Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопровідні та санітарно- технічні роботи (Капітальний ремонт водонапірної башти за адресою: Миколаївська обл., Врадіївський р-н, смт Врадіївка, вул. Перемоги 86 -В
Очікувана вартість
857 546,00 UAH
UA-2020-11-18-003249-b e778b103f4334ae1863fbc4d539f9325
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокур Леонід

+380978409293 timofeenkol@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою.
Код ЄДРПОУ: 35500333
Місцезнаходження: 56301, Україна , Миколаївська обл., смт Врадіївка, вулиця Героїв Врадіївщини,126
Контактна особа: Сокур Леонід
+380978409293
timofeenkol@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 18:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 857 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 287,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Водопровідні та санітарно- технічні роботи (Капітальний ремонт водонапірної башти за адресою: Миколаївська обл., Врадіївський р-н, смт Врадіївка, вул. Перемоги 86 -В

Водопровідні та санітарно- технічні роботи (Капітальний ремонт водонапірної башти за адресою: Миколаївська обл., Врадіївський р-н, смт Врадіївка, вул. Перемоги 86 -В
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Водопровідні та санітарно- технічні роботи (Капітальний ремонт водонапірної башти за адресою: Миколаївська обл., Врадіївський р-н, смт Врадіївка, вул. Перемоги 86 -В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт можлива попередня оплата у розмірі до 30% від загальної суми договору,та за фактично виконані роботи протягом 15-ти календарних днів після надання Замовнику акту здачі-прийняття робіт та прийняття робіт замовником Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:40
Оголошення .docx
18 листопада 2020 17:33
Проект Договору doc.doc
18 листопада 2020 17:33
дефектный акт.rtf
18 листопада 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:40
Оголошення .docx
18 листопада 2020 17:33
Проект Договору doc.doc
18 листопада 2020 17:33
дефектный акт.rtf
18 листопада 2020 17:33
дефектный акт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЮГСТРОЙ 17 819 149,60
UAH з ПДВ
819 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:48
Копія Статуту підприємства.pdf
26 листопада 2020 13:48
Копія ліцензії.pdf
26 листопада 2020 13:48
Додатки до договору.pdf
26 листопада 2020 13:48
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 13:48
Кошторисна документація.rar
26 листопада 2020 13:48
Виписка з ЄДР.pdf
26 листопада 2020 13:48
Акт обстеження об_єкта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЮГСТРОЙ 17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЮГСТРОЙ 17
#41466039
Переможець 819 149,60
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:38

Документи

01 грудня 2020 11:38
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:37
рішення № 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЮГСТРОЙ 17
#41466039
819 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 11:38
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:37
рішення № 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:11
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:47
додаткова угода..pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:44
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:15
Додаткову угоду.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 08:47
Проект договору.pdf укладений
11 грудня 2020 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, продовження договору до 01.04.2021р., коригування пунктыв договору щодо авансу
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Згідно п.2 Вартість договору, внести зміни до договору ,а саме згідно ПКМ № 1198 від 02.12.2020 року відмінено оплату авансу 30% , в п.2.4 Розрахунки проводяться двома частинами: п.п. «можлива попередня оплата у розмірі до 30% від загальної суми договору в сумі 245744,88 грн.» - скасувати. 1.2. внести зміни у звіт про результати проведення процедури закупівлі в пункт: - Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) виключити «можлива попередня оплата у розмірі до 30% від загальної суми договору»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно 2 Вартість договору: внести уточнення фінансування , в п 2.2 Джерелом Фінансування є місцевий бюджет та власні кошти Замовника - З місцевого бюджету - 400000,00 грн ( чотириста тисяч гривень 00 копійок) - За власні кошти - 419149,60 грн ( чотириста девятнадцять тисяч сто сорок девять гривень 60 копійок) Решта умов договору залишається незмінною і обовязковою до виконання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: внести зміни до договору , а саме: - п.1.5 договору викласти в наступній редакції «Роботи за цим договором Підрядник зобов’язується виконати у терміни відповідно до графіку виконання робіт, який є його невід’ємною частиною». - п. 2. 2 договору викласти в наступній редакції «Джерелом фінансування є місцевий бюджет в сумі - 400000,00 грн. та власні кошти Замовника в сумі – 419149,60 грн.». - п.2.4 договору викласти в наступній редакції скасувати попередню оплату у розмірі 30% від загальної суми договору 245744,88 грн .«Оплата за виконані роботи проводиться шляхом безготівкового переказу коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі форм КБ-2в (Акт приймання виконаних робіт) та КБ-3 (Довідка про вартість виконаних робіт та витрати) протягом 3-х календарних днів з моменту їх підписання Сторонами, але не пізніше 30.12.2020 р. - п. 2.8 договору викласти в наступній редакції «Розрахунок за виконані роботи проводиться за наявності підписаного Акту комісії приймання об’єкта в експлуатацію. У випадку порушення термінів здачі об’єкта в експлуатацію з вини Підрядника, інфляційне подорожчання робіт Підряднику не компенсується». 2. Зупинити дію додаткових угод № 1 від 16.12.2020 р та № 2 від 17.12.2020 р 3. Ця угода складена в двох примірниках, по одному для кожної із сторін, що мають юридичну силу і є невід"ємною частиною договору № 1 від 11.12.2020 р 4. З усіх інших питань, не передбачених цією угодою, сторони керуються положеннями договору № 1 від 11.12.2020 р
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п2 п2.1 договору викласти в наступній редакції: Загальна сума договору зменшується на суму 419149,60 грн ( чотириста девятнадцять тисяч сто сорок девять гривень 60 копійок) і становить 400000,00 грн ( чотириста тисяч гривень ) .
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH