Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А, за ДК 021:2015 - 45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи»
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-11-17-002072-a ● a165dfd684d049b498047c4ae18f9016
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Контактна особа: |
Павленко Світлана Станіславівна +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 14:40 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65111, Україна, Одеська область, м.Одеса, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи (надані послуги) здійснюються на підставі підписаного сторонами Акту здачі-приймання проектно-кошторисної документації на протязі 10 (десяти) банківських днів після підписання (за умовою отриманого Замовником відповідного фінансування) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 12:15 |
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00 _ зі змінами.doc | |
24 листопада 2020 12:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
17 листопада 2020 14:41 |
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00.doc | |
17 листопада 2020 14:41 |
Оголошення НВК 241.docx |
24 листопада 2020 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00 _ зі змінами.doc
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
17 листопада 2020 14:41 |
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00.doc
|
|||
17 листопада 2020 14:41 |
Оголошення НВК 241.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:43
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати данні з: «інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку 2)». Відповідний Додаток 2 до тендерної документації не відповідає зазначеній вище інформації, зокрема він містить такі відомості: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ».
Тому враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що в п. 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне.
Замовником установлено один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників наведено в Додатку 1 до даної Документації
Замовником зазначено вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством у Додатку 1 даної Документації.
Таким чином, при ознайомленні із вимогами, які викладені у тендерній документації можливо зазначити, що перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників по ст.ст. 16 та 17 ЗУ «Про публічні закіпівлі » викладенв у додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ», тому Замовник не вбачає необхідності вносити зміни.
Замовником установлено один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників наведено в Додатку 1 до даної Документації
Замовником зазначено вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством у Додатку 1 даної Документації.
Таким чином, при ознайомленні із вимогами, які викладені у тендерній документації можливо зазначити, що перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників по ст.ст. 16 та 17 ЗУ «Про публічні закіпівлі » викладенв у додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ», тому Замовник не вбачає необхідності вносити зміни.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:44
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до пункту 5 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» до тендерної документації, Замовник вимагає від Переможця надати: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені (Додатком 1 даної Документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…».
Дана вимога Замовника є такою, що суперечить нормам чинного законодавства України, а саме пункту 6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі, яка передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Тому враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до пункту 5 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», у відповідній частині, наступного змісту: «Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені (Додатком 1 даної Документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:44
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надати чинну довідку ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів).
Просимо пояснити дана довідка надається Учасником чи Переможцем закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Пунктом 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Пунктом 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:45
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:50
Відповідно до *ПРИМІТКИ до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір».
Дана вимога Замовника Дана вимога Замовника є такою, що суперечить нормам чинного законодавства України, а саме пункту 6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі, яка передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Тому враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до * ПРИМІТКИ до Додатку № 1 до тендерної документації, наступного змісту: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:45
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:50
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації, підписану учасником та завірену печаткою (за наявністю), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників із зазначенням їх посади та стажу роботи за, що будуть безпосередньо залучені до виконання послуг.
Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі».
Враховуючи вищенаведену інформацію можна зробити висновок, що Замовник вимагає від Учасника надати 2 довідки, що підтверджують наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: 1. Довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації та 2. Довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Просимо надати роз’яснення з приводу того, яку саме кількість довідок, що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації треба надавати та які саме.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Замовник просить довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Однією із граф довідки запропонованої учасником для заповнення є «Загальний стаж роботи по спеціальності» чим підтверджується досвід працівників.
У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації, підписану учасником та завірену печаткою (за наявністю), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників із зазначенням їх посади та стажу роботи за, що будуть безпосередньо залучені до виконання послуг.
Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
У переліку зазначаються тільки ті особи, які будуть задіяні до виконання завдання.
Таким чином Замовник зазначив, що необідно надати довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Замовник просить довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Однією із граф довідки запропонованої учасником для заповнення є «Загальний стаж роботи по спеціальності» чим підтверджується досвід працівників.
У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації, підписану учасником та завірену печаткою (за наявністю), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників із зазначенням їх посади та стажу роботи за, що будуть безпосередньо залучені до виконання послуг.
Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
У переліку зазначаються тільки ті особи, які будуть задіяні до виконання завдання.
Таким чином Замовник зазначив, що необідно надати довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 16:21
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:51
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник надає визначення поняття аналогічний договір під яким розуміє: «Аналогічним є договір на виконання робіт зазначених у предметі закупівлі»
Просимо надати пояснення, що саме слід розуміти під аналогічним предметом закупівлі? Та чи не буде підставою для дискваліфікації надання Учасником, у складі тендерної пропозиції, аналогічного договору предметом якого є розробка проектно-кошторисної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є «45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи» (роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А)».
Загальним є «роботи з проектно-кошторисної документації». Відповідно до проекту договору, що є додатком до тендерної документації та технічних вимог (додаток 2 до тендерної документації), Виконавцю необхідно розробити проектно-кошторисну документацію по встановлення активної системи блискавкозахисту
Предметом закупівлі є «45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи» (роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А)».
Загальним є «роботи з проектно-кошторисної документації». Відповідно до проекту договору, що є додатком до тендерної документації та технічних вимог (додаток 2 до тендерної документації), Виконавцю необхідно розробити проектно-кошторисну документацію по встановлення активної системи блискавкозахисту
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС" #36155020 |
Переможець |
24 980,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 17:13
|
Звіт_ дог.402.pdf | укладений |
16 січня 2021 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 09:21
|
договір 402.pdf | укладений |
22 грудня 2020 09:15
|