Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №1 житлового будинку №6 на вул. Миколайчука у м. Львові (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
298 320,00 UAH
UA-2020-11-18-005804-a 86c7d616b3064f52900b759e0d361651
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потурай Орислава Василівна

380969485823 shralmr04056115@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Контактна особа: Потурай Орислава Василівна
380969485823
shralmr04056115@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 298 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 492,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно «Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я міста Львова на період 2017-2023 років» затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 08.07.2017 №2048 (зі змінами) по даній закупівлі - Замовник 1 ("розпорядник коштів") виступає Шевченківська районна адміністрація ЛМР, а Змовником 2 ("учасник програми") від імені мешканців будинку №6 на вул. Миколайчука у м. Львові, виступає ОСББ «МИКОЛАЙЧУКА 6». Технічні, якісні та кількісні характеристики, проект договору та вимоги до предмету закупівлі опубліковані у прикріплених файлах
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №1 житлового будинку №6 на вул. Миколайчука у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Миколайчука, 6, 1-й під’їзд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 1-й етап. Замовник-2 («учасник програми») сплачує Підряднику після підписання договору Аванс 30 Календарні 10
Виконання робіт 2-й етап. Замовник -1 («розпорядник коштів») сплачує Підряднику після виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70
Виконання робіт 3-й етап. Замовник -1 («розпорядник коштів») сплачує Підряднику після виконання робіт та підписання Сторонами акта здавання-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:55
3. Проект договору.docx
18 листопада 2020 16:55
2. Оголошення про проведення та вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СРБК "Портал" 295 677,18
UAH з ПДВ
295 677,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:20
13 довіл.pdf
26 листопада 2020 11:20
12 ліцензія.pdf
26 листопада 2020 11:20
10.9 ВН мат. технічну базу.pdf
26 листопада 2020 11:20
10.8 Договір оренди складу.pdf
26 листопада 2020 11:20
10.7 Оренда механізмів.pdf
26 листопада 2020 11:20
10.6 ВН на матеріали.pdf
26 листопада 2020 11:20
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 11:20
Кошторис ч1.pdf
26 листопада 2020 11:20
Кошторис ч. 2.pdf
26 листопада 2020 11:20
9 Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 11:20
8.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2020 11:20
8 Статут.pdf
26 листопада 2020 11:20
5 наказ і рішення завірені.pdf
26 листопада 2020 11:19
5 відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 11:19
2 довідка Бухгалтерська.pdf
26 листопада 2020 11:19
1.3 Штатний розпис.pdf
26 листопада 2020 11:19
1.3 1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СРБК "Портал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СРБК "Портал"
#33860532
Переможець 295 677,18
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:10

Документи

27 листопада 2020 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СРБК "Портал"
#33860532
295 677,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 16:45
Додаткова 2 до 291-20.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:45
додаткова 291-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:20
291-20.pdf укладений
08 грудня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 4 ч 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського Кодексу України, ст. 48 Бюджетного Кодексу України, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до розділу 9 Договору та викласти п.9.1. у наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і підписання Сторонами та діє до 01.07.2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Підрядника від виконання гарантійних обов’язків по Договору.»
Номер договору про закупівлю: 291/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 4 ч 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського Кодексу України, ст. 48 Бюджетного Кодексу України, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до розділу 9 Договору та викласти п.9.1. у наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Підрядника від виконання гарантійних обов’язків по Договору.»
Номер договору про закупівлю: 291/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 265 674,31
UAH (в тому числі ПДВ 44 279,05 UAH)