Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
780,00 UAH
UA-2020-11-18-004073-c 09b0bcad9d2f43fb87950f412bc209b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлюк

+380633049394 bcchildrenhome@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква"
Код ЄДРПОУ: 03066940
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6
Контактна особа: Наталія Михайлюк
+380633049394
bcchildrenhome@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Найменування товару:
1. Накладна-200шт;
2. Графік роботи медичного персоналу-100шт;
3. Акт списання-100шт;
4. Висновок про стан здоров'я фізичний та розумовий розвиток дитини-200шт;
5. Невролог-загальний стан-100шт;
6. Скарги чергового персоналу-200шт;
7. Відомість витрат матеріалів на потреби закладу-100шт;
8. Відомість про батьків-200шт;
Всього: 8 найменувань, 1200 одиниць
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Накладна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Графік роботи медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Акт списання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Висновок про стан здоров'я фізичний та розумовий розвиток дитини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Невролог-загальний стан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Скарги чергового персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Відомість про батьків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Крижанівського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАНКОДРУК"
#30552319
Переможець 780,00
UAH
18 листопада 2020 11:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Накладна 200 штуки 0,40
UAH
Графік роботи медичного персоналу 100 штуки 0,70
UAH
Акт списання 100 штуки 0,70
UAH
Висновок про стан здоров'я фізичний та розумовий розвиток дитини 200 штуки 0,70
UAH
Невролог-загальний стан 100 штуки 0,70
UAH
Скарги чергового персоналу 200 штуки 0,70
UAH
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу 100 штуки 0,70
UAH
Відомість про батьків 200 штуки 0,70
UAH