Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
3 150 200,00 UAH
UA-2020-11-17-003751-b 4018f30a49024cbb895328c52bf9baa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Алла Валеріївна

+380433423116 gaysinuotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Гайсинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40416427
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40
Контактна особа: Король Алла Валеріївна
+380433423116
gaysinuotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:37
Очікувана вартість: 3 150 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
539000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, навчальні заклади (дошкільні навчальні заклади, середні загальноосвітні навчальні заклади, навчально-виховні комплекси, позашкільні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:02
додаток_4.pdf
17 листопада 2020 14:02
додаток_3.pdf
17 листопада 2020 14:02
додаток_2.pdf
17 листопада 2020 14:02
додаток_1.pdf
17 листопада 2020 14:02
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39593306
Дата подання: 18 листопада 2020 11:13
Щодо перерахунку ціни в тендерній пропозиції
Відповідно оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі за кодом (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09120000-6 Газове паливо) згідно пункту 4.3 тендерної документації обсяг закупівлі природного газу складає 539 000,00 тис. м3 на суму 3 150 200,00 грн. виходячи з вищезазначеного ціна закупівлі природнього газу складає 5 844,52 за одну тисячу кубічних метрів.
Користуючись інформацією з офіційного веб сайту Товарної біржі "Українська енергетична біржа" , яка базується на даних, що публікуються центральними європейськими газотранспортними платформами, сферою діяльності яких є торгівля контрактами на природний газ на австрійських, бельгійських, датських, голандських німецьких ринках і враховує ціни на природний газ, що склались на найближчих до України європейських хабах - голланського TTF та німецьких NCG і GASPOOL встановлено, що приведена середня вартість з урахуванням ПДВ природного газу станом на 18.11.2020 становить 7 631,15 грн. тис. м3
Враховуючи вищенаведене звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документаці а саме перерахувати очікувану вартість предмету закупівлі відповідно актуальних цін станом на момент проведення закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 10:17
Ціна природного газу розраховувалась Замовником, виходячи з ціни природного газу за 1000 м.куб., по якій нам, як споживачу, постачався природний газ на дату подання данного оголошення про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 листопада 2020 18:49
Приведення ТД у відповідність до вимог чинного Законодавства. Дискримінація потенційних Учасників.
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити з умов Тендерної документації наступні вимоги, а саме:
1. Вимога стосовно надання інформації (довідки) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника.
Повідомляємо, що дона інформація\довідка видається на протязі 30 календарних днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Також повідомляємо, що дана довідка (згідно проведеного аналізу в системі Прозоро) наявна виключно в одного Учасника (ТОВ "АС"), що свідчить про завчасну упередженість у створенні документації та, як наслідок, створення переваг окремим потенційним Учасникам закупівлі, що в свою чергу не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 11:41
Шановний Учаснику на Вашу вимогу № UA-2020-11-17-003751-b.a2, повідомляємо
наведене нижче:
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Тендерна документація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.11.2020 року о 14.02 год.
Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України (далі – Порядок), форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 05.05.2018 № 468.
Пунктом 1 розд. ІІІ Порядку передбачено, що відповідь на запит на отримання публічної інформації надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог ст. 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» із змінами і доповненнями (далі – Закон № 2939).
Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема подання звернень.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
При цьому відповідь на лист (запит тощо) надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону № 393 – для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону № 2939 – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації.
Відповідно до викладеному у Вашій вимозі, Вами не доведено та документально не
підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
З огляду на вказане у Замовника відсутні підстави для задоволення вказаної вимоги і відповідно внесення змін у тендерну документацією про які зазначає Учасник.
Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 листопада 2020 18:56
Приведення ТД у відповідність до чинного Законодавства України. Дискримінація потенційних Учасників.
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити з умов Тендерної документації наступні вимоги, а саме:
1. Довідку або експертний висновок від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі. У складі пропозиції також надати підтверджуючий лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління.
Повідомляємо, що даний лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління видається відповідним органом на протязі 30 робочих днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 11:45
Шановний Учаснику на Вашу вимогу № UA-2020-11-17-003751-b.a3, повідомляємо
наведене нижче:
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Тендерна документація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.11.2020 року о 14.02 год.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як
уповноваженій у сфері публічних закупівель орган у листі від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06 повідомив, про перелік установ та організацій, які можуть надавати довідку про ціну товару на відповідному ринку України.
