Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині Люстдорфської дороги, вул. Краснова, вул. Толбухіна та вул. Академіка Філатова у м. Одесі». (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
11 900 000,00 UAH
UA-2020-11-18-002385-b 4bf7db8780f448308e62ae8ce317f6d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острогляд Віктор Миколайович

+380487840862 viktorydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Острогляд Віктор Миколайович
+380487840862
viktorydx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:17
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:15
Очікувана вартість: 11 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині Люстдорфської дороги, вул. Краснова, вул. Толбухіна та вул. Академіка Філатова у м. Одесі». (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині Люстдорфської дороги, вул. Краснова, вул. Толбухіна та вул. Академіка Філатова у м. Одесі». (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») Пiсляоплата 605 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:13
Проект договору Толбухіна.doc
18 листопада 2020 15:13
ТД Толбухіна.doc
18 листопада 2020 15:13
Оголошення Толбухіна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000059 ● 418e49ee581e4647aa1a24c402d564ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 21:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
11 UA-2020-11-18-002385-b 18.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 420/11834/21, від 09.07.2021 року
Дата публікації: 12 липня 2021

Документи:

12 липня 2021 10:54
Електронний підпис
12 липня 2021 10:51
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 10 500 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союзтранспроект 10 800 000,00
UAH з ПДВ
10 001 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 11 200 000,00
UAH з ПДВ
10 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:29
Довідка ст.17 ч. 2 абзац 1.pdf
18 грудня 2020 17:29
Довідка ст.17 п.12 ч. 1.pdf
18 грудня 2020 17:29
Довідка ст.17 п.8 ч. 1.pdf
18 грудня 2020 17:29
Гарантійний лист.pdf
18 грудня 2020 17:29
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2020 17:29
Довідка ст.17 п.3 ч. 1.pdf
18 грудня 2020 17:29
Довідка ст.17 п.2 ч. 1.pdf
18 грудня 2020 17:29
public_doc.p7s
18 грудня 2020 17:29
public_doc.pdf
04 грудня 2020 15:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:05
04-3 Експертний звіт.pdf
04 грудня 2020 15:05
05-2 Документи на ПЗ.pdf
04 грудня 2020 15:04
Scan.pdf
04 грудня 2020 15:04
22 Протокол №11.pdf
04 грудня 2020 15:04
21 Протокол №10.pdf
04 грудня 2020 15:04
20 Протокол №8.pdf
04 грудня 2020 15:04
19 Рішення №6.pdf
04 грудня 2020 15:04
15 Статут.pdf
04 грудня 2020 15:04
12 Довідка ст.17.pdf
04 грудня 2020 15:04
08 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 15:04
04-1 Лист-відгук.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 22:38
Електронний підпис
03 грудня 2020 22:35
28. Банківська гарантія.7z
03 грудня 2020 22:35
27. Субпідрядник.7z
03 грудня 2020 22:35
22. Ліцензія ЛІРА.pdf
03 грудня 2020 22:35
15. Проект договору.pdf
03 грудня 2020 22:35
14. Технічне завдання.pdf
03 грудня 2020 22:35
13. Аналогічний договір.rar
03 грудня 2020 22:35
3. Статут.pdf
03 грудня 2020 22:35
1. Пропозиція.pdf
03 грудня 2020 22:35
Перелік документів.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 17:37
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:09
Статут.pdf
03 грудня 2020 17:09
Пропозиція.pdf
03 грудня 2020 17:09
Проект договору.pdf
03 грудня 2020 17:09
МТБ підтвердження.pdf
03 грудня 2020 17:09
Лист-згода перс.дані.pdf
03 грудня 2020 17:09
Лист-відгук Покровськ.pdf
03 грудня 2020 17:09
лист про санкції.pdf
03 грудня 2020 17:09
Лист код доступу.pdf
03 грудня 2020 17:09
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

ТОВ Союзтранспроект

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
Переможець 9 900 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 16:16
Звіт укладений
24 січня 2023 16:13
Звіт укладений
24 січня 2023 16:13
Дод. угода розірвання.jpg укладений
24 січня 2023 16:13
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 17:01
Дод. 1-Толбухіна.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:24
Договір укладений
28 грудня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 163п
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 163п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 295 640,87
UAH (в тому числі ПДВ 49 273,47 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування