Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33195000-3 - Системи моніторингу стану пацієнта), НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" – 62287 Система конфокальної ендомікроскопії .Томограф сітківки з модулем рогівки.
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-11-17-004917-b 03e24dc58c794e86907d855cc7db81b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Світлана Михайлівна

0977991662 svet_lana17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Контактна особа: Вовченко Світлана Михайлівна
0977991662
svet_lana17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:54
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Томограф сітківки з модулем рогівки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 62287 — Система конфокальної ендомікроскопії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за товар по факту поставки, на підставі видаткових накладних протягом 5 (п’яти) робочих днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), Покупець може здійснити попередню оплату (виплату авансу) у розмірі 100% на строк не більше 3-х (трьох) місяців, за умови поставки товару протягом поточного чи наступного бюджетного періоду. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:37
ТД.docx
17 листопада 2020 15:31
проект дог-ру.docx
17 листопада 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:37
ТД.docx
17 листопада 2020 15:33
ТД.docx
17 листопада 2020 15:31
проект дог-ру.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 2 996 378,00
UAH з ПДВ
2 996 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Полімедгруп 2 997 539,00
UAH з ПДВ
2 997 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:27
Технічна частина.pdf
02 грудня 2020 16:27
Комерційна частина 4.pdf
02 грудня 2020 16:27
Комерційна частина 3.pdf
02 грудня 2020 16:27
Комерційна частина 2.pdf
02 грудня 2020 16:27
Комерційна частина 1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТЕРІМЕД

ТОВ Полімедгруп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
Переможець 2 996 378,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
2 996 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:55
доп.№1.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:56
дог-р№104.PDF укладений
16 грудня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів "Постачальника"
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 996 378,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 024,73 UAH)