Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Очікувана вартість
250 060,28 UAH
UA-2020-11-18-003353-b 1a6abd9bc8884ee1bdb66f9e1d4368ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Писарева-Тесленко Маріанна Валеріївна

0442340421 operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Писарева-Тесленко Маріанна Валеріївна
0442340421
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 13:04
Початок аукціону: 04 грудня 2020 13:04
Очікувана вартість: 250 060,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги пов'язані з друком

ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги пов'язані з друком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 Одиниця
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:22
ТД виготовлення поліграф.продукції (2020р).docx
18 листопада 2020 18:22
ОГОЛОШЕННЯ поліграфія 2020р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс" 150 466,10
UAH з ПДВ
150 466,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 237 412,20
UAH з ПДВ
237 412,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:03
Довідка МВС.pdf
08 грудня 2020 13:33
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:12
Статут для тендеру 2019.pdf
03 грудня 2020 16:12
Опис Статут-2019.pdf
03 грудня 2020 16:12
НДС.pdf
03 грудня 2020 16:12
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 16:12
Відгук до договору.pdf
03 грудня 2020 16:12
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спринт-Сервіс"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
Переможець
150 466,10
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 11:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 грудня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

1)Перелік виявлених невідповідностей відповідно до ст. 16 Закону: - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги , Замовник не бачить працівників відповідної кваліфікації для виконання послуги згідно оголошення; - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі, Замовник не бачить працівників відповідної кваліфікації для виконання послуги згідно оголошення. - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору , яка не містить строк дії договору; 2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно п.2 Додатку № 2 ТД треба надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги; - згідно п.2 Додатку № 2 ТД надати Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо найменування та кількості приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, їх наявну кількість та право власності (власне, орендоване тощо). У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, яка не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються копії договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо, що діють протягом усього строку постачання; - згідно п.2 Додаток №2 до ТД «Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати: - номер договору,- дату укладання договору, - найменування контрагента, - номер контактного телефону;- строк дії договору.» 3. ) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання послуги.; - надати Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою, з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо найменування та кількості приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, їх наявну кількість та право власності (власне, орендоване тощо). У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, яка не належить Учаснику на праві власності, додатково надати копії договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо, що діють протягом усього строку постачання послуги; - надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка містить строк дії договору.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
150 466,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:51
№231_ДУ20%_Спринт_Сервіс.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:28
№231_Спринт_Сервір.pdf укладений
28 грудня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 225,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 204,19 UAH)