Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
3 925 607,40 UAH
UA-2020-11-17-001858-a eea621c3310c41ce8fec4fe1a96baac0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крестіна Юлія Володимирівна

+380504749692 tender@donvoda.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.donvoda.com
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Крестіна Юлія Володимирівна
+380504749692
tender@donvoda.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 14:37
Очікувана вартість: 3 925 607,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 256,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
335.522 т.
Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 08:42
4 зміни другі.docx
16 грудня 2020 08:42
4 ТД_гіпохлорит натрію_сайт_другі зміни.doc
25 листопада 2020 12:42
зміни.docx
16 грудня 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 08:42
4 зміни другі.docx
16 грудня 2020 08:42
4 ТД_гіпохлорит натрію_сайт_другі зміни.doc
25 листопада 2020 12:42
ТД_гіпохлорит натрію_сайт_зміни.doc
17 листопада 2020 14:06
ТД_гіпохлорит натрію_сайт.doc
25 листопада 2020 12:42
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог документації замовника
Дата подання: 22 листопада 2020 13:31
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:34
Ознайомившись з вимогами тендерної документації було виявлено дискримінаційні умови. Просимо Вас надати роз’яснення з цього приводу та виключити дані вимоги з тендерної документації. 1. Відповідно до Додатку 1, Замовник вимагає наявність у Учасника лабораторії та лаборантів хімічного аналізу задля забезпечення проведення лабораторних досліджень якості товару, з наданням копій наказів про прийняття на роботу (не менше двох). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, Учасник не зобов’язаний мати лабораторію та лаборантів. Господарська діяльність з оптової торгівлі хімічними продуктами (яким є і гіпохлорит натрію) не підлягає, навіть, ліцензуванню та не потребує отримання спеціальних дозволів, тим паче наявності лабораторії. В Додатку 2 Замовник вимагає надання Учасниками копії паспорту/сертифікату якості на гіпохлорит натрію від заводу виробника, що засвідчує якість продукції. В документі про якість від заводу-виробника міститься інформація про проведення лабораторних досліджень. З якою метою Замовник встановлює дискримінаційні вимоги щодо наявності лабораторії у Учасника та не менше двох лаборантів? Встановлюючи таку вимогу штучно обмежується коло потенційних учасників лише заводами-виробниками даної продукції, які можуть виконати таку умову тендерної документації. Просимо виключити вимоги про наявність лабораторії та не менше двох лаборантів з Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 2, Замовник вимагає надання учасником: - Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копію технічної документації, на підставі якої виготовляється відповідна продукція та яка зазначена у відповідному Висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи. Документ має бути діючим, відповідним чином пройти реєстрацію у встановленому законодавством порядку; - копія висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію, в якому є посилання на документ у відповідності до якого виготовлено продукцію, що є предметом закупівлі та надано в складі пропозиції; у разі поставки товару в Україну (імпорт) – посилання на контракт, відповідно до якого проведено експертизу товару та видано висновок ДСЕЕ (у висновку має бути зазначено контракт, що долучений Учасником згідно вимог попереднього пункту); - Учасник має надати копію карти даних небезпечного фактору на гіпохлорит натрію, який Учасник пропонує до поставки Замовнику, відповідно до наданих технічних умов (згідно вимог тендерної документації). Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи на та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані. Так, Наказом визначено: П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності. П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів). П.7.11. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить: - реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи; - медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду; - перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи; - рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду. Обов’язковість зазначення інформації про нормативно-технічну документацію, на підставі якої здійснюється виробництво об’єкту експертизи Наказом не передбачена. Крім того в переліку документів та матеріалів для проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сировина, продукція тощо) зазначено: - надання нормативного документа та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи (за наявності). Враховуючи викладене та відповідно до чинного законодавства України, нормативно-технічна документація на імпортний товар не є обов’язковим реквізитом висновку санітарно-епідеміологічної експертизи товару та не вимагається уповноваженими органами. Наявність самого висновку СЕЕ є обгрунтуванням, що предмет закупівлі відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України та можливий у застосуванні у сфері питного водопостачання. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені для учасників - юридичних, фізичних, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо Вас пояснити, якщо виробник виготовляє гіпохлорит натрію згідно ГОСТ 11086-76, яким чином ГОСТ має бути зареєстрований на території України? Встановлюючи таку вимогу вбачається дискримінаційний підхід до постачальників імпортованого Товару, оскільки нормативно-технічна документація не зазначається, навіть, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то і реєстрація її в Україні не є обов’язковою. Вимагаємо виключити дану вимогу для постачальників Імпортованого товару. Вимагаємо виключити встановлені замовником вимоги (зазначені вище) для імпортованого товару, з огляду на діюче чинне законодавство України. 3. Відповідно до Додатку 2, Замовник вимагає надання Учасником копія діючего договору про отримання гіпохлориту натрію у виробника на 2021 рік (не менше двох договорів) – надається у разі, якщо учасник торгів не є виробником. Просимо пояснити дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше двох договорів з виробниками продукції. Та чому саме щ виробниками. Учасник може мати договори як з виробником так і з постачальниками продукції., що ніяким чином не вказує не неможливість виконання ним договірних зобов’язань за результатами процедури закупівлі. Знову вбачається дискримінаційний підхід у тендерній документації стосовно надання пріоритетного відношення до українських виробників гіпохлориту натрію. Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації. У разі ігнорування наших питань та надання необгрунтованої відповіді будемо змушені звернутись до уповноважених контролюючих органів щодо перевірки законності діяльності Уповноваженої особи даної процедури закупівлі та зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
По першому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.
По другому питанню: КП «Компанія «Вода Донбасу» використовує гіпохлорит натрію під час процесу очищення питної води. Саме у нормативно-технічній документації і міститься інформація про порядок використання, застосування, вимоги до контролю якості товару, а тому ми маємо достеменно знати, у відповідності якого нормативного документу виготовлений гіпохлорит натрію, що буде закуповуватись Замовником, і який буде використовуватись під час очищення питної води і подаватись населенню.
ГОСТ 11086-76 втратив чинність на території України, а тому виробництво гіпохлорит натрію здійснюється у відповідності до розроблених технічних умов, які мають бути зареєстровані у встановленому законодавством порядку. Тимчасовим положенням порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, що затверджено Наказом МОЗ України №247, в редакції від 28.08.2009р. передбачено перелік документів, що повинні бути надані заявником для проведення такої експертизи, серед них і нормативний документ та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи, а також перелік обов'язкових реквізитів самого висновку, серед яких і посилання на контракт та документ на підставі якого було виготовлено об'єкт експертизи.
Якщо виробництво гіпохлорит натрію здійснюється іноземними суб’єктами господарювання у відповідності до ГОСТу 11086-76 та потім імпортується в Україну, то саме Висновок ДСЕЕ має містить посилання на нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію.
Якщо потенційний учасник отримав Висновок ДСЕЕ, тому надається (або робиться посилання) до складу документів нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію, а тому такий документ має бути вказаний у самому висновку.
По третьому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-17-001858-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 27 листопада 2020 15:24
Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга щодо неправомірних вимог Замовника, встановлені в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 22:05
рішеня від 01.12.2020 № 22183 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:05
рішення від 10.12.2020 № 22860.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 22:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №22860-р/пк-пз від 10.12.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, уповноваженою особою Замовника на підставі рішення було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2020 11:43
Номер скарги: UA-2020-11-17-001858-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 15 січня 2021 15:20
Скарга на рішення Замовника
Оскарження рішень Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможця процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 21:20
рішення від 16.01.2021 №691 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 21:19
рішення від 29.01.2021 №1633pdf.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 19:52

