Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку в Ліцеї імені Івана Пулюя по вул. Пулюя, 16 у м. Львові
Очікувана вартість
333 418,00 UAH
UA-2020-11-17-003148-a ac4e495f470a44dbac71b1cdf127fc48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміль Ірина Андріївна

+380322638227 school83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей імені Івана Пулюя
Код ЄДРПОУ: 20834411
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16
Контактна особа: Хміль Ірина Андріївна
+380322638227
school83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 12:30
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:28
Очікувана вартість: 333 418,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 667,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Назва предмету закупівлі:Обладнання для харчоблоку в Ліцеї імені Івана Пулюя по вул. Пулюя, 16 у м. Львові,Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 39310000-8. Місцезнаходження Замовника: Україна, м.Львів, 79071,вул.Пулюя,16. Категорія: Юридична особа,яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування.Процедура закупівлі:Відкриті торги
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Обладнання для харчоблоку в Ліцеї імені Івана Пулюя по вул. Пулюя, 16 у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пулюя,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:54
Тендерна документація обладнання 17.11.20.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000030 ● 071bdc08e7e245e788886b01bb04efb2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2021 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-17-003148-a, 17.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-01 15:41:41

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-17-003148-a, яка проводилась «Ліцеєм імені Івана Полюя» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 10.1 укладеного з ФОП Ревега Василь Миколайович договору №23 від 21.12.2020 – Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № 23 від 21.12.2020, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № 23 від 21.12.2020,(зазначити які саме, коли та на яку суму) ?
3. Чи продовжувався сторонами Договору №23 від 21.12.2020 строк його дії ?
4. У разі виконання сторонами Договору №23 від 21.12.2020 договірних зобов’язань, в тому числі в частині розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерній документації Замовника вказано, що кінцевий строк, зазначений згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Відповідно до листа Мінекономіки №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», передбачено наступне: частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не надав відповідь на запит від 01.02.2021 впродовж трьох робочих днів через технічні неполадки, а саме відсутність з’єднання з мережею Інтернет, що унеможливлювало надання відповіді в термін. Вважаємо за необхідне , зараз надати усі відповіді на запитуючі питання. Договірні зобов’язання за Договором № 23 від 21.12.2020 виконані сторонами у повному обсязі. Замовником здійснювалися платежі за Договором №23 від 21.12.2020, а саме Платіжне доручення № 2 від 28 грудня 2020 р. на суму 131400,00 грн, та Платіжне доручення №10 від 30 грудня 2020 р. на суму 87600,00 грн.( Документи додаються) . Строк дії Договору №23 від 21.12.2020 сторонами не продовжувався. Замовником буде оприлюднено звіт про виконання договору. Замовник не може усунути порушення у частині вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону у зв’язку з технічним забезпеченням електронних майданчиків, адже процедура є завершеною й внести будь-які зміни неможливо. Натомість Замовник повідомляє, що у майбутніх процедурах буде дотримуватися усіх вимог Закону.

2021-02-09 09:55:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яворська Наталія Олександрівна 333 000,00
UAH
199 000,00
UAH
Документи
ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ 330 000,00
UAH
219 000,00
UAH
Документи
ФОП Галінська Ольга Миколаївна 302 937,00
UAH
250 000,00
UAH
Документи
ТОВ "РОСАН-БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГ" 304 078,00
UAH
277 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:35
Технічна специфікація.pdf
02 грудня 2020 16:35
Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 16:35
Квит. Яворська.pdf
02 грудня 2020 16:35
Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2020 16:35
Довідка мова подання.pdf
02 грудня 2020 16:35
Довідка експлуатація.pdf
02 грудня 2020 16:35
декл. Яворська.pdf
02 грудня 2020 16:35
Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:45
Dovidka_20343811190650888278.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:45
Dovidka_20343811190650888278.pdf
03 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:05
Декларація анг ggf.pdf
03 грудня 2020 11:05
Empero_СЭС.pdf
03 грудня 2020 11:05
висновок рестор 3.pdf
03 грудня 2020 11:05
DGD Tecnodom.pdf
03 грудня 2020 11:05
Fwd_ G1120_7097.zip
03 грудня 2020 11:05
Свідоцтво платника єп.pdf
03 грудня 2020 11:05
Ревега_квитанцiя.pdf
03 грудня 2020 11:05
Ревега_декларацiя.pdf
03 грудня 2020 11:05
Порівняльна таблиця.PDF
03 грудня 2020 11:05
Лист-підтвердження.PDF
03 грудня 2020 11:05
Лист-відгук рестор.pdf
03 грудня 2020 11:05
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2020 11:05
Технічна специфікація.PDF

Публічні документи

03 грудня 2020 12:13
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:11
Гарантия_8707.zip
03 грудня 2020 12:08
Комерційна пропозиція.pdf
03 грудня 2020 12:08
Договір2019 (pdf.io).pdf
03 грудня 2020 12:08
АКТ Сільпо3.pdf
03 грудня 2020 12:08
АКТ Сільпо2.pdf
03 грудня 2020 12:08
АКТ Сільпо.pdf
03 грудня 2020 12:08
лист гарантія санкції.pdf
03 грудня 2020 12:08
Довідка ст17.pdf
03 грудня 2020 12:08
Довідка МТБ.pdf
03 грудня 2020 12:08
Довідка ДПІ.pdf
03 грудня 2020 12:08
Довідка гарантійне.pdf
03 грудня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2020 12:08
Витяг единий податок.pdf
03 грудня 2020 12:08
паспортні дані 2020.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 12:23
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:20
Гарантия_8712.zip
03 грудня 2020 12:19
Довiренiст__Рижий.zip
03 грудня 2020 12:19
Лiцензiя.zip
03 грудня 2020 12:19
Рейтинг.zip
03 грудня 2020 12:19
Платіжне доручення.pdf
03 грудня 2020 12:19
Довiренiст__БЕЗЛIМ.pdf
03 грудня 2020 12:19
пропозиція.pdf
03 грудня 2020 12:19
Статут та опис.pdf
03 грудня 2020 12:19
витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2020 12:19
Порівняльна таблиця.pdf
03 грудня 2020 12:19
Наказ директор.pdf
03 грудня 2020 12:19
Технічна специфікація.pdf
03 грудня 2020 12:19
паспорт та іпн.pdf
03 грудня 2020 12:19
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
03 грудня 2020 12:19
Фін звітність.pdf
03 грудня 2020 12:19
Лист відгук.pdf
03 грудня 2020 12:19
рішення учасника.pdf
03 грудня 2020 12:19
довідка про учасника.pdf
03 грудня 2020 12:19
видаткова.pdf
03 грудня 2020 12:19
Договір 03_12_2020.pdf
03 грудня 2020 12:19
Договір 01_12_2020.pdf
03 грудня 2020 12:19
Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яворська Наталія Олександрівна

ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Галінська Ольга Миколаївна

ТОВ "РОСАН-БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яворська Наталія Олександрівна
#3074002049
Відхилено 199 000,00
UAH
07 грудня 2020 12:29
ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
#3024907016
Переможець 219 000,00
UAH
08 грудня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РЕВЕГА ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
#3024907016
219 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:47
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 20:25
Тендерна угода обладн..pdf укладений
23 грудня 2020 20:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 000,00
UAH