Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для їдалень (харчоблоків))
Очікувана вартість
902 210,00 UAH
UA-2020-11-17-011038-c 8540665ff27f4be88da4f2c7340c7dfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Батрак

+380961693300 vidka2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ КІВЕРЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141609
Місцезнаходження: 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський район місто Ківерці, ВУЛИЦЯ КИРИЧУКА будинок 1
Контактна особа: Наталія Батрак
+380961693300
vidka2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 11:06
Очікувана вартість: 902 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 511,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Місцезнаходження замовника: вул. Киричука, 1, м. Ківерці, Волинська обл., 45200 Код:02141609 Катагорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівель документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами та завірені нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 найменувань
Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для їдалень (харчоблоків))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставку товару проводяться після отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 90 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 16:45
ТД кухонне обладнання (3).pdf
17 листопада 2020 16:45
Додаток 2.docx
17 листопада 2020 16:45
Додаток 4.docx
17 листопада 2020 16:45
Дадаток 1.docx
17 листопада 2020 16:44
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-011038-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Кобак Діана Петрівна", Код ЄДРПОУ:3530600246
Дата подання: 07 грудня 2020 14:37
Щодо оскарження визначення переможцем торгів ФОП Буренкова Ірина Вячеславівна
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Обладнання для закладів громадського харчування (код ДК 021:2015 – 39310000-8 (обладнання для їдалень (харчоблоків))», яка затверджена Протоколом тендерного комітету №31 від 17 листопада 2020 р., а саме: розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, «З метою уникнення закупівлі неякісних товарів замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін», в пропозиції учасника ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА», дана довідка відсутня, що не відповідає вимогам Замовника.

Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, «Також надається лист про згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій документації та оголошенні про проведення відкритих торгів, в тому числі з положеннями щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі», в пропозиції учасника даний гарантійний лист відсутній.

Учасник ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА» порушив вимогу Замовника, а саме: Розділ І «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 4 «Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», відсутня інформація про термін дії тендерної пропозиції.

Учасник не надав гарантійний лист, відповідно до Розділу І «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до чинного Кримінального кодексу України. Учасник повинен гарантувати, що подана ним у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною», що не відповідає вимогам Замовника.

Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції», п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», «Для забезпечення відповідності умов договору про закупівлю тендерній пропозиції учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію, про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції учасника. Дана вимога Замовника не підтверджена Учасником, в складі пропозиції відсутній гарантійний лист щодо вищезазначеної вимоги.

Відповідно до ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, п. 5. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази». Відсутня довідка в довільній формі щодо наявності власного(них)/ орендованого/(них) транспортних засобів, якими буде здійснюватися доставка товару.

Учасник Фізична особа-підприємець Буренкова Ірина Вячеславівна подала довідку про працівників відповідної кваліфікації вих.№4 від 2 грудня 2020 р., проте відсутня інформація про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон, що не відповідає ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, п.6 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Згідно ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, п. 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відсутня довідка в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі.

В складі пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Буренкова Ірина Вячеславівна відсутня довідка в довільній формі, що підтверджує повноваження уповноваженої особи на укладення договору за результатами процедури закупівлі, що не відповідає ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Розділу «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції».

В поданій учасником довідці «Інформація про учасника» вих. № 8 від 2 грудня 2020 р. не зазначені такі пункти, як:
- Статус учасника ( виробник або надавач послуг або виконаець робіт, дилер, представник або ін. ).
- Організаційно-правова форма.
- Форма власності.
- Юридична адреса.
- Поштова адреса.
- Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник.
А отже, є порушення вимог ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Розділу 2 «Відомості про учасника».

В тендерній пропозиції учасника вих.№1 від 2 грудня 2020 р. зазначені товари таких виробників як: АРМ-ЕКО, Ефес, УКРТОРГМАШ. Проте, авторизаційний лист надано лише від одного офіційного представника виробника ТОВ «Торговий Дім «УКРТОРГМАШ». А отже, порушує вимоги замовника, а саме, ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічні вимоги на закупівлю «Обладнання для закладів громадського харчування (код ДК 021:2015 – 39310000-8) (обладнання для їдалень (харчоблоків))», «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника чинні на дату подання тендерних пропозицій».

Відповідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Технічні вимоги на закупівлю «Обладнання для закладів громадського харчування (код ДК 021:2015 – 39310000-8) (обладнання для їдалень (харчоблоків))», відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікати відповідності на шафу пекарську, шафу жарочну, марміти, мийку, сковорідку електричну, тістоміс, зонт витяжний, котел харчоварильний, електрокип’ятильник.

