Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники, панелі світлодіодні, прожектори, світлодіодні прикраси, гірлянди
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2020-11-18-005926-a c36a6f69423d49389ef26a6cd41d6a15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:49
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Світильник промисловий 100 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
300 штуки
Світильник LED 8 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
200 штуки
Світильник LED 16 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
100 штуки
Світильник LED 18 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
6 штуки
Світильник LED 18 Вт, круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
700 штуки
Панель світлодіодна з розсіювачем призма, 36 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
50 штуки
Прожектор світлодіодний 10 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
30 штуки
Прожектор світлодіодний 20 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
23 штуки
Прожектор світлодіодний 50 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
10 штуки
Прожектор світлодіодний 100 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
30 штуки
Світильник світлодіодний настільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31521100-5 — Настільні світильники
5 штуки
Світлодіодна прикраса «Сніжинка», колір світла – синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
6 штуки
Світлодіодна прикраса «Сніжинка» 0,4 м, колір світла – синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
10 штуки
Світлодіодна прикраса «Сніжинка» 0,4 м, колір світла - білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
10 штуки
Гірлянда зовнішня, бахрома, колір світла – білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
10 штуки
Гірлянда зовнішня, бахрома, колір світла – жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
30 штуки
Гірлянда зовнішня, 100 LED, колір світла – білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
5 штуки
Гірлянда зовнішня, 100 LED, колір світла – жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
40 штуки
Гірлянда зовнішня 200 LED, колір світла – білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
8 штуки
Гірлянда-ланцюжок зовнішня, колір світла – жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
8 штуки
Гірлянда-ланцюжок зовнішня, колір світла – синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди
10 штуки
Гірлянда зовнішня «Снігопад»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31522000-1 — Ялинкові електричні гірлянди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:32
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 02.12.2020р..doc
02 грудня 2020 17:28
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 02.12.2020р..doc
02 грудня 2020 17:31
Додаток 3 до тендерної документації зі змінами.docx
27 листопада 2020 10:08
Додаток 3 до тендерної документації зі змінами.docx
18 листопада 2020 17:23
Додаток 3 до тендерної документації.docx
02 грудня 2020 17:28
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.doc
27 листопада 2020 10:07
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.doc
18 листопада 2020 17:20
Додаток 2 до тендерної документації.doc
02 грудня 2020 17:28
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.doc
27 листопада 2020 10:07
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.doc
18 листопада 2020 17:18
Додаток 1 до тендерної документації.doc
02 грудня 2020 17:28
Тендерна документація зі змінами.doc
27 листопада 2020 10:07
Тендерна документація зі змінами.doc
18 листопада 2020 17:16
Тендерна документація.doc
27 листопада 2020 10:06
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-005926-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДІМОВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2567102900
Дата подання: 16 грудня 2020 11:44
вимога щодо необхідності скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Пономарьов Ю.А.
ФОП Дімова Валентина Іванівна звертає увагу Замовника на невідповідності Тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та необхідність скасування рішення про визначення переможцем ФОП ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ та перехід до розгляду наступного Учасника з огляду на наступне.
По-перше, відповідно до вимог п. 1.3. Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами:
для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи тендерної пропозиції, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
На виконання вказаної вимоги ФОП Пономарьов Юрій Андрійович надав довідку файл (Довiдка_про_повноваження.jpg), в якому вказувалося, що повноваження Учасника підтверджуються наступними документами:
-сканкопія виписки з ЄДР
- сканкопія витягу платника єдиного податку
ПРОТЕ, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, ЩО ЖОДЕН ІЗ ЗАЗНАЧЕНИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО ПОДАНО УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.

По-друге, відповідно до вимог п.5.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД:
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати, у порядку визначеному тендерною документацією, всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо).
Аналогічним договором буде вважатися договір щодо ПОСТАЧАННЯ світильника(ів) та/або панелі(ей) світлодіодної(их) та/або прожектору(ів) та/або світлодіодних(ої) прикрас(и) та/або гірлянд(и).

