Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А, за ДК 021:2015 - 45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи»
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-11-17-002072-a a165dfd684d049b498047c4ae18f9016
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 14:40
Початок аукціону: 04 грудня 2020 15:56
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65111, Україна, Одеська область, м.Одеса, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи (надані послуги) здійснюються на підставі підписаного сторонами Акту здачі-приймання проектно-кошторисної документації на протязі 10 (десяти) банківських днів після підписання (за умовою отриманого Замовником відповідного фінансування) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 12:15
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00 _ зі змінами.doc
24 листопада 2020 12:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
17 листопада 2020 14:41
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00.doc
17 листопада 2020 14:41
Оголошення НВК 241.docx
24 листопада 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 12:15
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00 _ зі змінами.doc
24 листопада 2020 12:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
17 листопада 2020 14:41
ТД проект блискавкозахисту нвк 241 - 25 000_00.doc
17 листопада 2020 14:41
Оголошення НВК 241.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:43
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати данні з: «інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку 2)». Відповідний Додаток 2 до тендерної документації не відповідає зазначеній вище інформації, зокрема він містить такі відомості: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ». Тому враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що в п. 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне.
Замовником установлено один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників наведено в Додатку 1 до даної Документації
Замовником зазначено вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством у Додатку 1 даної Документації.
Таким чином, при ознайомленні із вимогами, які викладені у тендерній документації можливо зазначити, що перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників по ст.ст. 16 та 17 ЗУ «Про публічні закіпівлі » викладенв у додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ», тому Замовник не вбачає необхідності вносити зміни.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:44
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до пункту 5 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» до тендерної документації, Замовник вимагає від Переможця надати: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені (Додатком 1 даної Документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…». Дана вимога Замовника є такою, що суперечить нормам чинного законодавства України, а саме пункту 6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі, яка передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тому враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до пункту 5 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», у відповідній частині, наступного змісту: «Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені (Додатком 1 даної Документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:44
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:49
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надати чинну довідку ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів). Просимо пояснити дана довідка надається Учасником чи Переможцем закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Пунктом 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:45
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:50
Відповідно до *ПРИМІТКИ до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Дана вимога Замовника Дана вимога Замовника є такою, що суперечить нормам чинного законодавства України, а саме пункту 6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі, яка передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тому враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до * ПРИМІТКИ до Додатку № 1 до тендерної документації, наступного змісту: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 14:45
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:50
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації, підписану учасником та завірену печаткою (за наявністю), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників із зазначенням їх посади та стажу роботи за, що будуть безпосередньо залучені до виконання послуг. Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі». Враховуючи вищенаведену інформацію можна зробити висновок, що Замовник вимагає від Учасника надати 2 довідки, що підтверджують наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: 1. Довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації та 2. Довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі. Просимо надати роз’яснення з приводу того, яку саме кількість довідок, що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації треба надавати та які саме.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Замовник просить довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Однією із граф довідки запропонованої учасником для заповнення є «Загальний стаж роботи по спеціальності» чим підтверджується досвід працівників.
У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає довідку у довільній формі або у формі Додатку № 6 до тендерної документації, підписану учасником та завірену печаткою (за наявністю), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників із зазначенням їх посади та стажу роботи за, що будуть безпосередньо залучені до виконання послуг.
Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
У переліку зазначаються тільки ті особи, які будуть задіяні до виконання завдання.
Таким чином Замовник зазначив, що необідно надати довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2020 16:21
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:51
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник надає визначення поняття аналогічний договір під яким розуміє: «Аналогічним є договір на виконання робіт зазначених у предметі закупівлі» Просимо надати пояснення, що саме слід розуміти під аналогічним предметом закупівлі? Та чи не буде підставою для дискваліфікації надання Учасником, у складі тендерної пропозиції, аналогічного договору предметом якого є розробка проектно-кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є «45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи» (роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Роботи з проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт по улаштуванню системи блискавкозахисту на об’єкті: Одеський спеціальний навчально-виховний комплекс № 241 "Волошки" "Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу - загальноосвітня школа І ступеня" Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65111, м. Одеса, вул. Махачкалинська, 5-А)».
Загальним є «роботи з проектно-кошторисної документації». Відповідно до проекту договору, що є додатком до тендерної документації та технічних вимог (додаток 2 до тендерної документації), Виконавцю необхідно розробити проектно-кошторисну документацію по встановлення активної системи блискавкозахисту
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС" 24 980,00
UAH з ПДВ
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 25 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:56
21. довідка санкції.PDF
02 грудня 2020 14:56
16. довідки по ст. 17 ЗУ.PDF
02 грудня 2020 14:56
12. проект договору.PDF
02 грудня 2020 14:56
8. витяг з ЄДР.PDF
02 грудня 2020 14:56
7. довідка субпідряд.PDF
02 грудня 2020 14:56
2. копія Статуту.PDF
02 грудня 2020 14:56
1. цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

03 грудня 2020 09:55
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:54
Статут.pdf
03 грудня 2020 09:54
Лист-пояснення.PDF
03 грудня 2020 09:54
Лист-згода.PDF
03 грудня 2020 09:54
Відомості.PDF
03 грудня 2020 09:54
Витяг з ЄДР.pdf
03 грудня 2020 09:54
акт обстеження Сад 241.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"
#36155020
Переможець 24 980,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВІС"
#36155020
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 17:13
Звіт_ дог.402.pdf укладений
16 січня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:21
договір 402.pdf укладений
22 грудня 2020 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 980,00
UAH