Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система цифрової візуалізації рентгенівських зображень НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40935 Діагностична система рентгенівської цифрової обробки зображеньДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»
Очікувана вартість
1 122 000,00 UAH
UA-2020-11-18-002110-a f02146fa46df42d6bba74b0a51660d2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Ірина Вячеславівна

380435821167 lip_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982577
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Ситник Ірина Вячеславівна
380435821167
lip_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Система цифрової візуалізації рентгенівських зображень НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40935 Діагностична система рентгенівської цифрової обробки зображень . Опис товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Система цифрової візуалізації рентгенівських зображень) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40935 Діагностична система рентгенівської цифрової обробки зображень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Липовець, вул.Пирогова,9; село Нова Прилука , вул Травнева ,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40935 — Діагностична система рентгенівської цифрової обробки зображень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі за кожну поставлену партію товару, згідно видаткової накладної, до якої додаються документи, які посвідчують якість товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Телеоптик 1 120 000,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець КНИШЕВИЧ ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ 1 121 500,00
UAH з ПДВ
1 121 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:05
Підтвердження ст. 17
09 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:50
договір + відгук
08 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:26
аналогічний договір
08 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:15
аналогічні договори
08 грудня 2020 16:15
Фін. звіт. 3 кв.2020
25 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:54
Технічна.pdf
25 листопада 2020 15:54
Пропозиція.pdf
25 листопада 2020 15:54
Кваліфікація.pdf
25 листопада 2020 15:54
01Лист гарантія ст 17.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:59
18 цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 14:59
15. технічні вимоги.pdf
01 грудня 2020 14:59
17проект договору.pdf
01 грудня 2020 14:59
6 довідка до вимог ст 17.pdf
01 грудня 2020 14:59
3.аналогічний договір.pdf
01 грудня 2020 14:59
4.лист -відгук.pdf
01 грудня 2020 14:58
8 ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Телеоптик

ФОП Книшевич Ярослав Богданович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Телеоптик
#32621017
Переможець 1 120 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 12:13

Вимога про усунення невідповідностей

перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів). - позитивний відгуки від замовників згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, який повинен містити інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. - документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо), якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника, та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надає рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Телеоптик
#32621017
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 18:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:50
договір № 232020 від 21.12.2020.PDF укладений
21 грудня 2020 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 120 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 271,03 UAH)