Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ЗОШ №5 м. Краматорськ (коригування)"
Очікувана вартість
16 869 766,00 UAH
UA-2020-11-17-004183-b 5243d4174c0a4fb7889bfaa4a9100fcd
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирна Вікторія Вячеславівна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Мирна Вікторія Вячеславівна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:57
Очікувана вартість: 16 869 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 697,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84348.83 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту (крім Додатків 8 та 9).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ЗОШ №5 м. Краматорськ (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 45 Робочі 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:36
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 19 листопада 2020 11:11
Дата відповіді: 20 листопада 2020 09:43
Для коректного розрахунк надати расход металу по роботам "Виготовлення монорейок, балок та iнших подiбних конструкцiй- металеві - тн 1,45743
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Для розрахунку витрат металу по роботам ""Виготовлення монорейок, балок та iнших подiбних конструкцiй- металеві - тн 1,45743" - згідно норми становить К=1,02.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-004183-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 19 листопада 2020 11:44
Вимога на внесення змін до тендерної документації, затвердженої Протоколом № 256 від «17» листопада 2020 р.
Замовник посилається на Тендерну документацію розроблену відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Проте, в розділі 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» визначено :
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Проте даний абзац другй частини третьої статті 17 Закону , в Законі України від 19.09.2019 р. № 114-IX відсутній. Це посилання на Закон про закупівлі в старій редакції.
Вимагаємо внести зміни та викласти в редакції в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон), а саме:
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Зобов’язання Замовником застосування при розрахунку договірної цін 2,40% коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, є грубим порушенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
А саме, відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п. 6.2.10 максимальний розмір ризиків – 1,5%.
Проте ризики до динамічноі ціни не застосовуються. А вимога Замовника в Тендерній документації – договірна ціна є динамічною та період будівництва до 30.10.2021.
Тому як період будівництва буде до одного року , інфляція також не повинна бути застосована.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства. Або обґрунтувати вимоги тендерної документації відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 09:50
"Шановний Учаснику, доводимо до вашого відома що закупівля здійснюється відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2019 № 378. Відповідно до п. 11 зазначеного Порядку, закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється відповідно до керівних настанов Європейського інвестиційного банку з питань закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі». Переважними у данному випадку є вимоги міжнародних угод. Керівними настановами Європейського інвестиційного банку об’єднання учасників (консорціуми).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, повідомляємо, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків згідно інвесторської кошторисної документації, включаються до договірної ціни сталим числом та можуть бути використані у випадку тривалого строку надання послуг у зв'язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів робіт, що можуть виникнути в період їх надання. Разом з тим, повідомляємо, що на етапі складання договірної ціни, учасник має право не включати вищезазначені витрати (тобто договірна ціна зменшується на сумарну величину вказаних коштів з урахуванням ПДВ), або врахувати витрати згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – 1,5%, проте у випадку непередбачуваних обсягів або значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси, такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна – це приблизний кошторис, який встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва (надання послуг). Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі нормативної потреби обсягів робіт (послуг) передбачених проектною документацією та відповідних поточних цін, найменших при всіх рівних характеристиках, на матеріально-технічні ресурси
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (послуг) враховуються в залежності від цілого ряду факторів зазначених в п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Оскільки повною інформацією про предмет закупівлі та спосіб надання послуг, проектною документацією, орієнтовним розміром фінансування володіє тільки Замовник, було прийнято рішення про включення коштів на покриття ризику до динамічної договірної ціни (які, як правило, не враховуються) з метою уникнення небезпеки виникнення непередбачуваних ситуацій в ході виконання робіт.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-17-004183-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 21 грудня 2020 16:36
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2020 18:55
рішення від 23.12.2020 № 23731 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 18:55
рішення від 19.01.2021 № 876.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згодні з рішенням АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2021 16:05

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

25 січня 2021 16:03
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 16 466 228,00
UAH з ПДВ
16 128 302,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ" 16 558 251,00
UAH з ПДВ
16 219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СТ" 16 669 251,08
UAH з ПДВ
16 287 553,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 16 869 000,00
UAH з ПДВ
16 869 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 13:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:15
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:14
Посвідчення 4.PDF
02 грудня 2020 10:14
Посвідчення 3.PDF
02 грудня 2020 10:14
Повноваження підпису.pdf
02 грудня 2020 10:14
Паспорт Опря В.Є..pdf
02 грудня 2020 10:14
Обороти Приват 2017-2019.pdf
02 грудня 2020 10:14
Обороти АВАЛЬ 2016-2019.pdf
02 грудня 2020 10:14
Наказ Фролова Ю.1.7Z
02 грудня 2020 10:14
Ліцензії + Сертификат.pdf
02 грудня 2020 10:14
Лист для клієнті1.7z
02 грудня 2020 10:14
Кошторис.pdf
02 грудня 2020 10:14
Згода за договором.pdf
02 грудня 2020 10:14
Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2020 10:14
Статут.pdf
02 грудня 2020 10:14
Сертификат Альошина.pdf
02 грудня 2020 10:14
РЗПКна_2020.pdf
02 грудня 2020 10:14
Протокол Н1.7Z
02 грудня 2020 10:14
Протокол зборів.pdf
02 грудня 2020 10:14
Пропозиція СИМ.pdf
02 грудня 2020 10:14
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 10:14
посвідчення2.jpg
02 грудня 2020 10:14
посвідчення1.jpg
02 грудня 2020 10:14
Додаток 8 укр..pdf
02 грудня 2020 10:14
Додаток 8 анг..pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідки банку.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка про персонал.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка про ПДВ.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка про МТБ.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка про досвід.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка по декларації.pdf
02 грудня 2020 10:14
Довідка за ст.17.pdf
02 грудня 2020 10:14
График.PDF
02 грудня 2020 10:14
Гарантія 11226-20.7z
02 грудня 2020 10:14
Витяг.pdf
02 грудня 2020 10:14
Витяг із Статут1.7z
02 грудня 2020 10:14
Банківська ліцензі1.7z
02 грудня 2020 10:14
Баланс.pdf
02 грудня 2020 10:14
11.imd
02 грудня 2020 10:14
3 очередь Гришино.png
02 грудня 2020 10:14
1,2 очередь Гришино.png