У складі тендерної пропозиції ФО-П Пономарьова Юрія Андрійовича подано довідку про досвід виконання аналогічного договору, а також два договори КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРУ.
Відповідно до статті 655 Цивільного кодексу України:
За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.

Відповідно до статті 712 Цивільного кодексу України:
За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Отже, запропоновані як аналогічні договори купівлі-продажу не передбачають можливості поставки товару, як вимагалося ТД.

По-третє, відповідно до вимог Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних файлів з:
- формою "Тендерна пропозиція" (подається за відповідною формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації);
Так, Учасником було завантажено фото файлу Тендерної пропозиції, в якому дані про виробника НЕМОЖЛИВО ВСТАНОВИТИ.

По-четверте, всі копії документів, поданих переможцем процедури закупівлі не засвідчені згідно законодавства.
Відповідно до п. 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55) відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
При цьому, у складі тендерної пропозиції переможця було надано зокрема документи про наявність аналогічного договору тощо, які не є оригіналами і в той же час не засвідчені відповідно до вимог законодавства (не містять посади та дати засвідчення копії).

Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція переможця процедури закупівлі
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

Отже на даному етапі необхідним є скасування рішення про визначення переможцем ФО-П Пономарьов Ю.А та перехід до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника.
У випадку неналежного реагування, Дімова В.І. буде звертатися до Антимонопольного комітету України з скаргою по аналогічних підставах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 10:32
Шановний учаснику. За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Сумського державного університету повідомляє наступне.
1. Пунктом 1.3. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник – фізична особа-підприємець подає інформацію в довільній формі, що підтверджує його повноваження. ФОП Пономарьов Юрій Андрійович надав документ «Власна довідка що підтверджує повноваження щодо підпису документів» у складі тендерної пропозиції в якій зазначив, що має одноосібне право підпису. Інші документи Тендерною документацією не вимагалися. Крім того, документи на які посилається ФОП у довідці є інформацією з відкритих реєстрів і відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації не можуть вимагатися Замовником.
2. Сутність договору поставки є похідним від договору купівлі-продажу й до нього застосовуються загальні положення про купівлю-продаж відповідно до ч. 2 ст. 712 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ). У дефініціях понять визначених ст. 655 і ст. 712 ЦКУ встановлено, що й договір купівлі-продажу й договір поставки передбачає зобов’язання однієї сторони передати майно чи товар у власність другій стороні, а друга сторона зобов’язується прийняти майно чи товар і сплатити за нього певну грошову суму. У копіях договорів наданих ФОП Пономарьовим Юрієм Андрійовичем, на виконання вимог п. 5.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, предметом договору є саме відносини між сторонами щодо передачі однією стороною товару у власність другій стороні та зобов’язання другої сторони прийняти та оплатити товар.
3. ФОП Пономарьов Юрій Андрійович у складі тендерної пропозиції подав документ «Тендерна пропозиція» за формою наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, із заповненням всіх полів документу, що відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, тендерною документацією не висувалися вимоги до учасників щодо поставки товарів лише конкретного виробника чи виробника із можливістю його ідентифікації будь-яким способом.
4. Тендерною документацією не передбачено, яким чином учасник має засвідчувати копії документів, які подаються ним у складі тендерної пропозиції. Слід значити, що ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», поширюється на організаційно-розпорядчі документи (постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо) органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності та не є обов’язковим до використання для фізичних осіб-підприємців.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 11:44
Вимога до замовника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕМОЛОСОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА 303 083,00
UAH з ПДВ
300 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ" 327 810,73
UAH з ПДВ
303 082,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДІМОВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА 372 953,00
UAH з ПДВ
322 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 377 973,60
UAH з ПДВ
324 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АБРАМІТОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 355 150,47
UAH з ПДВ
355 150,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 429 148,44
UAH з ПДВ
429 148,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 14:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:40
техСпециф1 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
техСпециф 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
Спеціфікація 101.pdf
10 грудня 2020 14:40
сертификат 5.jpg
10 грудня 2020 14:40
сертификат 4.jpg
10 грудня 2020 14:40
сертификат 3.jpg
10 грудня 2020 14:40
сертификат 2.jpg
10 грудня 2020 14:40
сертификат 1.jpg
10 грудня 2020 14:40
Пропозиція101.pdf
10 грудня 2020 14:40
Пропозиція01.pdf
10 грудня 2020 14:40
Паспорт Чемолосова.pdf
10 грудня 2020 14:40
Код Чемолосова01.pdf
10 грудня 2020 14:40
Інформаційні довідки01.pdf
10 грудня 2020 14:40
договор2 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
договор1 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
договор 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
довСт17 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
довПовноваж 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
довПечатка 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
довЗаг 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
довДовкілля 001.jpg
10 грудня 2020 14:40
Витяг ЄП.jpg
10 грудня 2020 14:40
Виписка стор.2.jpg
10 грудня 2020 14:40
Виписка стор.1.jpg
10 грудня 2020 14:40
Аналогічний Договір01.pdf
10 грудня 2020 14:40
1581603778_IMG_0034.jpg
10 грудня 2020 14:40
1581603778_IMG_0016.jpg
10 грудня 2020 14:40
1581603778_IMG_0003.jpg

