Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єкивом та інтерактивною дошкою
Очікувана вартість
41 526,00 UAH
UA-2020-11-18-002042-b fe3dfb3585ba40d0bbba6bbd2093802f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимченко Тетяна Володимирівна

380954715510 buh.novvod@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОВОВОДОЛАЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22684045
Вебсайт: http://nv-internat.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт. Нова Водолага, Нововодолазький район, вул. 40 років Перемоги, 79
Контактна особа: Тимченко Тетяна Володимирівна
380954715510
buh.novvod@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 41 526,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єкивом та інтерактивною дошкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, 40 років Перемоги, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-18-002042-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 20 листопада 2020 10:27
Свідоцтво МОН
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 5 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:58

Шановний учаснику!
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537
«Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам
навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти
і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів
навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти,
державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших
нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН
відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності
педагогічним вимогам"
Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам
передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні
комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими
комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:
- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України,
які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики
комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів
інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;
- придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми
і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними
програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання
відповідності педагогічним вимогам МОН України;
- придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального
призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання
відповідності педагогічним вимогам МОН України.».
Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло
учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники
чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від
виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується
в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність
та має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні
закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному
законодавству та не потребує внесенню змін.

Дякуємо Вам за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-11-18-002042-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 20 листопада 2020 10:32
Сертифікат ISO
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7 Додатку 5 Оголошення Учасник у складі пропозиції повинен надати Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника закупівлі. Додатково Учасник в окремій довідці, повинен зазначити посилання на реєстр за яким можливо перевірити чинність, наданого Сертифіката ISO 9001:2015. Звертаємо Вашу увагу, що даний сертифікат не визначений жодним нормативно-правовим актом України, в тому числі Наказами МОН, як обов'язковий. Це система добровільної сертифікації і носить вона рекомендаційний характер. Крім цього, сертифікат ISO 9001 жодним чином не підтверджує якість запропонованого обладнання та можливість його використання у навчальних закладах, тому що сертифікація ISO 9001 вказує на порядок організації системи менеджменту на підприємстві та ефективність управлінських процесів. Більше того, у випадку, якщо Учасник запропонує обладнання, що не виробляє сам, а є офіційним дистриб'ютором його виробника, Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я Учасника закупівлі взагалі є не потрібним, оскільки не матиме ніякого відношення до запропонованого обладнання. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Оголошення та видалити пункт 7 або викласти його у наступній редакції: "Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, що виданий на ім'я виробника запропонованого обладнання".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:59



Шановний учаснику!
Враховуючи, що Предмет закупівлі буде знаходитись в приміщенні, де
одночасно перебуває велика кількість дітей, та використовуватись дітьми,
з метою отримання якісного товару, висунута вимога щодо надання
Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015., котрий підтверджує
відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого
в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту
якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що
підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO
9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на
систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про
спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами
діючої нормативної – правової документацією. Отримати сертифікат системи
управління якістю ISO 9001:2015 може кожен бажаючий, без перешкод, тому
жодної дискримінаційної складової в цій вимозі не має. Крім того, законодавство про публічні закупівлі не обмежує право Замовника встановлювати вимоги щодо підтвердження якості товару (роботи/послуги) певним документом, в залежності від того, обов’язковий цей документ для отримання чи отримується в добровільному порядку. Замовник, з метою відбору якісного товару (роботи/послуги),може самостійно встановити такі вимоги, виходячи з власних потреб та положень законодавства. Також звертаємо вашу увагу на досвід рішення АМКУ (Рішення від 04.09.2020 №16747) не свідчить про те, що ця вимога дискримінаційна.
Дякуємо Вам за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-11-18-002042-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 20 листопада 2020 10:37
Обмеження конкуренції
Відповідно до вимог Додатку 5 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник однієї конкретної компанії на ринку України. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 16:00
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 114
від 19.09.2019 року, тендерна документація повинна містити інформацію
про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби
- плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому
технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт
послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні
характеристики. замовник самостійно визначає перелік та характеристики
предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного
фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена
керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно
здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті
Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення
мультимедійного обладнання. Дана вимога не є дискримінаційною та не
обмежує коло учасників. Відповідно до зазначеного тендерна документація
не містить дискримінаційних вимог, отже у внесенні змін немає
необхідності. Тендерні пропозиції, які не будуть відповідати вимогам
встановленим тендерною документацією будуть відхилені відповідно до
вимог чинного законодавства.
Дякуємо Вам за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЗНЕНКО АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ 41 525,00
UAH з ПДВ
41 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:02
Технічні характеристики.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Технічні характеристики.pdf
26 листопада 2020 17:02
Сертифікат ISO.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Сертифікат ISO.pdf
26 листопада 2020 17:02
Сертифікат відповідності.pdf
26 листопада 2020 17:02
Пропозиція.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Пропозиція.pdf
26 листопада 2020 17:02
Копія витягу ЕП.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Копія витягу ЕП.pdf
26 листопада 2020 17:02
Довідка про учасника.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Довідка про учасника.pdf
26 листопада 2020 17:02
Довідка про МТБ.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Довідка про МТБ.pdf
26 листопада 2020 17:02
Гриф МОН на ПЗ.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Гриф МОН на ПЗ.pdf
26 листопада 2020 17:02
Висновок СЕЕ.pdf.p7s
26 листопада 2020 17:02
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЗНЕНКО АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЗНЕНКО АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ
#2805812951
Переможець 41 525,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 09:34

Документи

30 листопада 2020 09:34
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЗНЕНКО АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ
#2805812951
41 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 09:34
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:08
Додаткова угода 1 (1).jpg зміни до договору
04 грудня 2020 14:08
Договір 211.pdf укладений
03 грудня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. п. 10.2 розділу Х «Строк дії договору», Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати договір № 211 від 03.12. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 03 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до п. п. 10.2 розділу Х «Строк дії договору», Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати договір № 211 від 03.12. 2020 року.