Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реконструкція. «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар Запорізької області. Світло-звукове оформлення сцени. Будівельні роботи» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
4 042 991,43 UAH
UA-2020-11-17-005160-b e4004a357074437b965219d2982d713b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:01
Очікувана вартість: 4 042 991,43 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реконструкція. «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар Запорізької області. Світло-звукове оформлення сцени. Будівельні роботи» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Згідно з вимогами до предмета закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реконструкція. «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар Запорізької області. Світло-звукове оформлення сцени. Будівельні роботи» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 листопада 2020 19:51
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:40
Шановний Замовнику! У додатку 2 "Перелік документів, які повинні надати учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним та іншим вимогам" у п.6 зазначено, що учасник повинен надати "Довідку в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), з виконання будівельних робіт з автоматичної пожежної сигналізації, пожежогасіння, що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору), за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконання робіт (повинні бути надані скановані копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт за підписом уповноваженої особи". Вважаємо, що зазначені аналогічні договори з виконання будівельних робіт з автоматичної пожежної сигналізації, пожежогасіння не мають жодного відношення до оголошеної вами закупівлі. На підставі зазначеного просимо внести відповідні зміни до документації. Зокрема, просимо чітко зазначити чи потрібно учасникам надавати копії аналогічних договорів, інформація одо яких буде міститися в довідці чи достатньо тільки сканованих письмових відгуків замовників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання: «Шановний Замовнику! У додатку 2 "Перелік документів, які повинні надати учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним та іншим вимогам" у п.6 зазначено, що учасник повинен надати "Довідку в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), з виконання будівельних робіт з автоматичної пожежної сигналізації, пожежогасіння, що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору), за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконання робіт (повинні бути надані скановані копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт за підписом уповноваженої особи". Вважаємо, що зазначені аналогічні договори з виконання будівельних робіт з автоматичної пожежної сигналізації, пожежогасіння не мають жодного відношення до оголошеної вами закупівлі. На підставі зазначеного просимо внести відповідні зміни до документації. Зокрема, просимо чітко зазначити чи потрібно учасникам надавати копії аналогічних договорів, інформація одо яких буде міститися в довідці чи достатньо тільки сканованих письмових відгуків замовників» повідомляємо, що розгляд внесення відповідних змін у Додаток №2 до Інформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/348 від 17.11.2020 буде розглянуто Уповноваженою особою ВП ЗАЕС найближчим часом.
оцінка пропозицій
Дата подання: 18 листопада 2020 22:44
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:42
Шановний Замовнику! В файлі "Інформація для оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/348 від 17.11.2020" зазначено, що Учасник надає свою цінову пропозицію без врахування ПДВ. Аукціон буде відбуватись за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку, в ціновій пропозиції цього учасника зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ. Просимо надати роз'яснення стосовно того: 1) чи правильно ми розуміємо, що при заповненні учасником (платником ПДВ) в системі “Prozorro” електронної форми з окремимим полем, де зазначається інформація про ціну - учасник проставляє ціну без урахування ПДВ? 2) Якщо в в системі “Prozorro” буде зазначена ціна без ПДВ, навіщо учаснику заповнюючи форму цінової пропозиції зазначати ціну з урахуванням ПДВ? Чи не буде це суперечити законодавству та рахуватися як помилка, оскільки ціна в пропозиції не буде відповідати ціні в системі “Prozorro”, а як наслідок і ціні на аукціоні. 3) В Договірі за результатами закупівлі буде зазначатися ціна з урахуванням ПДВ чи без урахування? (Учасник платник ПДВ). Адже, судячи з проекту договору сума договору встановлюється з урахуваннім ПДВ- і знову не відповідність ціні за результатами аукціону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання: «Шановний Замовнику! В файлі "Інформація для оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/348 від 17.11.2020" зазначено, що Учасник надає свою цінову пропозицію без врахування ПДВ. Аукціон буде відбуватись за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку, в ціновій пропозиції цього учасника зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ. Просимо надати роз'яснення стосовно того: 1) чи правильно ми розуміємо, що при заповненні учасником (платником ПДВ) в системі “Prozorro” електронної форми з окремимим полем, де зазначається інформація про ціну - учасник проставляє ціну без урахування ПДВ? 2) Якщо в в системі “Prozorro” буде зазначена ціна без ПДВ, навіщо учаснику заповнюючи форму цінової пропозиції зазначати ціну з урахуванням ПДВ? Чи не буде це суперечити законодавству та рахуватися як помилка, оскільки ціна в пропозиції не буде відповідати ціні в системі “Prozorro”, а як наслідок і ціні на аукціоні. 3) В Договірі за результатами закупівлі буде зазначатися ціна з урахуванням ПДВ чи без урахування? (Учасник платник ПДВ). Адже, судячи з проекту договору сума договору встановлюється з урахуваннім ПДВ- і знову не відповідність ціні за результатами аукціону» повідомляємо наступне:
1) Чи правильно ми розуміємо, що при заповненні учасником (платником ПДВ) в системі “Prozorro” електронної форми з окремимим полем, де зазначається інформація про ціну - учасник проставляє ціну без урахування ПДВ? – Аукціон в електронній системі закупівель здійснюється за пропонованою ціною без ПДВ.
