Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-11-18-005857-a ae365babf79e41cbbfa9da28f456b8b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Наталія

380675929519 HARCHUVANYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ" КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42343214
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Науменко Наталія
380675929519
HARCHUVANYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг.
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Івана Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожною партією поставленого Товару здійснюється згідно з Договором протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця, а у разі їх відсутності протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:01
Оголошення спрощена закупівля вершкове масло (1) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 23 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 24 листопада 2020 07:06
Шановний Замовнику, які саме необхідно надати підтверджуючі документи стосовно контролю працівників щодо наявності/відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу «COVID-19»?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до ЗУ " Про захист населення від інфекційних хвороб", ЗУ "Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів", Постанови КМУ "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з метою запобіганню поширенню на території України короновірусу COVID19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020, враховуючи ситуацію, що склалась у світі на підпрриємствах різних форм власності мають бути введені запобіжні жаходи розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2 та контролю співробітників щодо наявних симптомів. Учасник надає документи, які підтверджують введення запобіжних заходів та здійснення контролю саме на його підприємстві.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-005857-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 листопада 2020 11:37
Вимога
Просимо внести зміни до технічних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:44
«Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо наступне, Ви беззаперечно праві, що держава складає плани аудиту та проводить його, але Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, згідно наказів міністерства аграрної політики України № 447 та № 446 від 08.08.19 оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, міг подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) для отримання актів. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні. Відсутність такого документу в Учасника та небажання в його отриманні дає Замовнику привід зробити висновок про те, що в Учасника можливі проблеми на підприємстві, що унеможливлюють отримання документу, що вимагається. З огляду на вище викладене, дані документи є обов’язковими для операторів ринку, а надання таких документів у складі тендерної пропозиції саме 2020 року є принциповим для Замовника, оскільки, замовник забезпечує харчуванням дітей та повністю відповідає за якість та безпечність продуктів харчування, які постачаються у заклади є , тому вимога є обгрунтованою та не містить дискримінаційних умов та цілком відповідає нормам чинного законодавства України. Крім того, проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник.
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005857-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 листопада 2020 11:55
Вимога
Шановний Замовнику!!!! Згідно п. 1.3. Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів Замовник вимагає надати: Копію рішення компетентного органу та/або витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку, щодо реєстрації потужності (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації продуктів тваринного походження.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Учасники, які є виробниками не повинні реєструвати потужності, так як їм видається експлуатаційний дозвіл!
ТОМУ, просимо внести зміни до п. 1.3. Додатку 1 до Оголошення, зазначивши наступним чином:
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:45
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що якщо документи зазначені Замовником у документації, як кваліфікаційні вимоги не є обов’язковими та/або не передбачені законодавством для Учасника, учасник надає роз’яснення з посиланням на норми діючого законодавства
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005857-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 листопада 2020 12:01
Кваліфікаційні вимоги
Згідно п. 1.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (Вимоги до кваліфікації учасника) Замовник вимагає надати: Скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, укладеного з учасником а також дійсного впродовж 2020 року.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, Просимо внести зміни до Оголошення, а саме: додати абзац до п. 1.4.: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 10:46
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що зміни будуть внесені до документації
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005857-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 листопада 2020 14:31
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно п. 2.2. Оголошення (Вимоги до кваліфікації учасників) наявна вимога щодо наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікаці які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді (професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП), зокрема експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»).
На законодавчому рівні підприємства не зобов'язують мати окрему посаду "експедитор траспортний". На кожному підприємстві є свої посадові інструкції щодо обов'язків працівників. А тому, обов'язки експедитора, згідно посадових інструкцій, на підприємстві можуть виконувати водії.
На підставі вище викладеного, вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:47
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що якщо на підприємстві посади не відповідають Національному класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП) та немає деяких посад, зокрема експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422») надайте інформацію та документальне підтведження хто саме, згідно штатного розпису виконує обов’язки,зокрема експедитора.
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005857-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 листопада 2020 14:36
Вимога
Вимагаємо внести зміни до Оголошення, в частині надання учасниками Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я;
Закон України “Про інформацію” від 02.10.1992 № 2657-XII передбачено, що конфіденційною інформацією про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч. 2 ст. 11).
Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я” від 19.111992 № 2801- XII визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Згідно рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019 року Антимонопольного комітету України вимога Замовника (Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації) щодо надання Форми № 140-5/о "Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я" скасована, так як це є конфіденційною інформацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 10:47
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що зміни будуть внесені до документації