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 15:18
Скарга Вода Донбасу.pdf
27 листопада 2020 15:21
скарга МЛ Вода Донбасу ГХН.doc

Документи подані замовником

04 грудня 2020 13:17
Відповідь на скаргу.doc
04 грудня 2020 13:17
Додаток 1.PDF
04 грудня 2020 13:17
Додаток 2.PDF
04 грудня 2020 13:17
Додаток 3.PDF
04 грудня 2020 13:17
Пояснення по скарзі.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

20 січня 2021 15:41
Відповідь на скаргу.doc
20 січня 2021 15:41
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 3 355 220,00
UAH з ПДВ
3 355 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 3 908 697,09
UAH з ПДВ
3 908 697,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 13:36
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:35
кваліфікація.pdf
22 грудня 2020 13:35
пропозиція.pdf
22 грудня 2020 13:35
інше.pdf
22 грудня 2020 13:35
проект договору.pdf
22 грудня 2020 13:35
технічні.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 18:13
Електронний підпис
13 січня 2021 18:11
документи переможця
13 січня 2021 18:11
документи переможця
13 січня 2021 18:11
документи переможця
13 січня 2021 18:11
документи переможця
20 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:21
Електронний підпис
30 листопада 2020 18:43
Електронний підпис
30 листопада 2020 18:40
цінова пропозиція
30 листопада 2020 12:30
висновок на ТУ.PDF
30 листопада 2020 12:30
витяг з реєстру ПДВ.PDF
27 листопада 2020 19:19
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:12
ТУ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ.pdf
27 листопада 2020 19:12
сертифікат якості А 18.11.PDF
27 листопада 2020 19:12
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
27 листопада 2020 19:12
повноваження директора 2020.pdf
27 листопада 2020 19:12
паспорт Богданенко.PDF
27 листопада 2020 19:12
договір перевізник.PDF
27 листопада 2020 19:12
Накази лаборанти.PDF
27 листопада 2020 19:12
Ліцензія на перевезення.pdf
27 листопада 2020 19:12
водій АХПС 2020.pdf
27 листопада 2020 19:12
карта даних гіпохлорит.PDF
27 листопада 2020 19:11
відгук Садко.pdf
27 листопада 2020 19:11
відгук ЗОР гіпохлорит.pdf
27 листопада 2020 19:11
документи на авто АХПС.PDF
27 листопада 2020 19:11
витяг ЄДРПОУ 25.11.20.pdf
27 листопада 2020 19:11
аналог натрій Садко.PDF
27 листопада 2020 19:11
аналог натрій ЗОР.PDF
27 листопада 2020 19:11
АвтохімІнтер ліцензія.PDF
27 листопада 2020 19:11
АВТОХІМ.rar
27 листопада 2020 19:11
А Висновок ДСЕЕ АХПС 2.pdf
27 листопада 2020 19:11
А Висновок ДСЕЕ АХПС 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 3 355 220,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 09:22
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Переможець 3 908 697,09
UAH з ПДВ
06 січня 2021 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
3 908 697,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 13:01
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:58
Спец. №2.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:58
ДУ №1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:58
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:03
11-21-15УВТ.pdf укладений
05 лютого 2021 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 13/21-11-21-15УВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 449 794,69
UAH з ПДВ