2) Якщо в в системі “Prozorro” буде зазначена ціна без ПДВ, навіщо учаснику заповнюючи форму цінової пропозиції зазначати ціну з урахуванням ПДВ? Чи не буде це суперечити законодавству та рахуватися як помилка, оскільки ціна в пропозиції не буде відповідати ціні в системі “Prozorro”, а як наслідок і ціні на аукціоні. - Учасник надає свою цінову пропозицію без врахування ПДВ. Аукціон буде відбуватись за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку, в ціновій пропозиції цього учасника зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ. Умови Інформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/348 від 17.11.2020 викладено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
3) В договорі за результатами закупівлі буде зазначатися ціна з урахуванням ПДВ чи без урахування? (Учасник платник ПДВ). Адже, судячи з проекту договору сума договору встановлюється з урахуванням ПДВ- і знову не відповідність ціні за результатами аукціону. - У разі, якщо учасник визначений переможцем закупівлі та є платником ПДВ, договір про закупівлю укладається з ним з урахуванням ПДВ, при цьому, цінова пропозиція такого учасника повинна відповідати умовам Інформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/348 від 17.11.2020.
Декілька питань щодо закупівлі.
Дата подання: 20 листопада 2020 23:48
1. До якого класу наслідків (відповідальності) будівель і споруд відноситься об’єкт за даною закупівлею? 2. Чи потрібна для виконання робіт наявність будівельної ліцензії? У разі, якщо потрібна вкажіть клас наслідків. 3. Зазначте достовірно: що учасники повинні вказати в стовпчику «Технічна характеристика» таблиці «Форма цінової пропозиції» та яким чином заповнювати стовпчик «Найменування робіт»? 4. Чи можливо здійснення робіт по закупівлі тільки на підставі декларації про відповідність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з визначеними у ній небезпечними роботами (роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метри та роботи що виконуються за допомогою підйомників та колисок для підіймання працівників? 5. Досвід виконання аналогічних договорів підтверджується виключно копіями письмових відгуків підприємств-замовників аналогічних робіт за підписом уповноваженої особи, або іншими документами (копії договорів, актів виконаних робіт тощо)? 6. Чи є Замовник платником ПДВ? 7. Надайте роз’яснення щодо того, яку ціну вказувати при подачі пропозиції у системі ПРОЗОРО: з ПДВ чи без ПДВ? 8. Проект договору про закупівлю (Додаток №4) в цілому захищає інтереси Замовника, про інтереси Підрядника там майже не йдеться. Чи можливо вносити зміни до наданої Замовником редакції договору? 9. В проекті договору нечітко визначений термін оплати Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ (п.2.4). Чи можливо вносити зміни щодо строків оплат ПДВ Замовником? 10. В проекті договору п.2.6 посилається сам на себе. 11. Зараз Кабмін розглядає можливість визнання "карантину вихідного дня" форс-мажорними обставинами. Чи буде таке визнання підпадати під дію п.п.10.1-10.5 договору? 12. Проектом договору нечітко визначений суд (арбітражний чи господарський), до якого сторони мають звертатися у разі, якщо вони не дійдуть згоди при розгляді виниклого спору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо обладнання
Дата подання: 21 листопада 2020 10:23
Шановний Замовнику! У технічній специфікації в табличці «Устаткування, що монтується» зазначено Пульт мікшерний Soundcraft GB8 24CH. Хочемо звернути вашу увагу, що на теперішній час даний пульт знято з виробництва. Просимо внести зміни та прописати аналог, що відповідатиме вашим потребам.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-27-000004 • a75ed6cf8e23403db99bc7769ee7e559
Автор звернення: Зубрицький Дмитро Михайлович
Дата створення звернення: 2020-11-27 12:29
