Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори, інтерактивні панелі, відеореєстратори
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2020-11-18-005739-a 9ea00c3ae3954b7383a68870a39fc793
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:52
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Телевізор LED діагоналлю 55” з Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32324100-1 — Кольорові телевізори
80 штуки
Телевізор LED діагоналлю 32”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32324100-1 — Кольорові телевізори
3 штуки
Інтерактивна панель з підтримкою Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
4 штуки
16-канальний IP відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
1 штуки
8-канальний IP відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
3 штуки
4-канальний IP відеореєстратор з Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
1 штуки
16-канальний гібридний відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 листопада 2020 22:38
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:49
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Витрати на монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання відповідно до вимог тендерної документації не включаються в ціну товару та ціну тендерної пропозиції і не передбачені умовами тендерної документації.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 23 листопада 2020 16:55
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:12
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в закладах освіти. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація складена замовником виходячи з досвіду проведення аналогічних закупівель та у відповідності до чинного законодавства України і на сьогодні немає необхідності встановлення інших вимог до учасника, окрім тих, що визначені затвердженою тендерною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-005739-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 листопада 2020 16:52
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику в технічному описі Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) - 2шт.; USB 3.0 (android) – 1шт.; HDMI In (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Гц) - 2шт.; VGA In – 1шт.; Audio In – 1шт.; LAN RJ45 -1шт.; RS232 – 1шт.; Microphone In -1шт.; OPS slot – 1шт.;
Тильні порти (вихід)
не менше ніж
Вихід HDMI (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Hz) -1 шт.; USB-A 2.0 Touch -1шт.; Earphone -1шт.; SPDIF -1 шт.,
Вбудовані мікрофони - не менше ніж 4-ри мікрофони з функцією придушення «ехо» та придушення шумів на відстані не менше ніж 8м.
Додаткова інформація
Вбудована функція Newline Cast для бездротової презентації з мобільних пристроїв: в наявності
Вбудована функція Newline Broadcast для проведення трансляції зображення з дисплею не менше ніж на 200 віддалених глядачів за допомогою веб-браузера
Віддалене управління: в наявності "

Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаним характеристикам відповідає лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Таким чином, під Ваші вимоги неможливо підібрати аналоги чи еквіваленти.
Це, в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".

Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог та рекомендуємо викласти в такій редакції:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
"RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 15:11
Шановний учаснику! Вашу вимогу прийнято до уваги та проаналізовано спеціалістами. Найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГЛАДКОВА І.С. 888 425,00
UAH з ПДВ
883 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 885 621,60
UAH з ПДВ
885 621,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:04
Довідка Гладкова.pdf
07 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:03
ЩОДО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
07 грудня 2020 14:03
Технічна документація.pdf
07 грудня 2020 14:03
Тендерна Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 14:03
СТ_17.pdf
07 грудня 2020 14:03
Паспорт Гладкова.pdf
07 грудня 2020 14:03
Код Гладкова.pdf
07 грудня 2020 14:03
Договор.zip
07 грудня 2020 14:03
Довідка серт.pdf
07 грудня 2020 14:03
Довідка договір.pdf
07 грудня 2020 14:03
Витяг_реестр.pdf
07 грудня 2020 14:03
Витяг_податкова.pdf
07 грудня 2020 14:03
ВИПИСКА з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:46
Доручення КЕП.pdf
07 грудня 2020 14:46
Статут Комел 2018.pdf
07 грудня 2020 14:46
Свідоцтво ПДВ.jpg
07 грудня 2020 14:46
Свідоцтво з ЄДРПОУ.jpg
07 грудня 2020 14:46
Витяг Комел 26.11.2020.pdf
07 грудня 2020 14:42
07 Згода з договором.pdf
07 грудня 2020 14:42
03 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГЛАДКОВА І.С.

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛАДКОВА І.С.
#3143103681
Переможець 883 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГЛАДКОВА І.С.
#3143103681
883 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 10:44
ДУ_№2_від_17.02.2021_до_Дог_№102-20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:23
ДУ_№1_від_29.12.2020_до_дог_№102-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:44
Дог_№102-20_від_21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 102-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2020 р. та становить 175873,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 102-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 058 873,00
UAH