Виходячи з вищевикладеного, враховуючи численні порушення умов тендерної документації вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця.
Залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів, СБУ, Держаудитслужби України, Антимонопольного комітету України з інформацією про неправомірне визначення переможця процедури відкритих торгів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 10:17
Шановний учасник! Тендерним комітетом відділу освіти та культури Ківерцівської районної державної адміністрації Волинської уважно розглянуто Вашу вимогу.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відділом освіти та культури було направлено лист до товариства з обмеженою відповідальністю “Арм-еко” про надання інформації з забезпечення поставки товарів зазначених в тендерній пропозиції «Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для їдалень (харчоблоків)» ДК 021:2015: 39310000-8, UA-2020-11-17-011038-c) поданої Фізичною особою-підприємцем.
З листа стало відомо про недостовірність інформації поданої Фізичною особою-підприємем Буренковою Іриною Вячеславівною.
Відповідно до Розділу І «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Учасник повинен гарантувати, що подана ним у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною», що не відповідає вимогам Замовника.
В поданій учасником довідці «Інформація про учасника» вих. № 8 від 2 грудня 2020 р. не зазначені такі пункти, як: - Статус учасника ( виробник або надавач послуг або виконаець робіт, дилер, представник або ін. ). - Організаційно-правова форма. - Форма власності. - Юридична адреса. - Поштова адреса. - Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник. А отже, є порушення вимог ДОДАТКУ 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Розділу 2 «Відомості про учасника».
Відповідно до вищезазначеного тендерним комітетом прийнято рішення відхилити пропозицію, подану Фізичною особою-підприємцем Буренковою Іриною Вячеславівною на підставі на підставі статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 902 210,00
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІАРА" 902 210,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІФЛОР-УКРАЇНА" 902 210,00
UAH з ПДВ
825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Кобак Діана Петрівна" 899 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 23:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 22:59
паспорт6.pdf
02 грудня 2020 22:59
паспорт5.pdf
02 грудня 2020 22:59
паспорт4.pdf
02 грудня 2020 22:59
паспорт3.pdf
02 грудня 2020 22:59
паспорт2.pdf
02 грудня 2020 22:59
паспорт1.pdf
02 грудня 2020 22:59
4 opp Буренкова.pdf
02 грудня 2020 22:59
витяг4.jpg
02 грудня 2020 22:59
витяг3.jpg
02 грудня 2020 22:59
витяг2.jpg
02 грудня 2020 22:59
витяг1.jpg
02 грудня 2020 22:59
витяг ППБуренкова.jpg
02 грудня 2020 22:59
СвідоцтвоБуренко.pdf
02 грудня 2020 22:59
Свідоцтво Буренкова.pdf
02 грудня 2020 22:59
ТОРГМАШ.pdf
02 грудня 2020 22:59
сертифікати ківерці.pdf
02 грудня 2020 22:59
Машини посудомийні.pdf
02 грудня 2020 22:59
Договір про доставку.pdf
02 грудня 2020 22:59
Аналогчний договор.pdf
02 грудня 2020 22:59
Авторизаційний лист.pdf
02 грудня 2020 22:59
12.Договір Ківерці.pdf
02 грудня 2020 22:59
7.Лист гарантія.pdf
02 грудня 2020 22:59
6.Не платник ПДВ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:29
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:25
технічна частина.rar

Публічні документи

25 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
25 грудня 2020 16:02
Ст.17 ч.1.pdf
25 грудня 2020 16:02
Ст. 17.pdf
25 грудня 2020 16:02
Ст. 17 ч.2.pdf
25 грудня 2020 16:02
Додаток 4.pdf
25 грудня 2020 16:02
Довідка.pdf
15 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:49
Працівники.pdf
15 грудня 2020 09:49
Накл.4 ФОП Кардаш.pdf
15 грудня 2020 09:49
Досвід.pdf
15 грудня 2020 09:49
Авторизаційний.jpg
02 грудня 2020 23:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 23:32
Цінова.pdf
02 грудня 2020 23:32
Установчі.rar
02 грудня 2020 23:32
тм.zip
02 грудня 2020 23:32
тістоом.zip
02 грудня 2020 23:32
Технічні специфікації.pdf
02 грудня 2020 23:32
Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 23:32
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 23:32
мпф.zip
02 грудня 2020 23:32
мім.zip
02 грудня 2020 23:32
Меблі.PDF
02 грудня 2020 23:32
лист.PDF
02 грудня 2020 23:32
Інформаційні довідки.pdf
02 грудня 2020 23:32
Висновок СЕС.PDF
02 грудня 2020 23:32
Untitled.pdf
02 грудня 2020 23:32
img605.jpg
02 грудня 2020 23:32
img604.jpg
02 грудня 2020 23:32
HURAKAN механика серт.pdf
02 грудня 2020 23:32
HURAKAN механика декл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ТОВ "ЛІАРА"

ТОВ "ПОЛІФЛОР-УКРАЇНА"

ФОП "Кобак Діана Петрівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#2702502388
Рішення скасоване 730 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 10:18
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#2702502388
Відхилено 730 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 10:24
ТОВ "ЛІАРА"
#43499910
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:33
ТОВ "ПОЛІФЛОР-УКРАЇНА"
#39743091
Відхилено 825 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:39
ФОП "Кобак Діана Петрівна"
#3530600246
Переможець 894 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 08:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 11:34

Документи

11 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:23
прот.36.pdf

Документи

11 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:32
прот.37.pdf

Документи

11 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:38
прот.38.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1. У довідці в довільній формі, в якій зазначається інформація про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання умов договору та поставки товару зазначити окрім кількості працівників та їх посад, також і спеціальність кожного працівника. Посилання на тендерну документацію: розділ 1 додатку 1 до Тендерної документації: “ 1.Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник повинен надати: доповнити довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації додатковою графою “спеціальність”. 2. Відсутні: 1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: копією договору з усіма додатками ( в тому числі специфікація) (не менше одного).*** *** розділ 1 додатку 1 до Тендерної документації: “ 1.Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник повинен надати: довідку в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: копією договору з усіма додатками ( в тому числі специфікація) (не менше одного). 2. Лист авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника чинні на дату подання тендерних пропозицій для підтвердження статусу офіційного представника виробника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кобак Діана Петрівна"
#3530600246
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:09
кухні.pdf укладений
28 грудня 2020 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 894 000,00
UAH