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 196 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:30
23. акт ветпослуги серпень2020.pdf
27 листопада 2020 15:30
Згоди ПД.pdf
27 листопада 2020 15:30
20. Шевченко картка огляду.pdf
27 листопада 2020 15:30
Договір виробник Іва-Арт.pdf
27 листопада 2020 15:30
20 Шевченко Л.В._мед книжка.pdf
27 листопада 2020 15:30
20 Любич П.С..pdf
27 листопада 2020 15:29
62. Штатний розпис 2020.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Любич П.С. к.pdf
27 листопада 2020 15:29
58. акт 3293а листопад 2020.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Богун В.Г..pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Богун В.Г. к.pdf
27 листопада 2020 15:29
58. акт 2832 листопад 2020.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Бейгул.pdf
27 листопада 2020 15:29
57. жовтень приміщення 2832.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Бейгул к.pdf
27 листопада 2020 15:29
57. жовтень авто 3293а.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Пікарська О.А..pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Пікарська к.pdf
27 листопада 2020 15:29
56. вересень 3293 а.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Ковбан к.pdf
27 листопада 2020 15:29
56. вересень 2832.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Ковбан І.С..pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Жук Р.М.к.pdf
27 листопада 2020 15:29
20 Жук Р.М..pdf
27 листопада 2020 15:29
19. Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2020 15:29
52. Довідка щодо товару.pdf
27 листопада 2020 15:29
17. План аудиту 22000 2018.pdf
27 листопада 2020 15:29
51. Опис товару.pdf
27 листопада 2020 15:29
17. План аудиту 9001 2015.pdf
27 листопада 2020 15:29
51. Гарантійний лист санкції.pdf
27 листопада 2020 15:29
50. Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2020 15:29
17. ISO 22000_2018_19.pdf
27 листопада 2020 15:29
50. Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 15:29
49. Довідка ст. 17.pdf
27 листопада 2020 15:29
17. ISO 9001_2015_19.pdf
27 листопада 2020 15:29
17 . Звіт ТН1 9001 Роман_София.pdf
27 листопада 2020 15:29
16. акт Наказ 447 склад.PDF
27 листопада 2020 15:29
16. акт Наказ 446.PDF
27 листопада 2020 15:29
13. Свідоцтво платника ПДВ.PDF
27 листопада 2020 15:29
45. Довідка іонізація.pdf
27 листопада 2020 15:29
39. Видаткові накладні масло.PDF
27 листопада 2020 15:29
12.Опис реєстратора.PDF
27 листопада 2020 15:29
38.Договір масло Чебурашка 18.PDF
27 листопада 2020 15:28
12. Копія статуту.pdf
27 листопада 2020 15:28
37.Договір масло Орлятко 18.PDF
27 листопада 2020 15:28
12. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
27 листопада 2020 15:28
37. Відгук масло Орлятко 18_1.PDF
27 листопада 2020 15:28
12. Довідка 4-ОПП.PDF
27 листопада 2020 15:28
32. COVID-19.pdf
27 листопада 2020 15:28
31. Гігієна персоналу НАССР.pdf
27 листопада 2020 15:28
7. Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2020 15:28
3. Довіреність.pdf
27 листопада 2020 15:28
2.6. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
27 листопада 2020 15:28
2.6 Свідоцтво AX6135НA.pdf
27 листопада 2020 15:28
2.4 Експлуатаційний дозвіл.PDF
27 листопада 2020 15:28
2.4 Експлуатаційний дозвіл 17.PDF
27 листопада 2020 15:28
1.1. Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 196 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 16:09

Документи

30 листопада 2020 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 19:23
scan77 вершкове масло.pdf укладений
03 грудня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 080,00
UAH