Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо висвітлення діяльності (за ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-11-17-006249-c 8ba31e1b23c14e0f8e86ff8e1fde505c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романова

+380569554060 netis18@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
Контактна особа: Наталія Романова
+380569554060
netis18@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 13:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Вид закупівлі – послуги, категорія Замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника: вул. Москворецька, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931, ЄДРПОУ 34827358, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради на шпальтах газети (кольоровий друк на 1-ій шпальті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
2000 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради на шпальтах газети (кольоровий друк з 2-ої шпальти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
5760 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради на шпальтах газети (чорно-білий друк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул.Москворецька 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 13:40
Оголошення.docx
17 листопада 2020 13:40
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ДС-Колегія 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 12:59
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:40
Виписка.PDF
24 листопада 2020 11:40
Лист -Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ДС-Колегія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ДС-Колегія
#41472063
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 13:52

Документи

01 грудня 2020 13:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДС-Колегія
#41472063
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 13:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:00
оплата.docx укладений
25 березня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:39
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
17 березня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:34
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
17 березня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:23
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
05 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:29
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:12
договір.PDF укладений
03 грудня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ураховуючи п.XII Договору уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Зменшити суму Договору №1160-20 від 02.12.2020 на 7 489,00 грн. у зв’язку з чим п. 3.1. Розділу IIІ «Ціна Договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість за цим договором складає 92 511,00 грн. (дев’яносто дві тисячі п’ятсот одинадцять грн. 00 коп.), без ПДВ.» та додатки 1, 2 до договору №1160-20 від 02.12.2020 викласти у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 1160-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; ураховуючи п.XII Договору уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Продовжити дію Договору №1160-20 від 02.12.2020 до 31 грудня 2021 року, у зв’язку з чим п.10.1. розділу Х «Строк дії договору» викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021, а в частині розрахунку за надані послуги - до повного його здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1160-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», п.8.1. Договору №1160-20 від 02.12.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 грудня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору № 1160-20 від 02.12.2020 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 грудня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 1160-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати у 2021 році кредиторської заборгованості за надані послуги у 2020 році, ураховуючи додаткову угоду №2 від «31» грудня 2020 до Договору №1160-20 від 02.12.2020 року, Сторони, дійшли згоди про таке: 1. Замовник сплачує Виконавцю у 2021 році за надані послуги у 2020 році кредиторську заборгованість в сумі 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1160-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду №3 від 31.12.2020р., до Договору № 1160-20 від 31.12.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною, визначеною в Договорі №1160-20 від 02.12.2020 року та в додатку до нього в період з 01 січня по 31 грудня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Розділ 3 Ціна договору доповнити Пунктом 3.1.1. наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 грудня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 19 990 грн. 00 коп. (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1160-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 511,00
UAH