Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали різні
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2020-11-18-004548-a ● 7dc6f17c03ab43b6bc28af6ede485a67
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Варакіна Любов Миколаївна 380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку №1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Діючу копію документу про якість: декларація про відповідність та/або сертифікат/паспорт якості та/ або інші документи згідно з технічними вимогами, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Коди НК 024:2019 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 17988 Антисептична серветка; 34630 Спринцівка, ручна, нестерильна; 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35352 Дзеркало вагінальне, багаторазового застосування; 15677 Гінекологічний підйомник; 15677 Гінекологічний підйомник; 15321 Нестерильний з’єднувальний гель; 15321 Нестерильний з’єднувальний гель; 47569 Скальпель, разового застосування; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 48127 Стрічка марлева; 48125 Рулон марлевий нестерильний.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку №1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Діючу копію документу про якість: декларація про відповідність та/або сертифікат/паспорт якості та/ або інші документи згідно з технічними вимогами, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Коди НК 024:2019 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 17988 Антисептична серветка; 34630 Спринцівка, ручна, нестерильна; 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35352 Дзеркало вагінальне, багаторазового застосування; 15677 Гінекологічний підйомник; 15677 Гінекологічний підйомник; 15321 Нестерильний з’єднувальний гель; 15321 Нестерильний з’єднувальний гель; 47569 Скальпель, разового застосування; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 48127 Стрічка марлева; 48125 Рулон марлевий нестерильний.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 упаковка
Маска медична одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 упаковка
Стерильні серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки
10 штуки
Спринцівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
Гінекологічний набір № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141625-7 — Діагностичні набори
3 штуки
Простирадло одноразове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Дзеркало вагінальне ложкоподібне №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Дзеркало вагінальне ложкоподібне №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Дзеркало-підйомник вагінальне №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Дзеркало-підйомник вагінальне №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 штуки
Гель для УЗД ЕКО Gel або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Гель для кардіографа ContiGel ECG&EEG&DESI або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 упаковка
Скальпель з ручкою "Гранум" або еквівалент, р11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141411-4 — Скальпелі та леза
5 упаковка
Вата медична нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
5 упаковка
Марля медична нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
288 штуки
Бинти нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 15:22 |
Технічні вимоги.doc | |
18 листопада 2020 15:21 |
Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 20 листопада 2020 12:14
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:00
Доброго дня!
Підкажіть по пункту 2 стерильна серветка в упаковці потрібно щоб було 25шт, чи 50?
Відповідь: Доброго дня! Одна упаковка має містити 25 індивідуальних конвертиків з двома серветками у кожному конвертику.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" #41419883 |
Відхилено |
12 244,65
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 17:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій