Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізори, інтерактивні панелі, відеореєстратори
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2020-11-18-005739-a ● 9ea00c3ae3954b7383a68870a39fc793
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Гаркуша Інна Вікторівна 380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Телевізор LED діагоналлю 55” з Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32324100-1 — Кольорові телевізори
80 штуки
Телевізор LED діагоналлю 32”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32324100-1 — Кольорові телевізори
3 штуки
Інтерактивна панель з підтримкою Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
4 штуки
16-канальний IP відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
1 штуки
8-канальний IP відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
3 штуки
4-канальний IP відеореєстратор з Wі-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
1 штуки
16-канальний гібридний відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 10:45 |
Додаток 3 до тендерної документації зі змінами.doc | |
27 листопада 2020 10:44 |
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.doc | |
27 листопада 2020 10:44 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.doc | |
27 листопада 2020 10:44 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
27 листопада 2020 10:43 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc |
27 листопада 2020 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2020 10:45 |
Додаток 3 до тендерної документації зі змінами.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:44 |
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:44 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:44 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:43 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 20 листопада 2020 22:38
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:49
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Витрати на монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання відповідно до вимог тендерної документації не включаються в ціну товару та ціну тендерної пропозиції і не передбачені умовами тендерної документації.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 23 листопада 2020 16:55
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:12
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в закладах освіти.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація складена замовником виходячи з досвіду проведення аналогічних закупівель та у відповідності до чинного законодавства України і на сьогодні немає необхідності встановлення інших вимог до учасника, окрім тих, що визначені затвердженою тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-18-005739-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 листопада 2020 16:52
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику в технічному описі Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) - 2шт.; USB 3.0 (android) – 1шт.; HDMI In (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Гц) - 2шт.; VGA In – 1шт.; Audio In – 1шт.; LAN RJ45 -1шт.; RS232 – 1шт.; Microphone In -1шт.; OPS slot – 1шт.;
Тильні порти (вихід)
не менше ніж
Вихід HDMI (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Hz) -1 шт.; USB-A 2.0 Touch -1шт.; Earphone -1шт.; SPDIF -1 шт.,
Вбудовані мікрофони - не менше ніж 4-ри мікрофони з функцією придушення «ехо» та придушення шумів на відстані не менше ніж 8м.
Додаткова інформація
Вбудована функція Newline Cast для бездротової презентації з мобільних пристроїв: в наявності
Вбудована функція Newline Broadcast для проведення трансляції зображення з дисплею не менше ніж на 200 віддалених глядачів за допомогою веб-браузера
Віддалене управління: в наявності "
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаним характеристикам відповідає лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Таким чином, під Ваші вимоги неможливо підібрати аналоги чи еквіваленти.
Це, в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог та рекомендуємо викласти в такій редакції:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
"RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт."
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику в технічному описі Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) - 2шт.; USB 3.0 (android) – 1шт.; HDMI In (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Гц) - 2шт.; VGA In – 1шт.; Audio In – 1шт.; LAN RJ45 -1шт.; RS232 – 1шт.; Microphone In -1шт.; OPS slot – 1шт.;
Тильні порти (вихід)
не менше ніж
Вихід HDMI (4k з підтримкою частоти не менше ніж 60Hz) -1 шт.; USB-A 2.0 Touch -1шт.; Earphone -1шт.; SPDIF -1 шт.,
Вбудовані мікрофони - не менше ніж 4-ри мікрофони з функцією придушення «ехо» та придушення шумів на відстані не менше ніж 8м.
Додаткова інформація
Вбудована функція Newline Cast для бездротової презентації з мобільних пристроїв: в наявності
Вбудована функція Newline Broadcast для проведення трансляції зображення з дисплею не менше ніж на 200 віддалених глядачів за допомогою веб-браузера
Віддалене управління: в наявності "
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаним характеристикам відповідає лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Таким чином, під Ваші вимоги неможливо підібрати аналоги чи еквіваленти.
Це, в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог та рекомендуємо викласти в такій редакції:
"Інтерфейси фронтальної панелі
Не менше ніж
USB 2.0 (динамічний) – 2 шт.; HDMI IN – 1шт.; USB touch – 1шт.
Тильні порти (вхід)
не менше ніж
"RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт."
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 15:11
Шановний учаснику! Вашу вимогу прийнято до уваги та проаналізовано спеціалістами. Найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЛАДКОВА І.С. #3143103681 |
Переможець |
883 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 10:44
|
ДУ_№2_від_17.02.2021_до_Дог_№102-20.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:23
|
ДУ_№1_від_29.12.2020_до_дог_№102-20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:44
|
Дог_№102-20_від_21.12.2020.pdf | укладений |
21 грудня 2020 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 102-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума цього Договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2020 р. та становить 175873,00 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 102-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |