Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (послуги з вивезення снігу, код ДК 021:2015 - 90620000-9)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-11-17-011881-c 7f084c240457404ab10cd5d062021326
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Бридун

+380577253321 tk.park@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02220763
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81
Контактна особа: Євгенія Бридун
+380577253321
tk.park@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення снігу, код ДК 021:2015 - 90620000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Сумська, 81, місто Харків, Харківська область, 61023, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Споживачем у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту наданих послуг, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Споживача. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничне
Дата подання: 18 листопада 2020 11:19
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:48
1. Чому транспорт 9 м3 та 20 м3 ---- а якщо наприклад 12м3 або 36 м3 то ми не можемо взяти участь у тендері ? Вимагаємо внести зміни та вказати більш ширше наприклад від 9 м3 транспорт має бути у Виконавця послуг ! 2. А якщо снігу не буде то як бути наприклад нашой компаніі у разі переможця ?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що в частині першого питання Замовником будуть внесені зміни та уточнення в тендерну документацію. У відношенні питання другого, у разі відсутності снігу Замовник, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" внесе зміни у договір та зменшить обсяг закупівлі або розірве його за відсутності потреби у вивезенні снігу за його відсутності в залежності від погодних умов. Дякуємо
Питяння
Дата подання: 18 листопада 2020 17:26
Дата відповіді: 23 листопада 2020 10:11
Закупка услуги происходит за работу часов автотранспорта из расчетов в тендерной документации всего 2016 часов и за это 1 500 000 грн . т.е. 744 грн за час работі транспорта--- Вопрос а время работы транспорта считается с момента выезда из гаража и заезда по окончанию рабочего дня? И кто и как это со стороны Заказчика учитывает ? Не правильно ли будет оценивать услугу из расчета количества вывезенного снега в куб. м так как транспорт Вы привязку пишите к м3 кузова каждого автотранспорта ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розгляну ваше звернення та повідомляє про наступне: розрахунок послуги здійснюється в годинах з моменту виїзду техніки із гаражу, що розташований на господарському дворі Замовника. З боку Замовника  призначається відповідальна особа, яка відстежує та документально фіксує  відповідні години роботи техніки. Щодо  розрахунку кількості вивезеного снігу в метрах кубічних, то запропонована вами методика є недоцільною, так як Замовник встановив технічне завдання  виходячи з фізичних властивостей снігу (неможливо відстежити та зафіксувати обсяг наданої послуги у метрах кубічних, так як неможливо прогнозувати у процесі надання послуги коливання температури, тиску та інших показників, які здійснюють корективи фізичного обсягу снігу).
Техничне
Дата подання: 23 листопада 2020 12:14
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:01
А если машина по пути колесо пробила или попала в затор крупный на дороге то эти часы так же считаются и будут оплачены ?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що вказана ситуація буде регулюватися договірними зобов"язаннями при наявності такої непередбачуваної обставини та розраховуватиметься виходячи з встановленого Сторонами порядку
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНЯЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 390 320,00
UAH з ПДВ
1 349 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАСУС ТРЕЙД" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 385 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 12:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:49
довідки.pdf
04 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:51
Копія паспорту і коду.pdf
04 грудня 2020 15:51
Копія виписки.pdf
04 грудня 2020 15:51
Довідки кваліфікац..pdf
04 грудня 2020 15:51
Довідки кваліфікац..pdf.p7s
04 грудня 2020 15:51
Копія виписки.pdf.p7s

Публічні документи

02 грудня 2020 20:03
Статут, опис.pdf
02 грудня 2020 20:03
Паспорт, код.pdf
02 грудня 2020 20:03
Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 20:03
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНЯЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "НАСУС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНЯЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2828010811
Переможець 1 349 280,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 07:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 07:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНЯЄВ ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2828010811
1 349 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:06
сніг.doc укладений
24 січня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 16:16
ДУ_сніг_4.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:48
ДУ_сніг_3.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:43
ДУ_сніг_2.pdf зміни до договору
14 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:54
Допугода _ сніг.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:47
ДОГОВІР_сніг.pdf укладений
28 грудня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 241220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 241220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 241220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 241220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 092 340,00
UAH