Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлових приміщень Сквирського дошкільного навчального закладу №6 «Ромашка» по вул. Незалежності, 78, м. Сквира Київської області (Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання). Система передавання тривожних сповіщень)
Очікувана вартість
515 000,00 UAH
UA-2020-11-17-003104-a 9fd5303aacfa45968dfb4b2c2037fa82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Олексій Юрійович

+380456852575 a_blood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Сквирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143778
Місцезнаходження: 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55
Контактна особа: Костюк Олексій Юрійович
+380456852575
a_blood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 01:00
Очікувана вартість: 515 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт нежитлових приміщень Сквирського дошкільного навчального закладу №6 «Ромашка» по вул. Незалежності, 78, м. Сквира Київської області (Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання). Система передавання тривожних сповіщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул. Незалежності, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:35
ТЕНДЕР_Сквира_ДНЗ__6_остаточний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 18 листопада 2020 15:28
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:53
У ТД наявн вимога: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регу-лювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та авто-матики) - не нижче 4-го розряду (не менше 2 (двох) осіб). Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб» Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до кількісного складу працівників повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кількості робітників, а саме:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду - не менше 2 (двох) осіб);
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду - не менше 2 (двох) осіб; ми виходили із наступних умов:
1) кошторисна трудомісткість (відповідно до кошторисної документації 2,8021 тис. людино-годин)
2) терміни, необхідні для виконання робіт (до 31.12.2020р.);
3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю (згідно Закону України «Про публічні закупівлі»);
Зважаючи на те, що трудомісткість згідно кошторисної документації становить 2,8021 тис. людино-годин, ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи вчасно і при цьому якісно. Таким чином, кількість працівників, заявлена в умовах оголошення про закупівлю, є об’єктивною вимогою.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник, зможе цією мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема, обсягів згідно цієї закупівлі.
Дякуємо за звернення!
5 група електробезпеки
Дата подання: 18 листопада 2020 15:31
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:54
У Т наявна вимога що керівник повинен мати групу з електробезпеки, не нижче V (до і понад 1000 В) а виконавці не нижче 4 Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки П. 15 Ліцензійних умов розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, Кадрові вимоги», визначені наступні вимоги щодо виконавців робіт: «Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Тобто, для отримання Ліцензії та для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, підприємство, установа, організація чи фізична особа підприємець повинна мати та надати документи (посвідчення), які підтверджують напрям підготовки та кваліфікацію таких працівників, які повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами, а саме, електромонтер не нижче 3-го розряду, налагоджувальник не нижче 4-го розряду, а не 5-тої групи електробезпеки). Зважаючи на те, що предметом закупівлі є «Встановлення сигналізаційного обладнання» , не зрозуміло навіщо Замовник у тендерній документації встановлює вимогу щодо щодо наявності 5-ої групи з електробезпеки, яка передбачається Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила). Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В. Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для керівника є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення стосовно V-ї групи з електробезпеки у керівника робіт зазначаємо, що згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для видачі нарядів-допусків для виведення струмопровідних частин напругою понад 1000В в електроустановках, право видачі таких нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, або відрядженим працівникам з оформленням письмової вказівки керівництва експлуатаційного підприємства які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В, при цьому працівник, який видає наряд зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду "Окремі вказівки".
На додаток до цього зауважимо наступне. У Постанові Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень наведені лише мінімальні вимоги до кількісного та кваліфікаційного складу працівників, які є необхідними для отримання ліцензії а отже виступають гарантією того, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Вимога щодо надання зазначених у Вашому запитанні посвідчень про присвоєння групи з електробезпеки вказаних Учасником працівників стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Отже, діяльність підприємств не обмежується Ліцензійними умовами, а виходить із наявності вимог усіх інших нормативно-правових актів, що стосуються виконання подібних робіт.
Дякуємо за звернення!
