Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лопата снігоприбиральна дюралева з держаком
Очікувана вартість
50 700,00 UAH
UA-2020-11-17-005384-c 2ba4dea628fa4c48a2337651716041e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палієнко Тетяна Миколаївна

+380444821590 SPECKOM_RS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Палієнко Тетяна Миколаївна
+380444821590
SPECKOM_RS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 15:03
Очікувана вартість: 50 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 254,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Лопата снігоприбиральна дюралева з держаком (500х400 т. 2,0 мм.) підігнута на кінці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт.
Лопата снігоприбиральна дюралева з держаком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Бульварно-Кудрявська, будинок 47/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Розрахунки за Товар здійснюються після поставки Товару Покупцеві, протягом 3-х банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, згідно Бюджетного Кодексу України ст.49 част.2. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:12
Оголошення Лопата снігоприбиральна.docx
18 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:12
Оголошення Лопата снігоприбиральна.docx
17 листопада 2020 12:51
Оголошення Лопата снігоприбиральна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-005384-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 08 грудня 2020 14:31
Невідповідність поданої учасником пропозицї вимогам закупівлі
Звертаємо увагу Замовника, що одним із критеріїв доброчесності замовників у закупівлях Прозорро є відсутність упереджень у вимогах до предмету закупівлі і в кваліфікаційних вимогах до всіх учасників. Тому хочемо звернути Вашу увагу, що учасник-переможець аукціону даної закупівлі не може бути кваліфікованим як такий, оскільки поданий ним пакет закупівельної документації не відповідає вимогам закупівлі, а саме: 1. За вимогами закупівлі 1. Якість товару повинна відповідати державним стандартам і технічним умовам та іншим нормативним вимогам України, передбаченим для цього виду Товару. Підтвердженням такої відповідності є документ про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, тощо),встановлений діючим законодавством на запропонований товар який Учасник повинен надати в складі конкурсної пропозиції. Учасником переможцем аукціону наданий документ під назвою "Паспорт якості", проте вказаний документ не містить, по-перше, дати складання та вихідного номера, а також не включає посилань на БУДЬ_ЯКИЙ (!) державний стандарт, технічні умови та іншим нормативним вимогам України. Тому доданий документ порушує вимоги замовника до оформлення (не містить вихідного номера та дати складання), складається враження, що пропонований товар буде виготовлено кустарним способом без дотримання будь-який стандартів та вимог і свідчать про наміри учасника постачати продукцію, що не відповідає вимогам закупівлі або контрафактної, тому пропозиція має бути відхилена. 2. За вимогами закупівлі Учасник має надати у складі Пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (!!!) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); а також додати копію повністю виконаного договору з усіма додатками до нього(-них) та акту прийому-передачі товару покупцю або видаткової накладної за даним договором Вказаним учасником-переможцем аукціону така довідка надана по-перше без вказівки прізвища контактної особи замовника (!), що вже є порушенням вимог закупівлі. По-друге, доданий аналогічний договір не містить інформації щодо постачання учасником аналогічного за предметом закупівлі товару , а саме Лопат снігоприбиральних дюралевих з держаком, що є суттєвим порушенням умов закупівлі. На підставі вищенаведеного пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:54
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону, визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов´язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч.4 ст. 33 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з тим повідомляємо, що пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» відповідає умовам та вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовника. Підстави для відхилення пропозиції учасника ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» - відсутні. Рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» є правомірним та відповідає нормам діючого законодавства. Підстави його скасування відсутні та не випливають із матеріалів Вашої скарги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-17-005384-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ", Код ЄДРПОУ:13719170
Дата подання: 08 грудня 2020 17:21
Вимога про скасування рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО»
Учасник ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» допустив ряд порушень по процедурі подання тендерної пропозиції. А саме:
1.Паспорт якості товару не відповідає заявленим вимогам, не має посилання до нормативного документа виробу, не вказує технічний стан дюралюмінію, марку ; відсутній загальний вигляд лопати. (Порушено п.8. Додатка 1 Оголошення ).

2.Недостатньо ідентифікований товар Учасник намагається видати за лопату снігоприбиральну дюралюмінієву з держаком. (Порушено п.15. Оголошення).

3.На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано скан-копію договору. Але цей Договір № 1465 від 19.12.19р. взагалі до предмета закупівлі немає відношення. Про лопату снігоприбиральну дюралюмінієву з держаком там нема інформації. Одже досвід сумнівний. (Порушено п.2 Вимог по Додатку 2 до Оголошення).

Таким чином, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не відповідає умовам вимог тендерної документації та має бути відхилена на підставі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» .

На підставі викладеного, керуючись ст.18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення по закупівлі : № UA-2020-11-17-005384-С про визначення переможцем закупівлі (Лопата снігоприбиральна дюралева з держаком) Учасника - ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» та намір укласти договір про закупівлю.Тендерна пропозиція не відповідає заявленим умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:54
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону, визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов´язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч.4 ст. 33 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з тим повідомляємо, що пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» відповідає умовам та вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовника. Підстави для відхилення пропозиції учасника ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» - відсутні. Рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» є правомірним та відповідає нормам діючого законодавства. Підстави його скасування відсутні та не випливають із матеріалів Вашої скарги.

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 17:21
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 38 160,00
UAH з ПДВ
34 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОТАЛ ХІМ" 44 400,00
UAH з ПДВ
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ" 43 200,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 43 992,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 12:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:50
Пропозиція.pdf
30 листопада 2020 12:50
Дов щодо поставки товару.pdf
30 листопада 2020 12:50
щодо уповноваженної особи.pdf
30 листопада 2020 12:50
Щодо несертифікації.pdf
30 листопада 2020 12:50
Щодо ліцензії.pdf
30 листопада 2020 12:50
Техн вимоги.pdf
30 листопада 2020 12:50
Статут.pdf
30 листопада 2020 12:50
Рішення власника.pdf
30 листопада 2020 12:50
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 12:50
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
30 листопада 2020 12:50
Дов ст.17.pdf
30 листопада 2020 12:50
Дов про аналог договори.pdf
30 листопада 2020 12:50
Дов довкілля.pdf
30 листопада 2020 12:50
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:53
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:12
Фото лопати.png
26 листопада 2020 15:53
key_1043702863_684462.jks.p7s
26 листопада 2020 15:53
9 Довідка про згоду на умови.pdf
26 листопада 2020 15:53
9 Д3 Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 15:53
8 Паспорт якості продукції.pdf
26 листопада 2020 15:53
8 Додаток 2.pdf
26 листопада 2020 15:53
8 Довідка про сертифікацію.pdf
26 листопада 2020 15:53
7 Довідка про ліцензії.pdf
26 листопада 2020 15:53
5 Витяг.pdf
26 листопада 2020 15:53
5 Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2020 15:53
4 Наказ про призначення.pdf
26 листопада 2020 15:53
3 Статут.pdf
26 листопада 2020 15:53
2 Лист відгук.pdf
26 листопада 2020 15:53
2 Копія аналог Догов.pdf
26 листопада 2020 15:53
1 Д4 Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 09:58
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:57
8.Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 09:57
7. Наказ_протокол.pdf
30 листопада 2020 09:57
6.Опис.pdf
30 листопада 2020 09:57
6. Статут.pdf
30 листопада 2020 09:57
5.проект договору.pdf
30 листопада 2020 09:57
4.Паспорт лопата.pdf
30 листопада 2020 09:57
2.Технічні характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ТОВ "ТОТАЛ ХІМ"

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
Переможець 34 194,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
34 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:20
Договір №238 від 10.12.2020р..pdf укладений
10 грудня 2020 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 192,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 698,80 UAH)