Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерного обладнання (ноутбук, БФП, інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2020-11-18-003354-a 523506cd78d94670bc26ffb91862057c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ноутбук, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. Л.Толстого, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Ноутбук, інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. Комарова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. О. Зінченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету (спеціальний фонд). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 13:55
Додаток 5 відомості про учасника.docx
18 листопада 2020 13:55
Додаток 6 лист-згода.docx
18 листопада 2020 13:55
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
18 листопада 2020 13:55
ТД комп'ютерне обладнання.docx
18 листопада 2020 13:54
Додаток 3 проєкт договору.docx
18 листопада 2020 13:54
Додаток 2 технічна специфікація.docx
18 листопада 2020 13:54
Додаток 1 ст.16, 17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порада щодо внесення змін
Дата подання: 23 листопада 2020 15:53
Дата відповіді: 25 листопада 2020 20:30
Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваші рекомендації щодо внесення змін до технічної частини документації повідомляємо, що дані зміни зменшують коло потенційних учасників у даній закупівлі, тому технічна частина документації залишиться без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-003354-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 листопада 2020 16:07
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію ми виявили дискримінаційну вимогу у Додатку 2:
"Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів у Київській області (учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист, електронну копію, форма довільна з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центів)."

По-перше, поясніть що Ви маєте на увазі під "авторизованими виробником обладнання сервісних центрів"?

По-друге, все запропоноване Учасниками обладнання буде від різних виробників, тому Вам необхідно стільки ж і сервісних центрів?
Повідомляємо Вам, що сервісне обслуговування всього запропонованого товару зазвичай здійснюється на одному сервісному центрі( або на власному Учасника, або на сервісному центрі, що співпрацює з Учасником на договірних засадах).
Отже, для підтвердження наявності сервісного центру для Учасників достатньо буде надати гарантійний лист з вказання адреси та контактів ( а також відповідного документу, що це підтверджує, наприклад Договору та Додаткової угоди).

Отже, наполягаємо на видаленні вказаної вимоги з незрозумілим та неправильним формулюванням або заміні її на іншу.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 15:11
Шановний Учаснику! Ви все правильно зрозуміли! Для підтвердження вимоги п. 8 Додатку 2 тендерної документації, Вам у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
або
- лист у довільній формі про наявність власного авторизованого сервісного центру який знаходиться за адресою….
або
- лист у довільній формі про те, що Ви співпрацюєте з авторизаційним сервісним центром на підставі договору та маєте можливість обслуговувати та ремонтувати запропоноване обладнання за адресою….. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 63 980,00
UAH з ПДВ
63 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:54
31. СЕРТИФІКАТИ БФП EPSON.pdf
04 грудня 2020 12:52
7. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2020 12:52
6. Проект Договору.pdf
04 грудня 2020 12:52
4. Лист-гарантія.pdf
04 грудня 2020 12:52
3. Довідка СТАТТЯ 17..pdf
04 грудня 2020 12:52
28. Виписка з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 12:52
25.Сертифікат ІД.pdf
04 грудня 2020 12:52
24. Декларація ІД.pdf
04 грудня 2020 12:52
14. Порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2020 12:52
10. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій