Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання міста та видалення сміття в межах вул. Франка (від вул. Кропоткіна до вул. Гагаріна), вул. Козацької Слави, бульвар Свободи (від вул. Кропоткіна до вул. Гагаріна), вул. І.Богуна (від вул. Франка до бульвару Свободи), пров. Осипенка, пров. Мініна, пров. Дружби, пров. Радіщева, пров. Пожарського, пров. Бестужева, пров. Різдвяний, пров. Олега Кошового, пров. Виноградний, вул. Немировича-Данченка, вул. Волонтерська
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-11-18-002495-c 81d24b6333bf4bb195fdf68ba6a4bcee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання міста та видалення сміття в межах вул. Франка (від вул. Кропоткіна до вул. Гагаріна), вул. Козацької Слави, бульвар Свободи (від вул. Кропоткіна до вул. Гагаріна), вул. І.Богуна (від вул. Франка до бульвару Свободи), пров. Осипенка, пров. Мініна, пров. Дружби, пров. Радіщева, пров. Пожарського, пров. Бестужева, пров. Різдвяний, пров. Олега Кошового, пров. Виноградний, вул. Немировича-Данченка, вул. Волонтерська
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, територія м. Жовті Води, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 10:38
Техн. завдання.doc
18 листопада 2020 10:38
Кваліфікаційні вимоги.doc
18 листопада 2020 10:38
Договор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 99 999,49
UAH з ПДВ
99 999,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:08
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 15:08
Статут.pdf
24 листопада 2020 15:08
Розпорядження _Ханіс.pdf
24 листопада 2020 15:08
Проект договору.pdf
24 листопада 2020 15:08
прац.відпов кваліф..pdf
24 листопада 2020 15:08
Обладнання та мат.техн.база.pdf
24 листопада 2020 15:08
Витяг_ПДВ.pdf
24 листопада 2020 15:08
Витяг ЕДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 15:08
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
Переможець 99 999,49
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 10:53

Документи

01 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:53
протокол94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
99 999,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:53
протокол94.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:28
Дод угода 3 до договору 196.jpg зміни до договору
26 січня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:15
Дод.уг1дог196.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 11:58
договір 196.pdf укладений
04 грудня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виконанням договору в повному обсязі Сторонидійшли згоди зменшити суму догвору на 0,17 грн. Загальна вартість договору складає 99 999,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з невиконанням Сторонами взятих на себе зобов’язань в частині проведення повних розрахунків за надані послуги Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 28 лютого 2021 року
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 99 999,32
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,55 UAH)