Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Очікувана вартість
76 787,00 UAH
UA-2020-11-18-003008-c 797c8f9fa55d4bca92933b447cddba3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414243330
+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414243330,+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:42
Очікувана вартість: 76 787,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 383,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
багатофункціональні пристрої в кількості 12 штук та ламінатори в кількості 3 штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. За наявності коштів державної субвенції. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 10:58
Додаток_4_проект_договору.PDF
18 листопада 2020 10:58
ДОДАТОК_3.PDF
18 листопада 2020 10:58
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
18 листопада 2020 10:58
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
18 листопада 2020 10:58
ТД_для_відкритої.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 67 824,00
UAH з ПДВ
67 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 76 550,00
UAH з ПДВ
75 782,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 76 748,40
UAH з ПДВ
75 949,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 76 720,00
UAH з ПДВ
76 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:22
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:20
ДФС 08.12.zip
12 грудня 2020 15:20
ЗапитБанкрутство_12.12.20.pdf
12 грудня 2020 15:20
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
12 грудня 2020 15:20
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
12 грудня 2020 15:20
МВС 12.12.zip
04 грудня 2020 09:44
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:43
Відгук Бучач.pdf
04 грудня 2020 09:43
ламінатори СЕС.pdf
04 грудня 2020 09:43
цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 09:43
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 15:39
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2020 15:37
Лист-гарантія статті 17.pdf
04 грудня 2020 15:37
Лист-згода.pdf
04 грудня 2020 15:37
Паспорт та ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 67 824,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:55
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 75 782,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
75 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 09:38
Дод. угода №232-1 від 21.12.2020р. до дог. №232 від 21.12.2020р..pdf зміни до договору
21 грудня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:23
Договір №232 від 21.12.2020р..pdf укладений
21 грудня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 232/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 782,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 630,33 UAH)