту, або паспортом якості Постачальника або виробника (у разі, якщо Постачальник не є виробником), які направляються Замовнику при кожній поставці Товару.


Також є деяка невідповідність пунктів договору один одному. В пункті 2.5 Постачальник повинен гарантувати заміну неякісного товару протягом 14 календарних днів, а в пунктах 2.10 та 2.11 протягом 3 робочих днів. Враховуючи те, що товар, який замовляється, переважно виготовляється за кордоном, та має тривалий термін постачання, та наявну ситуацію з епідемією COVID-19 яка впливає на виробництво та терміни постачання, пропонуємо збільшити терміни заміни до 30 календарних днів, таким чином пункти договору пропонуються в такій редакції:

2.5. У випадку встановлення Замовником невідповідності якості Товару після його передачі Замовнику, Постачальник гарантує заміну неякісного Товару за власний рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення (претензії) Замовника.

2.10. Якщо виявляться приховані недоліки в Товарі, Постачальник повинен за свій рахунок у строк – 30 календарних днів з моменту звернення Замовника замінити Товар неналежної якості, або Товар, що має приховані дефекти, недоліки.
2.11. Якщо Постачальник не виконує вимоги щодо заміни Товару у строк 30 календарних днів, він зобов'язаний повернути Замовнику вартість неякісного, дефектного Товару, протягом 7 (семи) календарних днів після спливання цього строку.

6.3. У разі постачання Товару, що не відповідає умовам Договору (за якістю, комплектністю, номенклатурою, упаковкою) або супровідним документам, вказаним в п. 5.3. Договору, а також обладнання, яке є пошкодженим внаслідок невідповідної упаковки і / або маркування, порушень правил транспортування (при доставці транспортними засобами Постачальника або перевізника за договором з Постачальником), Товар приймається Замовником на зберігання.
Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення Замовника виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, про доукомплектування Товару, про заміну Товару, про відшкодування Замовникові всіх понесених ним витрат і збитків, пов'язаних з постачанням Товару неналежної якості (у т.ч. витрат зі зберігання, транспортування, утилізації всього або частини Товару, усунення його недоліків).

п. 7 Специфікації
7. Додаткові умови: Постачальник має надати оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності вимог до такого типу товару.
- Постачальник забезпечує передпродажну підготовку та навчання обслуговуючого персоналу (вартість цих робіт враховується в ціну).
- Постачальник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. При виявленні замовником невідповідності якості товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник гарантує заміну товару на протязі 30 календарних днів.
- Вся технічна документація на товар повинна бути на українській або російській мові.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2020 14:56
Доброго дня! Враховуючи Вашу вимогу, в проект Договору до закупівлі були внесені зміни, що відповідають нормам діючого законодавства (див. Проект Договору зі змінами). Дякуємо за звернення!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" 113 040,00
UAH з ПДВ
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ" 106 506,00
UAH з ПДВ
106 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:09
RM 655 VS.pdf
30 листопада 2020 16:09
RM 443.0 T.pdf
30 листопада 2020 16:09
RL 540.pdf
30 листопада 2020 16:09
Iнформацiйний_лист_IД.pdf
30 листопада 2020 16:09
Сертифiкат_дилера_STIHL_-_2020рiк.pdf
30 листопада 2020 16:09
ПРОПОЗИЦIЯ_технiка_рiзна.pdf
30 листопада 2020 16:09
Порiвнял_на_таблиця.pdf
30 листопада 2020 16:09
Довкiлля.pdf
30 листопада 2020 16:09
ДВТР_RM_20190401_бо.pdf
30 листопада 2020 16:09
ДВТР_RL_20190415_бо.pdf
30 листопада 2020 16:09
виписка_з_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"
#41881830
Переможець 106 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"
#41881830
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 07:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:11
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог 471.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:02
Додаткова угода № 1 від 18.12.2020р. до дог. 471.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:22
Договір № 471 від 17.12.2020р..pdf укладений
17 грудня 2020 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження до 24.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повідомлення про внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 666,67 UAH)