Публічні документи

16 грудня 2020 10:59
Документи переможця.PDF
02 грудня 2020 14:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:55
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть8.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть3.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть7.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть5.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть10.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть6.pdf
02 грудня 2020 14:55
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 14:55
4. Витяг платника ПДВ.PDF
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть9.pdf
02 грудня 2020 14:55
3. Статут.pdf
02 грудня 2020 14:55
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть4.pdf
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть2.pdf
02 грудня 2020 14:55
Гарантия_8333.zip
02 грудня 2020 14:55
6. Досвід_Часть1.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 11:51
12 Обладнання та МТБ.pdf
03 грудня 2020 11:51
11 НОВАТОР СТ __ 23384.zip
03 грудня 2020 11:51
9 Лист про субпідряд.pdf
03 грудня 2020 11:51
8 Ліцензія, дозвіли.pdf
03 грудня 2020 11:51
7 Пакт про згоду.pdf
03 грудня 2020 11:51
3 Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2020 11:51
2 Статут.pdf
03 грудня 2020 11:51
1 Протокол, Наказ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:40
200.imd
30 листопада 2020 11:40
38. Довідка про ЕЦП.pdf
30 листопада 2020 11:40
37. COVENANT OF INTEGRITY .pdf
30 листопада 2020 11:40
35. Довідка про ПДВ.pdf
30 листопада 2020 11:40
32. Довідка про інформ. ЄДР.pdf
30 листопада 2020 11:40
31. Довідка про дитячу працю.pdf
30 листопада 2020 11:40
29. Довідка про санкції.pdf
30 листопада 2020 11:40
28. Довідка про банкрутство.pdf
30 листопада 2020 11:40
26. Довідка про судимість.pdf
30 листопада 2020 11:40
25. Довідка про відповід.pdf
30 листопада 2020 11:40
23. Відомості ЄДР.pdf
30 листопада 2020 11:40
22. Довідка Пумб Банк 2020.pdf
30 листопада 2020 11:40
21. Довідка Пумб Банк 2016-2019.pdf
30 листопада 2020 11:40
20. Довідка Альфа Банк 2020.pdf
30 листопада 2020 11:40
19. Довідка Альфа Банк 2019.pdf
30 листопада 2020 11:40
17. Баланс.pdf
30 листопада 2020 11:40
16. Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 11:40
15. Довідка субпідрядники.pdf
30 листопада 2020 11:40
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 11:40
13. Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 11:40
12. Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 11:40
11. Довідка обладнання.pdf
30 листопада 2020 11:40
10. Згода з умовами договору.pdf
30 листопада 2020 11:40
9. План фінансування.pdf
30 листопада 2020 11:40
8. Календарний графік.pdf
30 листопада 2020 11:40
7. Договірна ціна.pdf
30 листопада 2020 11:40
6. Проект договору.pdf
30 листопада 2020 11:40
5. Ліцензія, дозвіл.pdf
30 листопада 2020 11:40
4. Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 11:40
3. Статут.pdf
30 листопада 2020 11:40
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"

ТОВ "НОВАТОР-СТ"

ТОВ "Донецький інститут води"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Рішення скасоване 16 128 302,33
UAH з ПДВ
25 січня 2021 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"
#40276440
Рішення скасоване 16 219 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 16:02
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Очікує рішення 16 128 302,33
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 08:26
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Рішення скасоване 16 128 302,33
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 08:26

Документи

11 грудня 2020 09:30
Електронний підпис
11 грудня 2020 08:45
Протокол

Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 08:31
Кінець періоду оскарження: 22 лютого 2021 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт
Документи:
11 лютого 2021 08:31
Електронний підпис
11 лютого 2021 08:30
Протокол
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-17-004183-b.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 19 лютого 2021 11:35
Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга на відміну процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 10:13
рішення від 23.02.2021 №3271+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 10:13
рішення від 04.03.2021 №4200.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 20:09

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 10:21
Скарга СИМ.PDF
19 лютого 2021 10:21
Скарга відміна СИМ.doc
19 лютого 2021 10:21
Скарга відміна СИМ.doc.p7s
19 лютого 2021 10:21
Скарга СИМ.PDF.p7s