Відповідно до статті 1 Закону «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом. В частині другій цієї статті зазначено, що публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Запитувачами інформації визнаються фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень. Розпорядник інформації зобов’язаний надати відповідь на інформаційний запит не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до викладеному у Вашій вимозі, Вами не доведено та документально не
підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 листопада 2020 19:08
Приведення ТД у відповідність до чинного Законодавства. Дискримінація потенційних Учасників.
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити з умов Тендерної документації наступні вимоги, а саме:
1. документ або інформацію з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність (із зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року, що видана на ім’я такого Учасника.
Повідомляємо, що дана інформація/документ, видається відповідним органом на протязі 30 робочих днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 11:50
Шановний Учаснику на Вашу вимогу № UA-2020-11-17-003751-b.a4, повідомляємо
наведене нижче:
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Тендерна документація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.11.2020 року о 14.02 год.
Згідно ст. 22 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен організовувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об'єднаннями профспілок.
Відповідно до статті 1 Закону «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом. В частині другій цієї статті зазначено, що публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Запитувачами інформації визнаються фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень. Розпорядник інформації зобов’язаний надати відповідь на інформаційний запит не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до викладеному у Вашій вимозі, Вами не доведено та документально не
підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 листопада 2020 19:11
Приведення ТД у відповідність до чинного Законодавства. Дискримінація потенційних Учасників.
Шановний замовник! Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається отримання довідок з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, довідок з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника  для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Даною вимогою Ви дискримінуєте потенційних Учасників даної закупівлі, чим можете привернути увагу ДАСУ щодо початку процедури моніторингу даної процедури закупівлі та інших контролюючих органів. Просимо виключити вимоги щодо надання Учасниками довідок з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, довідок з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки від уповноваженого органу (ДФСУ) з тендерної документації адже Вами встановлено критерій надання фінансової звітності згідно ст. 16 Закону для підтвердження спроможності виконання Учасником договору про постачання природного газу згідно даної процедури закупівлі. 
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 11:52
Шановний Учаснику на Вашу вимогу № UA-2020-11-17-003751-b.a5, повідомляємо
наведене нижче:
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Відповідно до викладеному у Вашій вимозі,
Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-11-17-003751-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 22 листопада 2020 19:40
Приведення ТД у відповідність до чинного Законодавства. Дискримінація потенційних Учасників.
Шановний замовник! Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається отримання Учасниками ринку природного газу на ступних документів:
1) довідки екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник;
2) звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено;
3) дійсних сертифікатів від Міністерства екології та природних ресурсів України, що підтверджує статус екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит такого учасника.
Повідомляємо, що зазначені вище документи видаються відповідними органами на протязі 30 робочих днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 11:53
Шановний Учаснику на Вашу вимогу № UA-2020-11-17-003751-b.a6, повідомляємо
наведене нижче:
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Тендерна документація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.11.2020 року о 14.02 год.
Виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами 6127 -р/пк-пз від 22.06.2018 року, 13208-р/пк-пз від 18.09.2019 року, 5576-р/пк-пз від 07.05.2019 року; 10670-р/пк-пз від 05.08.2019 року, 2309-р/пк-пз від 06.02.2020 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
Відповідно до викладеному у Вашій вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 2 964 500,00
UAH з ПДВ
2 964 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО» 3 136 980,00
UAH з ПДВ
3 136 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВЕСТ ТРЕЙД" 3 143 448,00
UAH з ПДВ
3 143 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:58
Безпека та гігієна праці.pdf
30 листопада 2020 14:58
Ф1. Баланс 3 квартал 2020.pdf
