Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання програмного забезпечення та впровадження системи електронного документообігу
Очікувана вартість
1 216 000,00 UAH
UA-2020-11-17-012129-c eb1945f707db447f86e3931b6187ed0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 12:06
Очікувана вартість: 1 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
постачання ліцензійного програмного забезпечення для системи управління електронним документообігом та введення в дослідну експлуатацію системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості наданих Послуг шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" 1 089 957,00
UAH з ПДВ
1 089 957,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 1 211 110,00
UAH з ПДВ
1 211 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 215 000,00
UAH з ПДВ
1 215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:10
Електронний підпис
03 грудня 2020 01:22
Електронний підпис
03 грудня 2020 01:20
Електронний підпис
03 грудня 2020 01:19
2.1.7. Ганжа договір.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
2.1.7. Ганжа договір.pdf
03 грудня 2020 01:19
2.1.5. Станіщук диплом.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
2.1.5. Станіщук диплом.pdf
03 грудня 2020 01:19
2.1.4. Станіщук договір.pdf
03 грудня 2020 01:19
2.1.1. Федосова договір.pdf
03 грудня 2020 01:19
ТУ.EU13PTCChange3Extract.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
ТУ.EU13PTCChange3Extract.pdf
03 грудня 2020 01:19
11.1. Акт СЕВ ОВВ.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
11.1. Акт СЕВ ОВВ.pdf
03 грудня 2020 01:19
6. Лист-згода.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
6. Лист-згода.pdf
03 грудня 2020 01:19
5.10. Гарантійний лист.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
5.10. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 01:19
5.5. Копія статуту.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
5.5. Копія статуту.pdf
03 грудня 2020 01:19
4.5.8. Сертифікат ISO.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
4.5.8. Сертифікат ISO.pdf
03 грудня 2020 01:19
4.5.4. Копія ДУ.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
4.5.4. Копія ДУ.pdf
03 грудня 2020 01:19
3. Гарантійний лист.pdf.p7s
03 грудня 2020 01:19
3. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 01:19
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:42
пропозиція.pdf.p7s
15 грудня 2020 14:42
ст. 17.pdf
15 грудня 2020 14:42
пропозиція.pdf
15 грудня 2020 14:42
Dovidka_20328591850960970345.pdf.p7s
15 грудня 2020 14:42
Dovidka_20328591850960970345.pdf
02 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 грудня 2020 16:01
Статут.PDF.p7s
02 грудня 2020 16:01
Статут.PDF
02 грудня 2020 16:01
ст. 17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
ст. 17.pdf
02 грудня 2020 16:01
СЕВ ОВВ_Айкюжн ІТ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
СЕВ ОВВ_Айкюжн ІТ.pdf
02 грудня 2020 16:01
Партнерський договір.pdf
02 грудня 2020 16:01
методика оцінки.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
методика оцінки.pdf
02 грудня 2020 16:01
лист-згода.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
лист-згода.pdf
02 грудня 2020 16:01
код доступу к статуту.pdf
02 грудня 2020 16:01
захист довкілля.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 16:01
експертний висновок Г2.PDF
02 грудня 2020 16:01
довідка щодо ліцензії.pdf
02 грудня 2020 16:01
гарантійний лист.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 16:01
ISO_9001.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:01
ISO_9001.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 17:35
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:26
18_Про_захист_довкілля.pdf
02 грудня 2020 17:26
15_Значні_правочини.PDF
02 грудня 2020 17:26
08_Сертифікат_СЕВ_ОВВ.pdf
02 грудня 2020 17:26
13_Наказ_про_директора.PDF
02 грудня 2020 17:26
07_Опис_скриншоти_АСКОД.pdf
02 грудня 2020 17:26
12_Витяг_про_директора.PDF
02 грудня 2020 17:26
11_Статут_ІнфоПлюс.PDF
02 грудня 2020 17:26
05_Аналогічний_договір.pdf
02 грудня 2020 17:26
03_Про_працівників.pdf
02 грудня 2020 17:26
02_Тендерна_пропозиція.pdf
02 грудня 2020 17:26
01_Реєстр_документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"
#41516058
Відхилено 1 089 957,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 23:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 05:08
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Переможець 1 211 110,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 07:23

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України здійснюється розгляд на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" (код згідно з ЄДРПОУ 41516058) вартістю 1 089 957,00 грн з ПДВ, яка 04.12.2020 року визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною по предмету закупівлі «Постачання програмного забезпечення та впровадження системи електронного документообігу» (ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням») (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-11-17-012129-c). Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Умовами частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначені документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також зазначений порядок складання, оформлення та подання документів у складі тендерної пропозиції учасника. Умовами частини п’ятої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначені визначений перелік встановлених відповідно до Закону кваліфікаційних критеріїв та документів, що вимагаються від учасників процедури закупівлі для документального підтвердження інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям. Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією по предмету закупівлі: «Постачання програмного забезпечення та впровадження системи електронного документообігу» (ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»). 1. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність документально підтвердженої інформації про відповідність ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» кваліфікаційним критеріям, встановленим в частині п’ятій розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Невідповідність в частині складання, оформлення та подання документів у складі тендерної пропозиції учасника вимогам частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2.2. Невідповідність документально підтвердженої інформації про відповідність ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» кваліфікаційним критеріям, встановленим в частині п’ятій розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи, що підтверджують відповідність ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» кваліфікаційним критеріям, встановленим в частині п’ятій розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, складені, оформлені та подані відповідно до вимог частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Документи

10 грудня 2020 23:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 07:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
1 211 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 22:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:57
Договір про закупівлю укладений
23 грудня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, положеннями частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 13.1, 13.2, 13.6 договору про надання послуг від 22 грудня 2020 року № 17 Сторони уклали цю додаткову угоду до Договору про таке: доповнити перед абзацом 1 розділу 1 Договору новим абзацом наступного змісту: «Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів: постачання ліцензійного програмного забезпечення для системи управління електронним документообігом та введення в дослідну експлуатацію системи електронного документообігу (ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»). Предмет закупівлі: постачання програмного забезпечення та впровадження системи електронного документообігу (далі – Послуги) (код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»).».
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 211 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 685,00 UAH)