Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road Т-10-17 Myronivka - Olshanytsya - Rokytne - Troyitske - /R-04/ km 39 + 470 - km 49 + 437 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 178 996 733,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 894 983,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5369901.99 UAH |
Publication date: | 17 листопада 2020 14:58 |
Enquiries until: | 08 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 178 996 733 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 894 984 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги виключно Виконавцю на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 15:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД.pdf | |
10 грудня 2020 15:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc | |
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток №14 Проект Договору.doc | |
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток № 13 Підсумкова відомість _Т-10-17.rtf | |
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток № 11 Технічне завдання _Т-10-17.xls | |
10 грудня 2020 15:25 |
54В-20 Тендерна документація_пот. сер.ремонт_нова редакція.doc |
10 грудня 2020 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД.pdf
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток №14 Проект Договору.doc
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток № 13 Підсумкова відомість _Т-10-17.rtf
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
Додаток № 11 Технічне завдання _Т-10-17.xls
|
|||
10 грудня 2020 15:25 |
54В-20 Тендерна документація_пот. сер.ремонт_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначені технічні та експлуатаційні показники автомобільної дороги Т-10-17 будуть потребувати від перспективного виконавця досвіду чіткої організації і виконання ремонтних робіт та забезпечення безперервного і безпечного дорожнього руху під час проведення робіт.
Саме тому Замовником встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів і в їх складі аналогічних видів робіт на автомобільних дорогах державного значення з технічною категорією не нижче ІІІ. Ця вимога не може бути змінена і є необхідною для визначення за результатами зазначеної закупівлі виконавця, спроможного виконати державне замовлення якісно, ефективно та в найкоротші терміни.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 січня 2021 17:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-18-000023 ● 9fa902e9587a45a7b8b7dff4d7cc1d5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-11-17-008169-c 17.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-02 10:17:04
Запит про надання пояснень
1. За яких саме невідповідностей відхилено учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-04 14:16:43
Пояснення
Пояснення на запит надається в окремому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-04 14:15:05
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-10 14:29:42
Відповідь на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-17 Миронівка - Ольшаниця - Рокитне - Троїцьке - /Р-04/ км 39 + 470 - км 49 + 437 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) за № оголошення UA-2020-11-17-008169-c та надає наступні пояснення:
«Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації на об’єкт " Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-17 Миронівка - Ольшаниця - Рокитне - Троїцьке - /Р-04/ км 39 + 470 - км 49 + 437 (окремими ділянками), розробленої Службою автомобільних доріг у Київській області. Кошторисна документація затверджена Службою автомобільних доріг у Київській області наказом від 15.10.2020 р. № 98 у сумі 178 996 733,00 грн (зведений кошторисний розрахунок додається).
Відповідно до виїзного комісійного обстеження автомобільної дороги представниками Служби автомобільних доріг складено дефектний акт на виконання робіт з поточного середнього ремонту, якість яких відповідає державним будівельним нормам і правилам ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво», (зі змінами) до них та інших нормативно-будівельних вимог.
Кошторисна частина робочого проекту пройшла державну експертизу (Експертний звіт №28-0112-20 від 15.10.2020 року) та затверджені в установленому порядку.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 178 996 733,00 грн визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-10-17 Миронівка - Ольшаниця - Рокитне - Троїцьке - /Р-04/ км 39 + 470 - км 49 + 437 (окремими ділянками)», який пройшов експертизу (Експертний звіт №28-0112-20 від 15.10.2020 року), в рамках дії Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 відповідно до СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг та експлуатаційного утримання", за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності виконавця робіт при реалізації проекту.
Додаток :
1. Експертний звіт.
2. Очікувана вартість.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу UA-M-2020-11-18-000023 закупівлі послуг: ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-17 Миронівка - Ольшаниця - Рокитне - Троїцьке - /Р-04/ км 39 + 470 - км 49 + 437 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг), а саме вжиття заходів щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях будуть враховані зауваження, викладені у висновку.
2021-04-01 15:33:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.) • не усунуто
-
2021-04-30 14:17:02
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 15:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:00
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Рішення скасоване
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:03
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:04
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 16:05
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|