Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи пожежної сигналізації, пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об»єкті «Реконструкція відділення реабілітації для дітей з ураженням центральної нервової системи та порушенням опорно-рухового апарату тульчинського облпсного будинку дитини, по вул.. Шевченка,33, в м. Тульчин, Вінницької обл..»
Очікувана вартість
139 986,00 UAH
UA-2020-11-17-002046-a 8688172c8a334eb3ad84a2c211bd8632
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Валентина Анатоліївна

+380433521598 buddut@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Тульчинський обласний спеціалізований будинок дитини для дітей з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 25497160
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. Шевченка,33
Контактна особа: Мельник Валентина Анатоліївна
+380433521598
buddut@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 14:42
Початок аукціону: 27 листопада 2020 12:46
Очікувана вартість: 139 986,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 699,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Монтаж системи пожежної сигналізації, пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об»єкті «Реконструкція відділення реабілітації для дітей з ураженням центральної нервової системи та порушенням опорно-рухового апарату тульчинського облпсного будинку дитини, по вул.. Шевченка,33, в м. Тульчин, Вінницької обл..»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Шевченка,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Монтаж системи пожежної сигналізації, пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об»єкті «Реконструкція відділення реабілітації для дітей з ураженням центральної нервової системи та порушенням опорно-рухового апарату тульчинського облпсного будинку дитини, по вул.. Шевченка,33, в м. Тульчин, Вінницької обл..» Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:40
Оголошення.docx
17 листопада 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:40
Оголошення.docx
17 листопада 2020 14:38
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" 98 980,81
UAH з ПДВ
98 980,81
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТСП КВАНТ 101 346,32
UAH з ПДВ
101 346,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 18:07
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:06
ISO укр..pdf
25 листопада 2020 18:06
Цін пропозиція.PDF
25 листопада 2020 18:06
Тех хар-ка.PDF
25 листопада 2020 18:06
Статут.PDF
25 листопада 2020 18:06
Протокол.PDF
25 листопада 2020 18:06
Працівники.PDF
25 листопада 2020 18:06
Пр. Договір.PDF
25 листопада 2020 18:06
Персон дані.PDF
25 листопада 2020 18:06
ПДВ.PDF
25 листопада 2020 18:06
Наказ директор.PDF
25 листопада 2020 18:06
Мат-ли нові.PDF
25 листопада 2020 18:06
Лицензия.PDF
25 листопада 2020 18:06
Від-ті ст-ки.PDF
25 листопада 2020 18:06
Витяг.PDF
25 листопада 2020 18:06
Акт обстеж.PDF

Публічні документи

25 листопада 2020 18:42
IMG_0004.jpg
25 листопада 2020 18:42
IMG_0003.jpg
25 листопада 2020 18:41
IMG_0004 (2).jpg
25 листопада 2020 18:41
IMG_0003 (2).jpg
25 листопада 2020 18:41
IMG_0002.jpg
25 листопада 2020 18:41
IMG_0001.jpg
25 листопада 2020 18:32
лок кошторис.pdf
25 листопада 2020 18:32
ліцензія.pdf
25 листопада 2020 18:32
цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2020 18:32
ліцензія ст2.pdf
25 листопада 2020 18:32
зведений кошторис.pdf
25 листопада 2020 18:32
загл. відомості.pdf
25 листопада 2020 18:32
дог ст3.pdf
25 листопада 2020 18:32
дог.ст2.pdf
25 листопада 2020 18:32
дог ст 1.pdf
25 листопада 2020 18:32
дов. працівники.pdf
25 листопада 2020 18:32
гарантийний лист.pdf
25 листопада 2020 18:32
аналг дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"

ПП ТСП КВАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"
#42618168
Переможець 98 980,81
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 14:35

Документи

30 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:32
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"
#42618168
98 980,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:32
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:25
Додугода.PDF зміни до договору
30 березня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:03
Дод.угода.PDF зміни до договору
05 січня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 11:30
Договір.PDF укладений
09 грудня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з закінченням фінансового року та затримкою фінансування керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно п.4 ч.5 ст. 41 закону україни "Про публічні закупівлі" термін дії договору продовжено до 31.03.21р.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та затримкою фінансування сторони дійшли згоди продовжити термін договору до 31.05.21р.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 98 980,81
UAH (в тому числі ПДВ 16 496,80 UAH)