Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії особистих ключів
Очікувана вартість
2 780,00 UAH
UA-2020-11-17-003133-a df735a39009d49fbb686ce6735a15f52
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макешина Вікторія Вікторівна

056-722-20-41 VIKTORIX16@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Макешина Вікторія Вікторівна
056-722-20-41
VIKTORIX16@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Захищені носії особистих ключів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Захищені носії особистих ключів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2020
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником видаткової накладною та за наявності бюджетного фінансування. Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 листопада 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Максимов Є.А.
#2676305397
Переможець 2 780,00
UAH
17 листопада 2020 17:59

Документи

17 листопада 2020 17:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 18:01