Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2020-11-18-001274-c ● 924e1ef3fce347ee8f047d782c55dcd0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київмедспецтранс |
Код ЄДРПОУ: | 01993807 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
Контактна особа: |
Дюговський Артур Володимирович +380445360403 kyivmst@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 27 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Послуга з обстеження та оцінки технічного стану димової труби по вул. Дегтярівська, 25 з наданням висновків щодо можливості її подальшого безпечного знаходження на території організації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з обстеження та оцінки технічного стану димової труби по вул. Дегтярівська, 25 з наданням висновків щодо можливості її подальшого безпечного знаходження на території організації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | На підставі актів приймання виконаних робіт (Ф. КБ-2В)та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (Ф. КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 09:44 |
інфо_обстеження труби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання додаткової інформації
Дата подання: 19 листопада 2020 11:52
Дата відповіді: 19 листопада 2020 12:35
Добрий день. Надайте інформацію по характеристикам споруди:
1. Висота від 0,00м (або інші відмітки).
2. Діаметри: зовнішній та внутрішній.
3. Матеріал з якого виготовлена димова труба.
4. На момент обстеження димова труба буде працювати або виведена з експлуатації?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
1. Висота від 0,00м – 36,0 м.;
2. Зовнішній діаметр основи – 8 м.;
3. Площа основи – 20 кв.м.;
4. Димова труба виведена з експлуатації близько 20 років тому
1. Висота від 0,00м – 36,0 м.;
2. Зовнішній діаметр основи – 8 м.;
3. Площа основи – 20 кв.м.;
4. Димова труба виведена з експлуатації близько 20 років тому
Надання додаткової інформації
Дата подання: 19 листопада 2020 13:03
Дата відповіді: 19 листопада 2020 13:12
Немає відповіді на питання: "Матеріал з якого виготовлена димова труба?. Виходячи з інформації від Замовника про те, що "Зовнішній діаметр основи – 8 м", це цегляна димова труба?
Відповідь: Так, цегляна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-18-001274-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Теплохімзахист, Код ЄДРПОУ:31111894
Дата подання: 19 листопада 2020 12:13
Термін виконання робіт
Хочемо зазначити про те, що Замовнику закупівлі необхідно час (термін) на виконання наступних процедур для підписання Договору:
- кваліфікація переможця;
- повідомлення про намір укласти Договір;
- період оскаржень;
- підписання Договору про закупівлю.
У зв’язку із вищезазначеним, пропонуємо Замовнику переглянути «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020 року» з урахуванням термінів усіх необхідних процедур.
Розгорнути
Згорнути
- кваліфікація переможця;
- повідомлення про намір укласти Договір;
- період оскаржень;
- підписання Договору про закупівлю.
У зв’язку із вищезазначеним, пропонуємо Замовнику переглянути «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020 року» з урахуванням термінів усіх необхідних процедур.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 08:46
Замовник проводить дану закупівлю виключно у відповідності до вимог Закону України про публічні закупівлі.
Враховуючи всі обов`язкові процедури і строки, що передбачені чинним законодавством та з огляду на скоре завершення фінансового року, Замовник не вважає за доцільне продовження строку надання послуг.
Враховуючи всі обов`язкові процедури і строки, що передбачені чинним законодавством та з огляду на скоре завершення фінансового року, Замовник не вважає за доцільне продовження строку надання послуг.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» #42031078 |
Переможець |
19 035,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 10:43
|
Договір 734к | укладений |
03 грудня 2020 10:42
|