Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей імені Івана Пулюя |
Код ЄДРПОУ: | 20834411 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16 |
Контактна особа: |
Хміль Ірина Андріївна +380322638227 school83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 12:30 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 333 418,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 667,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 17:54 |
Тендерна документація обладнання 17.11.20.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000030 ● 071bdc08e7e245e788886b01bb04efb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2021 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-17-003148-a, 17.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-01 15:41:41
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-17-003148-a, яка проводилась «Ліцеєм імені Івана Полюя» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 10.1 укладеного з ФОП Ревега Василь Миколайович договору №23 від 21.12.2020 – Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № 23 від 21.12.2020, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № 23 від 21.12.2020,(зазначити які саме, коли та на яку суму) ?
3. Чи продовжувався сторонами Договору №23 від 21.12.2020 строк його дії ?
4. У разі виконання сторонами Договору №23 від 21.12.2020 договірних зобов’язань, в тому числі в частині розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
В тендерній документації Замовника вказано, що кінцевий строк, зазначений згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Відповідно до листа Мінекономіки №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», передбачено наступне: частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не надав відповідь на запит від 01.02.2021 впродовж трьох робочих днів через технічні неполадки, а саме відсутність з’єднання з мережею Інтернет, що унеможливлювало надання відповіді в термін. Вважаємо за необхідне , зараз надати усі відповіді на запитуючі питання. Договірні зобов’язання за Договором № 23 від 21.12.2020 виконані сторонами у повному обсязі. Замовником здійснювалися платежі за Договором №23 від 21.12.2020, а саме Платіжне доручення № 2 від 28 грудня 2020 р. на суму 131400,00 грн, та Платіжне доручення №10 від 30 грудня 2020 р. на суму 87600,00 грн.( Документи додаються) . Строк дії Договору №23 від 21.12.2020 сторонами не продовжувався. Замовником буде оприлюднено звіт про виконання договору. Замовник не може усунути порушення у частині вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону у зв’язку з технічним забезпеченням електронних майданчиків, адже процедура є завершеною й внести будь-які зміни неможливо. Натомість Замовник повідомляє, що у майбутніх процедурах буде дотримуватися усіх вимог Закону.
2021-02-09 09:55:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Яворська Наталія Олександрівна |
333 000,00
UAH
|
199 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ |
330 000,00
UAH
|
219 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Галінська Ольга Миколаївна |
302 937,00
UAH
|
250 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "РОСАН-БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГ" |
304 078,00
UAH
|
277 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яворська Наталія Олександрівна #3074002049 |
Відхилено |
199 000,00
UAH
|
07 грудня 2020 12:29
|
ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ #3024907016 |
Переможець |
219 000,00
UAH
|
08 грудня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 20:25
|
Тендерна угода обладн..pdf | укладений |
23 грудня 2020 20:24
|