30 листопада 2020 14:58
ПРОТОКОЛИ ЯКОСТІ.pdf
30 листопада 2020 14:58
ДОДАТОК 4.pdf
30 листопада 2020 14:58
ДОДАТОК 4.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:58
Ліцензія постанова 633.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:58
Відгук 27.11.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:58
ДОДАТОК 2.pdf
30 листопада 2020 14:57
Безпека та гігієна праці.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
ШТАТНИЙ РОЗПИС 2020 РІК.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
ДОДАТОК 2.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:57
Статут_копія.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:56
Витяг з ЄДР_19.11.2020.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:56
Довідка СБУ щодо санкцій.pdf
30 листопада 2020 14:56
Протоколи загальних зборів.pdf
30 листопада 2020 14:56
Статут_копія.pdf
30 листопада 2020 14:56
Довідка СБУ щодо санкцій.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:55
Документи щодо фахівців.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:55
Витяг з ЄДР_19.11.2020.pdf
30 листопада 2020 14:55
Відомості з ЄДР_20.11.2020.pdf
30 листопада 2020 14:55
Відгук 27.11.pdf
30 листопада 2020 14:55
ISO 45001_2018.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:55
ISO 45001_2018.pdf
30 листопада 2020 14:55
ISO 14001_2015.pdf
30 листопада 2020 14:55
1 ДФ ТОВ ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:55
1 ДФ ТОВ ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ.pdf
30 листопада 2020 14:55
Відомості з ЄДР_20.11.2020.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:55
ШТАТНИЙ РОЗПИС 2020 РІК.pdf
30 листопада 2020 14:54
Кодекс етичної поведінки.pdf
30 листопада 2020 14:54
Документи щодо фахівців.pdf
30 листопада 2020 14:54
Ліцензія постанова 633.pdf
30 листопада 2020 14:54
ДОДАТОК 3.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:54
ДОДАТОК 3.pdf
30 листопада 2020 14:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 листопада 2020 14:54
ДОВІДКА СТ 17.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:54
ДОВІДКА АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД.pdf
30 листопада 2020 14:54
Кодекс етичної поведінки.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:54
Статут_оригінал.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:54
ДОВІДКА СТ 17.pdf
30 листопада 2020 14:53
Ф1. Баланс 3 квартал 2020.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:53
ДОДАТОК 1.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:53
ПРОТОКОЛИ ЯКОСТІ.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:53
Договір оренди приміщення.pdf
30 листопада 2020 14:53
Статут_оригінал.pdf
30 листопада 2020 14:53
Договір оренди автомобіля.pdf
30 листопада 2020 14:53
ДОДАТОК 1.pdf
30 листопада 2020 14:53
ISO 14001_2015.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:53
ISO 9001_2015.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:53
ISO 9001_2015.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:47
public_doc (25).p7s
22 грудня 2020 15:47
public_doc (25).pdf
17 грудня 2020 23:29
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:24
public_doc (30).pdf
17 грудня 2020 23:24
public_doc (30).p7s
17 грудня 2020 23:24
Dovidka_20321320470560647734 (2).pdf
17 грудня 2020 23:24
Dovidka_20321320470560647734.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:53
20. проект договору.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:53
20. проект договору.pdf
27 листопада 2020 10:52
41. ISO9001 Альянсгазенерго.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:52
19. Свідоцтво УНГЦ 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:52
19. Свідоцтво УНГЦ 2020.pdf
27 листопада 2020 10:52
15. паспорт якості 21.09.2020.pdf
27 листопада 2020 10:52
9. технічні вимоги.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:52
9. технічні вимоги.pdf
27 листопада 2020 10:52
15. паспорт якості 21.09.2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:51
4. 1ДФ.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:51
4. 1ДФ.pdf
27 листопада 2020 10:51
3. лист-роз'яснення щодо 1ДФ.pdf
27 листопада 2020 10:51
2.2 Накази по працівникам.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:51
2.2 Накази по працівникам.pdf
27 листопада 2020 10:51
41. ISO9001 Альянсгазенерго.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:21
ст.17.pdf
01 грудня 2020 16:21
ст.17-2.pdf
01 грудня 2020 16:21
ст.17-1.pdf
01 грудня 2020 16:21
Інформаційний лист.pdf
01 грудня 2020 16:21
Гарантыйний лист.pdf
01 грудня 2020 16:21
Витяг з ЄДР 01.12.20.pdf
01 грудня 2020 16:21
7. ВИТЯГ ПДВ 436618723013.pdf
01 грудня 2020 16:21
4. ОПИС від 12.06.20 копія.pdf
01 грудня 2020 16:21
2. ПРОТОКОЛ №1.pdf
01 грудня 2020 16:21
1. СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВЕСТ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
#39593306
Відхилено 2 964 500,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО»
#43726412
Переможець 3 136 980,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО»
#43726412
3 136 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:46
договір.pdf укладений
28 грудня 2020 18:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність подальшої потреби