долікарська допомога
Дата подання: 18 листопада 2020 15:37
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:55
У ТД наявна вимога: Пройти перевірку знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19 (на підтвердження Учасником у складі Тендерної пропозиції надається завірена копія протоколу або витягу/виписки з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги та відповідного посвідчення). Зазначена вимога є дискримінаціною з огляду на те, що наші працівники є виконавцями робіт зі встановлення та ремонту пожежної сигналізації а не влаштовуються на роботу у швидку допомогу. Жодним законодавчим актом не передбачена перевірка знань адання першої долікарської допомоги потерпілим від COVID-19. Крім того, проектом договору та технічним завданням також не передбачені послуги з надання першої долікарської допомоги від ковід.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення стосовно проходження працівниками перевірки знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19 зазначаємо, що згідно ст. 10 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», дотримання підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних правил і норм при здійсненні будь-яких видів діяльності належить до основоположних принципів профілактики інфекційних хвороб.
Згідно ст.11 цього ж Закону, організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян.
Окрім того зазначаємо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» обмежена робота навчальних закладів до категорії яких відноситься об’єкт на якому передбачається проведення робіт згідно предмету закупівлі, а також встановлено соціальну дистанцію в 1,5 м., якої зобов’язані дотримуватись громадяни для недопущення скупчень людей. З огляду на те, що монтаж системи пожежної сигналізації передбачає тісний контакт працівників як між собою, так і з персоналом дитячого садочку, для максимального забезпечення здоров’я дітей, персоналу та власне працівників що безпосередньо виконуватимуть роботи – Замовником, користуючись своїм законним правом згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» була введена вимога щодо обов’язкового проходження персоналом Учасника перевірки знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19.
Дякуємо за звернення!
верхолазні роботи
Дата подання: 18 листопада 2020 15:41
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:56
У ТД наявна вимога: мати допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів (на підтвердження Учасником у складі Тендерної пропозиції надається завірена копія протоколу або витягу/виписки з протоколу ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕ-ВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ та відповідних посвідчень про проходження повного курсу навчання в групі на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь на-вичок відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07. Роботи з встановлення та ремонту пожежної сигналізації проводяться на висоті понад 1,3 метри, для їх виконання потрібно мати Декларацію з охорони праці, яка видається держпраці. Навіщо ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги як допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів. Ми ж будемо виконувати ремонт сигналізації не на Евересті, а на вашому об'єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно допуску до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до верхолазних робіт належать роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. У той же час підкреслюємо, що до особливостей виконання робіт згідно предмету закупівлі належить необхідність виконання цих робіт у безопорному просторі на висоті більше 5 метрів із застосуванням вантажопідіймальних механізмів та механічних підіймачів, що у свою чергу напряму підпадає під дію вищезазначеного НПАОП 0.00-1.15-07 та потребує від працівників Учасника відповідних професійних знань, умінь та навичок у першу чергу для забезпечення їхньої власної безпеки праці, а також безпеки персоналу та відвідувачів дошкільного навчального закладу.
Зазначаємо, що роботи згідно закупівлі виконуються на горищі, доступ до якого можливий тільки ззовні і тільки з використанням вантажопідіймальних механізмів, також монтування кабельно-провідникової продукції та пожежних сповіщувачів здійснюється на висоті більше п’яти метрів, і тому для виконання даних робіт необхідні відповідні пристрої. Наведені роботи є роботами підвищеної небезпеки, що декларуються у порядку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а тому наша сторона, як Замовник, вважаємо за необхідне підтвердження відповідного допуску до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів у працівників Учасника. Зі свого боку зазначимо, що можливість запитань та уточнень, надана ЗУ «Про публічні закупівлі» Учаснику не для висміювання положень документації та проведення якихось аналогій, що не відповідають здоровому глузду, як, наприклад, про Еверест, чи швидку допомогу, а для отримання відповідної роз’яснювальної інформації, поважаймо один одного.
Дякуємо за звернення!
освіта працівників
Дата подання: 18 листопада 2020 15:44
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:57
У ТД наявна вимога надання копії (завірені) документів, які підтверджують відповідність освіти зазначених в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника згідно Постанови Кабі-нету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування госпо-дарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (сві-доцтв або дипломів з додатками, які підтверджують їх кваліфікацію відповідно до Поста-нови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцен-зування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Дана вимога відноситься не до всіх працівників, а тільки до керівника, як то встановлено в Ліцензійних умовах. Просимо відкорегувати незаконну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно надання завірених копій документів, які підтверджують відповідність освіти зазначених в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» зазначаємо, що дане положення повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не має бути вилучене з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
По-друге, Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлені наступні кваліфікаційні та освітні вимоги до виконавців робіт Учасника:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.»