Публічні документи

18 грудня 2020 17:36
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:33
Довідка Пономарьов.pdf
18 грудня 2020 17:33
Довідка зведена_2.jpg
08 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 12:10
Довідка про досвід.jpg
08 грудня 2020 12:10
Видаткова_договору_128.jpg
08 грудня 2020 12:10
Технiчна_специфiкацiя_2.jpg
08 грудня 2020 12:10
Технiчна_специфiкацiя_1.jpg
08 грудня 2020 12:10
Тендерна_пропозицiя.jpg
08 грудня 2020 12:10
Специф_до_договору_128.jpg
08 грудня 2020 12:10
Договiр_128_2.jpg
08 грудня 2020 12:10
Договiр_128_1.jpg
08 грудня 2020 12:10
Договiр_77_2.jpg
08 грудня 2020 12:10
Договiр_77_1.jpg
08 грудня 2020 12:10
Довiдка_про_довкiлля.jpg
08 грудня 2020 12:10
Довiдка_зведена.jpg
08 грудня 2020 12:10
Видаткова_договору_77_2.jpg
08 грудня 2020 12:10
Видаткова_договору_77_1.jpg

Публічні документи

10 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:59
ЛИСТ ЗАМОВНИКУ.docx
10 грудня 2020 12:59
ЛИСТ ЗАМОВНИКУ.docx.p7s

Публічні документи

10 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:13
004 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 08:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 22:48
Договір 966 ____2.pdf
08 грудня 2020 22:48
Договір 966 ____1.pdf
08 грудня 2020 22:48
Договір 286 ____2.pdf
08 грудня 2020 22:48
Договір 286 ____1.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_10.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_9.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_8.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_7.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_6.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_5.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_4.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_3.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_2.pdf
08 грудня 2020 22:48
Довідка_1.pdf
08 грудня 2020 22:48
Виписка з ЄДР_2.pdf
08 грудня 2020 22:48
Виписка з ЄДР_1.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 12:34
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:32
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 грудня 2020 12:04
18. Копія ВИПИСКА З ЄДР.pdf
10 грудня 2020 12:04
9. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 грудня 2020 12:04
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕМОЛОСОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ФОП ДІМОВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА

ТОВ «НВП «ВІАН»

ФОП "АБРАМІТОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕМОЛОСОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
#3026307565
Відхилено 300 908,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 19:09
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3246303531
Переможець 303 082,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3246303531
303 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:19
ДУ №4 від 18.03.2021 до дог №445.pdf зміни до договору
22 березня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 10:20
ДУ №3 від 18.03.2021 р..pdf зміни до договору
18 березня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:55
ДУ_№2_від_30.12.2020_до_дог_№445.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:22
Дог_№445_від_22.12.2020.pdf укладений
23 грудня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 445
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік та становить 60231,70 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 445
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшення ціни за одиницю: Світильник ТМ Люксель Т5 1172х36х22 мм 220-240V 16W IP20 (LX2001-1.2-16C 16W з 101,53 грн. до 79,01 грн..
Номер договору про закупівлю: 445
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 363 313,70
UAH