Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2020-11-17-004954-c b5a0e6465d054cc294a03e727f0e7791
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Подолець

+380680471110 buhnovk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОКАЛИНІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
Код ЄДРПОУ: 40236036
Місцезнаходження: 81464, Україна , Львівська обл., м. Новий Калинів, Площа Авіації, будинок 2
Контактна особа: Ольга Подолець
+380680471110
buhnovk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 12:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 12:03
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 упаковка
33690000-3 Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81464, Україна, Львівська область, м. Новий Калинів, пл.Авіації, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 11:06
вимоги до кваліфікації.docx
18 листопада 2020 12:33
Специфікація 14000.xls
17 листопада 2020 12:37
Договор медикаменти.docx
17 листопада 2020 12:37
Специфікація 14000.xls
17 листопада 2020 12:37
оголошення медикаменти.doc
24 листопада 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 11:06
вимоги до кваліфікації.docx
18 листопада 2020 12:33
вимоги до кваліфікації.docx
18 листопада 2020 12:33
Специфікація 14000.xls
17 листопада 2020 12:37
Договор медикаменти.docx
17 листопада 2020 12:37
Специфікація 14000.xls
17 листопада 2020 12:37
оголошення медикаменти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо завантаження учасниками оновленої цінової пропозиції
Дата подання: 18 листопада 2020 09:36
Дата відповіді: 18 листопада 2020 13:58
Доброго дня, просимо Замовника звернути увагу, що завантаження оновленої цінової пропозиції усіма учасниками закупівлі неможливе, у зв*язку з відсутністю технічної можливості завантаження додаткових файлів після аукціону у спрощених закупівлях. Просимо врахувати це.
Відповідь: Дякуємо ми обов'язково це врахуємо
Щодо вимог до кваліфікації
Дата подання: 18 листопада 2020 09:42
Дата відповіді: 18 листопада 2020 12:49
У п.5 "Вимоги до кваліфікації" Оголошення вказано, що такі вимоги додаються, натомість серед завантажених файлів Замовником така інформація відсутня. Просимо уточнити, які вимоги до кваліфікації учасників даної закупівлі?
Відповідь: Кваліфікацію завантажено.
Щодо умов оплати
Дата подання: 18 листопада 2020 09:45
Дата відповіді: 18 листопада 2020 12:51
Просимо Замовника конкретизувати, які умови оплати передбачені, оскільки зміст інформації, зазначеної у оголошенні (електронному) та п.5.1. Договору відрізняється?
Відповідь: Інформацію уточнено і виправлено.
Щодо загальної кількості товару
Дата подання: 18 листопада 2020 09:48
Дата відповіді: 18 листопада 2020 12:47
Чому загальна кількість товару, вказана в електронному оголошенні відрізняється від загальної кількості, вказаної у Специфікації, та завантаженому Оголошенні (шляхом арифметичного сумування всіх позицій)?
Відповідь: Виправлено і завантажено документи в системі .
Щодо аналогів
Дата подання: 18 листопада 2020 16:18
Дата відповіді: 18 листопада 2020 16:35
Повідомте, чи розглядаєте аналоги, та вкажіть у поз.№13 який "%" має бути?
Відповідь: Доброго дня ,за якою закупівлею позиція №13
Предмет закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2020 17:01
Дата відповіді: 18 листопада 2020 18:07
Позиція №13 - Етанол (згідно завантаженої специфікації та Оголошення), вкажіть який % потрібно? Чи допускаєте еквіваленти?
Відповідь: %96
Щодо подання довідки з ЄДРПОУ
Дата подання: 23 листопада 2020 09:54
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:07
Вказана Вами вимога Документації спрощеної закупівлі щодо надання учасниками закупівлі копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству (зокрема обов'язковість подачі суб'єктами господарювання довідки про включення до ЄДРПОУ скасована відповідно до Постанови КМУ №949 від 17.10.2012 р.; ЗУ “Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” від 24.05.2012 р.). Відповідно до пункту 3 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (надалі – Реєстр), затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005 року No 386 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 року за No 1509/11789) зі змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного комітету статистики України від 22 жовтня 2010 року No 428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 квітня 2014 року No 486 (надалі – Положення) користувачами Реєстру є юридичні особи (їх уповноважені представники при наявності належно оформленого підтвердження наданих їм повноважень) та фізичні особи, які подали письмовий запит про надання відомостей з Реєстру. Згідно з пунктом 5 Положення відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді:- аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників;- класифікаторів;- базових та розширених даних з Реєстру. Чинним законодавством України не передбачене надання на письмовий запит користувача довідок з ЄДРПОУ. Варто зазначити, що Документація не містить приміток, що документи, які не передбачені чинним законодавством для учасників процедури закупівлі, можуть не подаватись ними у складі пропозиції. Такі дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Документації порушують права суб'єктів господарювання, у тому числі заявника, які не мають довідки з ЄДРПОУ. У зв’язку з тим, що надання довідок з ЄДРПОУ скасовано 06.06.2014 р. через втрату чинності у вказану дату Наказу Держкомстату України № 164 від 12.06.2007 р. “Про затвердження форми довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України” та відсутність іншого чинного нормативно-правового акту, який б регламентував видачу довідки з ЄДРПОУ, чи можна замість довідки подати витяг з ЄДРПОУ у вигляді файлу в форматі RTF, який є оригіналом такого документу, чи іншому форматі? При цьому такий документ найбільш повно відражає актуальні дані про юридичну особу та на сайті Міністерства Юстиції можливо перевірити його достовірність за номером та датою видачі..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так можна ,
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 11 223,68
UAH з ПДВ
11 223,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 12:08
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p276-283.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p251-275.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p226-250.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p201-225.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p176-200.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p151-175.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p126-150.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p101-125.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p076-100.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p051-075.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p026-050.pdf
30 листопада 2020 11:30
ViewFile_p001-025.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 11 223,68
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 14:42

Документи

02 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:41
протокол 36.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
11 223,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:41
протокол 36.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 21:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 20:12
Зображення (6).jpg укладений
24 грудня 2020 20:10
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:30
додат. 320.1.jpeg укладений
15 грудня 2020 11:28
додат. 320.jpeg укладений
15 грудня 2020 11:28
додат. 320.2.jpeg укладений
15 грудня 2020 11:28
Договір 320-1.jpeg укладений
15 грудня 2020 11:28
Договір 320.jpeg укладений
15 грудня 2020 11:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 075,28
UAH (в тому числі ПДВ 264,04 UAH)