Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту колінчастих валів 5Д49
Очікувана вартість
1 814 000,00 UAH
UA-2020-11-17-012016-c 9cbf6cbfbed1458b892490b8c3f3167c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:29
Очікувана вартість: 1 814 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54420 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту колінчастих валів 5Д49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 18:02
Т.Д. Ремонт колінчастих валів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХСЕРВІС, ЛТД" 1 488 000,00
UAH з ПДВ
1 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ГРУП" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ" 1 813 500,00
UAH з ПДВ
1 813 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСОР ГРУП" 1 814 000,00
UAH з ПДВ
1 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 19:56
documents.rar

Публічні документи

02 грудня 2020 17:09
ТУ 2017 Титул.pdf
02 грудня 2020 17:09
Статут копія.pdf
02 грудня 2020 17:09
Протокол зборів копія.pdf
02 грудня 2020 17:09
Лист-згода1.pdf
02 грудня 2020 17:09
Лист-згода.pdf
02 грудня 2020 17:09
Звітність.pdf
02 грудня 2020 17:09
Досвід виконання.pdf
02 грудня 2020 17:09
довідка.pdf
02 грудня 2020 17:09
Гарантія.pdf
02 грудня 2020 17:09
Відсутність підстав.pdf
02 грудня 2020 17:09
Відповідність.pdf
02 грудня 2020 17:09
АТЕСТАТ НДКТІ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:49
Стаття 17
11 грудня 2020 13:49
Податкова
11 грудня 2020 13:48
МВС
02 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:34
Тітульний лист ТУ У.pdf
02 грудня 2020 16:34
Статут.PDF
02 грудня 2020 16:34
Стаття 17.pdf
02 грудня 2020 16:34
Санкції.pdf
02 грудня 2020 16:34
Рішення _6.PDF
02 грудня 2020 16:34
Рішення 10.pdf
02 грудня 2020 16:34
Опис послуг.pdf
02 грудня 2020 16:34
Наказ.pdf
02 грудня 2020 16:34
Лист відгук 23.11.2020.pdf
02 грудня 2020 16:34
Згода з умовами ТД.pdf
02 грудня 2020 16:34
Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 16:34
Витяг пдв.pdf
02 грудня 2020 16:34
Атестат з додатком.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 17:57
UA-2020-11-17-012016-c.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХСЕРВІС, ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ГРУП"

ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСОР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХСЕРВІС, ЛТД"
#21601821
Відхилено 1 488 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ГРУП"
#38322361
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:55
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"
#42009697
Переможець 1 813 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"
#42009697
1 813 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:57
ПЗТ-201033НЮД2 від 31.03.2021 Восток-Інвест.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:29
ДОД. УГОДА 201033.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:58
Договір ВОСТОК-ІНВЕСТ.PDF укладений
23 грудня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-201033/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-201033/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-201033/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-201033/НЮ-Д-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 813 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 302 250,00 UAH)