Встановлені Замовником вимоги щодо надання завірених копій документів про освіту працівників Учасника є єдиним передбаченим в Україні засобом підтвердження дійсності їх присвоєння їм відповідної кваліфікації та освіти, що встановлена законодавством, а також підтвердження даних, вказаних Учасником у Інформаційній довідці згідно умов Документації спрощеної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Верхолази
Дата подання: 18 листопада 2020 15:48
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:58
Шавновний Замонику, ваша документація, це суцільна дискримінація. Жодним номративно праовим актом не передбачена вимога до виконавців електромонтера та налагоджувальника як отримання свідоцтв про освіту та додатків до них, по кожному із зазначе-них в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз». Видаліть будь ласка дискримінаційні вимоги, ми звісно розуміємо, що це спрощена закупівля і скаргу до АМКУ на вас подати ми не зможемо, проте ми будемо намагатись максимально привернути увагу моніторингу до вашого закладу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно надання завірених копій відповідних свідоцтв про освіту та додатків до них, по кожному працівнику Учасника, який буде безпосередньо залучений до виконання робіт згідно предмету закупівлі про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз» повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до верхолазних робіт належать роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. У той же час підкреслюємо, що до особливостей виконання робіт згідно предмету закупівлі належить необхідність виконання цих робіт у безопорному просторі на висоті більше 5 метрів із застосуванням вантажопідіймальних механізмів та механічних підіймачів, що у свою чергу напряму підпадає під дію вищезазначеного НПАОП 0.00-1.15-07 та потребує від працівників Учасника відповідних професійних знань, умінь та навичок у першу чергу для забезпечення їхньої власної безпеки праці, а також безпеки персоналу та відвідувачів дошкільного навчального закладу.
Дякуємо за звернення!
спецодяг
Дата подання: 18 листопада 2020 15:51
Дата відповіді: 19 листопада 2020 14:59
У ТД наявна вимога щодо надання копії (завірені) документів, які підтверджують наявність в Учасника спецодягу, необхідного для виконання робіт згідно предмету закупівлі (наприклад видаткових накладних, дого-вору оренди, тощо); На даному одязі повинно бути щось намальовано чи написано? Можемо спеціально для Вашого закладу розробити брендовий спецодяг, якщо ви приберете дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно наявності в Учасника спецодягу, необхідного для виконання робіт згідно предмету закупівлі, повідомляємо, що згідно пункту 2.4 Документації спрощеної закупівлі :
«по зазначеним в інформаційній довідці працівникам Учасника надаються наступні документи: копії (завірені) документів, які підтверджують наявність в Учасника спецодягу, необхідного для виконання робіт згідно предмету закупівлі (наприклад видаткових накладних, догово-ру оренди, тощо)».
Як бачите, ні про які написи чи малюнки тут не йдеться, тому просимо Вас не дофантазовувати те, чого немає. Зазначаємо, що згідно Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року № 1804:
«ЗІЗ - означає всі засоби, які призначені для носіння і використання працівником з метою індивідуального захисту від одного або більше ризиків, які могли б становити загрозу безпеці та здоров’ю на роботі, а також будь-які пристосування, аксесуари чи змінні компоненти, призначені для цієї мети;
черговий засіб індивідуального захисту (черговий ЗІЗ) - спеціальний одяг, спеціальне взуття чи інший ЗІЗ колективного (безособового) користування, що закріплений за певними робочими місцями чи видається працівникам тільки на час виконання тих робіт, для яких вони передбачені, та передається однією зміною іншій;
для забезпечення безпеки та захисту здоров’я працівників роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання (забезпечення працездатності та належного гігієнічного стану) ЗІЗ.
У той же час, згідно ст.8 Закону України «Про охорону праці»:
«На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби. Працівники, які залучаються до разових робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварій, стихійного лиха тощо, що не передбачені трудовим договором, повинні бути забезпечені зазначеними засобами.
Роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.»
Отже, із вищенаведеного випливає, що вимога щодо наявності в Учасника спецодягу при виконанні робіт згідно предмету спрощеної закупівлі є не примхою Замовника, а необхідністю, визначеною законодавством і покликаною зберегти здоров'я та забезпечити гідні умови праці для персоналу.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" 514 830,00
UAH з ПДВ
514 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:11
36.imd
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ССР.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ОС_2-1.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ИВР.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ДЦ.rtf
25 листопада 2020 10:11
36_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
25 листопада 2020 10:11
Штатний розпис+наказ.pdf
25 листопада 2020 10:11
ТЕПЛОТЕСТ ПАСПОРТ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Статут СПЗ-УКРАЇНА.pdf
25 листопада 2020 10:11
Спірідонов_Диплом.pdf
25 листопада 2020 10:11
СЕРТИФІКАТ ISO 9001 (2018).pdf
25 листопада 2020 10:11
СЕРТИФІКАТ ISO 9001 (2015).pdf
25 листопада 2020 10:11
СЕРТИФІКАТ ISO 45001.pdf
25 листопада 2020 10:11
Сенькін_свідоцтво.pdf
25 листопада 2020 10:11
СВІДОЦТВО Мегаомметр.pdf
25 листопада 2020 10:11
СВІДОЦТВО Кліщі.pdf
25 листопада 2020 10:11
Свідоцтво ел.монтер Пророк.pdf
25 листопада 2020 10:11
СВІДОЦТВО вимірювач опору.pdf
25 листопада 2020 10:11
Свідоцтво верхолаз Сенькін.pdf
25 листопада 2020 10:11
Свідоцтво верхолаз Редель.pdf
25 листопада 2020 10:11
Свідоцтво верхолаз Пророк.pdf
25 листопада 2020 10:11
Рішення значні правочини.pdf
25 листопада 2020 10:11
Протокол_COVID.pdf
25 листопада 2020 10:11
Протокол пожежна безпека.pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення_COVID.pdf
25 листопада 2020 10:11
ПОСВІДЧЕННЯ ПБ .pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення охорона праці.pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення ЕБ Спірідонов.pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення ЕБ Сенькін.pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення ЕБ Пророк.pdf
25 листопада 2020 10:11
Посвідчення ЕБ Костик.pdf
25 листопада 2020 10:11
посвідчення верхолазники.pdf
25 листопада 2020 10:11
Оренда ФОП Омельченко.pdf
25 листопада 2020 10:11
Наказ штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 10:11
Наказ сумісництво посад .pdf
25 листопада 2020 10:11
Наказ про прийняття Костик.pdf
25 листопада 2020 10:11
Лист-ліцензія ДСНС.pdf
25 листопада 2020 10:11
КПТ-1 ПАСПОРТ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Костик_трудова книжка.pdf
25 листопада 2020 10:11
Костик_Диплом.pdf
25 листопада 2020 10:11
Договір_страхування.pdf
25 листопада 2020 10:11
Договір_оренда_склад.pdf
25 листопада 2020 10:11
Договір_оренда_офіс.pdf
25 листопада 2020 10:11
ДИМОТЕСТ - ПАСПОРТ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Декларація МТБ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг ПТЕЕС.pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг загальний курс з ОП.pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг з ЄДР СПЗ (від 23.11.20).pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг верхолазники.pdf
25 листопада 2020 10:11
Витяг безпечні методи.pdf
25 листопада 2020 10:11
Виписка ПБЕЕС.pdf
25 листопада 2020 10:11
Видаткові по перфораторам.pdf
25 листопада 2020 10:11
видаткова стрем'янка.pdf
25 листопада 2020 10:11
Видаткова спецодяг.pdf
25 листопада 2020 10:11
видаткова пояс, шнур, ус.pdf
25 листопада 2020 10:11
видаткова мотузка.pdf
25 листопада 2020 10:11
Видаткова вогнегасники.pdf
25 листопада 2020 10:11
Аналогічний договір.pdf
25 листопада 2020 10:11
9. Технічна специфікація.pdf
25 листопада 2020 10:11
8. Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 10:11
7. Довідка МТБ.pdf
25 листопада 2020 10:11
3. Відомості про Учасника.pdf
25 листопада 2020 10:11
12. Огляд_Ромашка.pdf
25 листопада 2020 10:11
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
Переможець 514 830,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:11

Документи

26 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:07
Повідомлення
26 листопада 2020 15:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
514 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:07
Повідомлення
26 листопада 2020 15:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:22
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:16
Договір укладений
01 грудня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 514 830,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 805,00 UAH)