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Згідно п.3 статті 10 закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі по тексту Закон), оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість робіт закупівлі перевищує суму, еквівалентну 5 150 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на 17.11.2020 року курс євро становив 33.2410, відповідно 5 150 євро в національній валюті дорівнює 171 191,15 грн. Відповідно до даних Тендерної закупівлі, очікувана вартість закупівлі складає 4 042 991,43 грн. Таким чином, Замовник обов’язково мав оприлюднити оголошення англійською мовою. Одже, допущено порушення вищезазначених вимог Закону, а також порушення п.4 ст.22 Закону, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно п.1 ст.3 Закону Замовником невірно було обрано тип закупівлі, адже вартість робіт цієї закупівлі нижче за 5 мільйонів гривень; Відповідно до п.2 статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів зокрема повинно містити інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. В оголошенні Тендерної закупівлі інформація про мову відсутня, що є порушенням Закону. Згідно п.2 ст.22 Закону, у тендерній документації в проекті договору про закупівлю обов’язково зазначається порядок змін його умов. Однак, Замовником допускається порушення зазначених вище вимог закону, а саме в проекті договору порядок змін його умов не передбачено. Крім того, проектом Договору визначено, що умови, які будуть включені до проекту договору про закупівлю, не є вичерпними і не є остаточними. Однак, фактично дана умова є фіктивною, що підтверджується наявністю в «Переліку необхідних документів (Додаток 2)» листа-погодження з умовами Договору про закупівлю (п.16 Додатка), згідно з яким Підрядник підтверджує свою згоду з умовами договороу закупівлі. Тобто, наявність такого «дивного» листа вказує на той факт, що Замовник реально не планує вносити будь-які зміни в даний договір. Відповідно до п.1 ст. 24. Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до Замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. 20 листопада 2020 року через електронну систему закупівель здійснено звернення до Замовника звернулися з вимогою надання роз’яснень щодо тендерної документації. До сьогодні жодної відповіді та роз’яснень на зазнечені звернення не надано, що є порушенням вищезазначеної статті та призводить до унеможливлення проведення конкурентної, законної тендерної закупівлі. Таким чином, Тендерна закупівля від 17 листопада 2020 року, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-17005160-b, Замовник «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"», суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, дії Замовника є незаконними, внаслідок яких порушуються права та законні інтереси учасників закупівлі. На підставі викладеного, та керуючись ст.18 закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII прошу ВІДМІНИТИ процедуру тендерної закупівлі від 17 листопада 2020 року, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-17005160-b
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович 3 500 000,00
UAH
3 500 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг" 3 744 358,54
UAH
3 744 358,54
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 14:23
Витяг.pdf
30 листопада 2020 14:23
Паспорт, код.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:02
Кошторисна частина.rar
01 грудня 2020 13:02
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович
#2765514718
Відхилено 3 500 000,00
UAH
11 грудня 2020 14:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг"
#41091141
Відхилено 3 744 358,54
UAH
11 грудня 2020 14:17

Документи

11 грудня 2020 14:13
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:13
Витяг від 10.12.2020 п.1.1.doc
11 грудня 2020 13:39
Витяг від 10.12.2020 п.1.1.doc
11 грудня 2020 13:11
Витяг від 10.12.2020 п.1.1.doc
11 грудня 2020 13:00
Витяг від 10.12.2020 п.1.1.doc

Документи

11 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:17
Витяг від 10.12.2020 п.1.1.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій