Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку формату А4, за кодом ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; конверти С4, С5, за кодом ДК 021:2015: 30199230 -1 Конверти
Очікувана вартість
754 670,00 UAH
UA-2020-11-17-002141-a 4a03b77f7f254ba591dda90c2588f9fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скалаух Ірина Олексіївна

380577028533 GUDPS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143704
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Пушкінська, буд. 46
Контактна особа: Скалаух Ірина Олексіївна
380577028533
GUDPS@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 754 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 773,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84300 од.
Папір для друку формату А4, за кодом ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; конверти С4, С5, за кодом ДК 021:2015: 30199230 -1 Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61046, Україна, Харківська область, Харків, пров. Академіка Підгорного, 3; 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Чернишевська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за даним Договором проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника. Для здійснення оплати рахунок та видаткова накладна, акт приймання-передачі Товару, що надаються Постачальником Покупцю, повинні бути належним чином оформлені. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем у безготівковій формі протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені цим Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. У випадку блокування реєстраційного рахунку Покупця в ДКСУ відповідно до виконавчих листів, наданих за рішенням суду, що підтверджується відповідним документом органу Державної казначейської служби України, пеня за затримку оплати отриманого Товару не нараховується. Місцезнаходження замовника: 61057, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:57
Дод._3_ проєкт Договору(нова редакція) 30.11.2020_.doc
30 листопада 2020 16:57
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС (нова редакція)30.11.2020.doc
30 листопада 2020 16:57
Перелік внес_змін_до _ТД.docx
25 листопада 2020 13:24
Дод._3_ проєкт Договору(нова редакція) 25.11.2020_.doc
25 листопада 2020 13:24
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС (нова редакція)25.11.2020.doc
25 листопада 2020 13:24
Перелік змін до ТД_25.11.2020.docx
17 листопада 2020 14:50
Дод._3_ проєкт Договору.doc
17 листопада 2020 14:50
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС_.doc
17 листопада 2020 14:50
ОГОЛОШЕННЯ.doc
30 листопада 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:57
Дод._3_ проєкт Договору(нова редакція) 30.11.2020_.doc
30 листопада 2020 16:57
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС (нова редакція)30.11.2020.doc
30 листопада 2020 16:57
Перелік внес_змін_до _ТД.docx
25 листопада 2020 13:24
Дод._3_ проєкт Договору(нова редакція) 25.11.2020_.doc
25 листопада 2020 13:24
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС (нова редакція)25.11.2020.doc
25 листопада 2020 13:24
Перелік змін до ТД_25.11.2020.docx
17 листопада 2020 14:50
Дод._3_ проєкт Договору.doc
17 листопада 2020 14:50
ТЕНД_ДОКУМЕНТ_ДПС_.doc
17 листопада 2020 14:50
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-002141-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 листопада 2020 11:57
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-11-17-002141-a на закупівлю «Папір для друку формату А4, за кодом ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; конверти С4, С5, за кодом ДК 021:2015: 30199230 -1 Конверти» де Замовником виступає ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-11-17-002141-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість (ISO 2470), %: не менше 101. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість (ISO 2470), %: не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 11:22
Шановний запитувачу, у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на звернення з вимогою про усунення порушення (далі – вимога), про таке. Щодо Ваших тверджень про те, що у тендерній документації технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу, а інші марки паперу, які можуть бути запропоновані іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість (ISO 2470), %: не менше 101; зазначаємо, що дані твердження не відповідають дійсному стану речей, виходячи з наступного.
Під час підготовки умов тендеру фахівцями відповідного структурного підрозділу замовника був проведений ретельний аналіз ринку паперу для друку формату А4, зокрема, щодо встановлення у тендерній документації технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає визначена продукція таких виробників, як: Xerox – торгова марка «XEROX PREMIER», Stora Enso – торгова марка «Multi Copy», Mondi – торгова марка «Smart Line OFFICE» (виробництва Europapier) та торгова марка «Maestro Exstra» (виробництва Mondi SCP a.s), Hewlett-Packard - торгова марка «HP Office» (НР), ТОВ «ВТП «ПАПІР» – торгова марка «Under Price», - щонайменше п’яти виробників паперу для друку формату А4.
Тендерним комітетом замовника було здійснено вивчення підготовлених матеріалів для розроблення та затвердження тендерної документації відповідно до вимог Закону, у тому числі з метою дотримання недискримінації учасників та принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону. За результатами вивчення підготовлених матеріалів, тендерним комітетом було встановлено, що технічним вимогам до предмета закупівлі, які зазначалися у тендерній документації, повністю відповідає продукція вищевказаних торгових марок, щонайменше п’яти відповідних виробників паперу: Xerox, StoraEnso, Mondi, Hewlett-Packard та ТОВ «ВТП «ПАПІР».
Отже, технічні вимоги до предмета закупівлі - характеристики паперу для друку формату А4, що визначені у тендерній документації, встановлені замовником з метою забезпечення можливості залучення максимальної кількості потенційних учасників, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону.
Таким чином замовником не порушено норми Закону в частині заборони встановлення дискримінаційних вимог до учасників, та відсутні підстави для задоволення вимоги.
Шановний запитувачу, у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на звернення з вимогою про усунення порушення (далі – вимога), про таке. Щодо Ваших тверджень про те, що у тендерній документації технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу, а інші марки паперу, які можуть бути запропоновані іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість (ISO 2470), %: не менше 101; зазначаємо, що дані твердження не відповідають дійсному стану речей, виходячи з наступного.
Під час підготовки умов тендеру фахівцями відповідного структурного підрозділу замовника був проведений ретельний аналіз ринку паперу для друку формату А4, зокрема, щодо встановлення у тендерній документації технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає визначена продукція таких виробників, як: Xerox – торгова марка «XEROX PREMIER», Stora Enso – торгова марка «Multi Copy», Mondi – торгова марка «Smart Line OFFICE» (виробництва Europapier) та торгова марка «Maestro Exstra» (виробництва Mondi SCP a.s), Hewlett-Packard - торгова марка «HP Office» (НР), ТОВ «ВТП «ПАПІР» – торгова марка «Under Price», - щонайменше п’яти виробників паперу для друку формату А4.
Тендерним комітетом замовника було здійснено вивчення підготовлених матеріалів для розроблення та затвердження тендерної документації відповідно до вимог Закону, у тому числі з метою дотримання недискримінації учасників та принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону. За результатами вивчення підготовлених матеріалів, тендерним комітетом було встановлено, що технічним вимогам до предмета закупівлі, які зазначалися у тендерній документації, повністю відповідає продукція вищевказаних торгових марок, щонайменше п’яти відповідних виробників паперу: Xerox, StoraEnso, Mondi, Hewlett-Packard та ТОВ «ВТП «ПАПІР».
Отже, технічні вимоги до предмета закупівлі - характеристики паперу для друку формату А4, що визначені у тендерній документації, встановлені замовником з метою забезпечення можливості залучення максимальної кількості потенційних учасників, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону.
Таким чином замовником не порушено норми Закону в частині заборони встановлення дискримінаційних вимог до учасників, та відсутні підстави для задоволення вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-17-002141-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 листопада 2020 12:21
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 26.11.20 №270/юр/20
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 15:27
рішення від 01.12.2020 №22201 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 15:27
рішення від 10.12.2020№22884.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 20:57

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 08:38
BS.pdf
27 листопада 2020 11:58
Скарга 27.11.20.pdf
27 листопада 2020 11:58
Скарга 27.11.20.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 11:58
Скарга 27.11.20.pdf.(2).P7S
27 листопада 2020 11:58
Brilliant laser copy 80.pdf
27 листопада 2020 11:58
DolphinR EVERYDAY.pdf
27 листопада 2020 11:58
IP Basic.pdf
27 листопада 2020 11:58
Xerox Performer.pdf

Документи подані замовником

Інформація про відміну

Дата відміни
08 грудня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій