Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
3 925 607,40 UAH
UA-2020-11-17-001858-a ● eea621c3310c41ce8fec4fe1a96baac0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» |
Код ЄДРПОУ: | 00191678 |
Вебсайт: | http://www.donvoda.com |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь |
Контактна особа: |
Крестіна Юлія Володимирівна +380504749692 tender@donvoda.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 3 925 607,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 256,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
335.522 т.
Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2020 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2020 08:42 |
4 зміни другі.docx | |
16 грудня 2020 08:42 |
4 ТД_гіпохлорит натрію_сайт_другі зміни.doc | |
25 листопада 2020 12:42 |
зміни.docx |
16 грудня 2020 08:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 грудня 2020 08:42 |
4 зміни другі.docx
|
||||||
16 грудня 2020 08:42 |
4 ТД_гіпохлорит натрію_сайт_другі зміни.doc
|
||||||
25 листопада 2020 12:42 |
зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до вимог документації замовника
Дата подання: 22 листопада 2020 13:31
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:34
Ознайомившись з вимогами тендерної документації було виявлено дискримінаційні умови. Просимо Вас надати роз’яснення з цього приводу та виключити дані вимоги з тендерної документації.
1. Відповідно до Додатку 1, Замовник вимагає наявність у Учасника лабораторії та лаборантів хімічного аналізу задля забезпечення проведення лабораторних досліджень якості товару, з наданням копій наказів про прийняття на роботу (не менше двох).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, Учасник не зобов’язаний мати лабораторію та лаборантів. Господарська діяльність з оптової торгівлі хімічними продуктами (яким є і гіпохлорит натрію) не підлягає, навіть, ліцензуванню та не потребує отримання спеціальних дозволів, тим паче наявності лабораторії. В Додатку 2 Замовник вимагає надання Учасниками копії паспорту/сертифікату якості на гіпохлорит натрію від заводу виробника, що засвідчує якість продукції. В документі про якість від заводу-виробника міститься інформація про проведення лабораторних досліджень. З якою метою Замовник встановлює дискримінаційні вимоги щодо наявності лабораторії у Учасника та не менше двох лаборантів? Встановлюючи таку вимогу штучно обмежується коло потенційних учасників лише заводами-виробниками даної продукції, які можуть виконати таку умову тендерної документації. Просимо виключити вимоги про наявність лабораторії та не менше двох лаборантів з Додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 2, Замовник вимагає надання учасником:
- Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копію технічної документації, на підставі якої виготовляється відповідна продукція та яка зазначена у відповідному Висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи. Документ має бути діючим, відповідним чином пройти реєстрацію у встановленому законодавством порядку;
- копія висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію, в якому є посилання на документ у відповідності до якого виготовлено продукцію, що є предметом закупівлі та надано в складі пропозиції; у разі поставки товару в Україну (імпорт) – посилання на контракт, відповідно до якого проведено експертизу товару та видано висновок ДСЕЕ (у висновку має бути зазначено контракт, що долучений Учасником згідно вимог попереднього пункту);
- Учасник має надати копію карти даних небезпечного фактору на гіпохлорит натрію, який Учасник пропонує до поставки Замовнику, відповідно до наданих технічних умов (згідно вимог тендерної документації).
Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи на та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані. Так, Наказом визначено: П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.
П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів). П.7.11.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить:
- реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи;
- медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду;
- перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи;
- рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
Обов’язковість зазначення інформації про нормативно-технічну документацію, на підставі якої здійснюється виробництво об’єкту експертизи Наказом не передбачена.
Крім того в переліку документів та матеріалів для проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сировина, продукція тощо) зазначено:
- надання нормативного документа та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи (за наявності).
Враховуючи викладене та відповідно до чинного законодавства України, нормативно-технічна документація на імпортний товар не є обов’язковим реквізитом висновку санітарно-епідеміологічної експертизи товару та не вимагається уповноваженими органами. Наявність самого висновку СЕЕ є обгрунтуванням, що предмет закупівлі відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України та можливий у застосуванні у сфері питного водопостачання.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені для учасників - юридичних, фізичних, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо Вас пояснити, якщо виробник виготовляє гіпохлорит натрію згідно ГОСТ 11086-76, яким чином ГОСТ має бути зареєстрований на території України? Встановлюючи таку вимогу вбачається дискримінаційний підхід до постачальників імпортованого Товару, оскільки нормативно-технічна документація не зазначається, навіть, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то і реєстрація її в Україні не є обов’язковою. Вимагаємо виключити дану вимогу для постачальників Імпортованого товару.
Вимагаємо виключити встановлені замовником вимоги (зазначені вище) для імпортованого товару, з огляду на діюче чинне законодавство України.
3. Відповідно до Додатку 2, Замовник вимагає надання Учасником копія діючего договору про отримання гіпохлориту натрію у виробника на 2021 рік (не менше двох договорів) – надається у разі, якщо учасник торгів не є виробником. Просимо пояснити дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше двох договорів з виробниками продукції. Та чому саме щ виробниками. Учасник може мати договори як з виробником так і з постачальниками продукції., що ніяким чином не вказує не неможливість виконання ним договірних зобов’язань за результатами процедури закупівлі. Знову вбачається дискримінаційний підхід у тендерній документації стосовно надання пріоритетного відношення до українських виробників гіпохлориту натрію. Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
У разі ігнорування наших питань та надання необгрунтованої відповіді будемо змушені звернутись до уповноважених контролюючих органів щодо перевірки законності діяльності Уповноваженої особи даної процедури закупівлі та зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
По першому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.
По другому питанню: КП «Компанія «Вода Донбасу» використовує гіпохлорит натрію під час процесу очищення питної води. Саме у нормативно-технічній документації і міститься інформація про порядок використання, застосування, вимоги до контролю якості товару, а тому ми маємо достеменно знати, у відповідності якого нормативного документу виготовлений гіпохлорит натрію, що буде закуповуватись Замовником, і який буде використовуватись під час очищення питної води і подаватись населенню.
ГОСТ 11086-76 втратив чинність на території України, а тому виробництво гіпохлорит натрію здійснюється у відповідності до розроблених технічних умов, які мають бути зареєстровані у встановленому законодавством порядку. Тимчасовим положенням порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, що затверджено Наказом МОЗ України №247, в редакції від 28.08.2009р. передбачено перелік документів, що повинні бути надані заявником для проведення такої експертизи, серед них і нормативний документ та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи, а також перелік обов'язкових реквізитів самого висновку, серед яких і посилання на контракт та документ на підставі якого було виготовлено об'єкт експертизи.
Якщо виробництво гіпохлорит натрію здійснюється іноземними суб’єктами господарювання у відповідності до ГОСТу 11086-76 та потім імпортується в Україну, то саме Висновок ДСЕЕ має містить посилання на нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію.
Якщо потенційний учасник отримав Висновок ДСЕЕ, тому надається (або робиться посилання) до складу документів нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію, а тому такий документ має бути вказаний у самому висновку.
По третьому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.
По першому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.
По другому питанню: КП «Компанія «Вода Донбасу» використовує гіпохлорит натрію під час процесу очищення питної води. Саме у нормативно-технічній документації і міститься інформація про порядок використання, застосування, вимоги до контролю якості товару, а тому ми маємо достеменно знати, у відповідності якого нормативного документу виготовлений гіпохлорит натрію, що буде закуповуватись Замовником, і який буде використовуватись під час очищення питної води і подаватись населенню.
ГОСТ 11086-76 втратив чинність на території України, а тому виробництво гіпохлорит натрію здійснюється у відповідності до розроблених технічних умов, які мають бути зареєстровані у встановленому законодавством порядку. Тимчасовим положенням порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, що затверджено Наказом МОЗ України №247, в редакції від 28.08.2009р. передбачено перелік документів, що повинні бути надані заявником для проведення такої експертизи, серед них і нормативний документ та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи, а також перелік обов'язкових реквізитів самого висновку, серед яких і посилання на контракт та документ на підставі якого було виготовлено об'єкт експертизи.
Якщо виробництво гіпохлорит натрію здійснюється іноземними суб’єктами господарювання у відповідності до ГОСТу 11086-76 та потім імпортується в Україну, то саме Висновок ДСЕЕ має містить посилання на нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію.
Якщо потенційний учасник отримав Висновок ДСЕЕ, тому надається (або робиться посилання) до складу документів нормативний документ у відповідності до якого виробник здійснює виробництво гіпохлориту натрію, а тому такий документ має бути вказаний у самому висновку.
По третьому питанню: Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-17-001858-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 27 листопада 2020 15:24
Дата подання: 27 листопада 2020 15:24
Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга щодо неправомірних вимог Замовника, встановлені в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 22:05
рішеня від 01.12.2020 № 22183 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2020 № 22860.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 15:04
рішення від 10.12.2020 № 22860.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 22:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №22860-р/пк-пз від 10.12.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, уповноваженою особою Замовника на підставі рішення було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2020 11:43
Номер скарги: UA-2020-11-17-001858-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 15 січня 2021 15:20
Дата подання: 15 січня 2021 15:20
Скарга на рішення Замовника
Оскарження рішень Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможця процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 21:20
рішення від 16.01.2021 №691 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 21:19
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.01.2021 №876.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 11:20
інформація про резулятивну частину рішення від 29.01.2021 №1633.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 15:28
рішення від 29.01.2021 №1633pdf.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 19:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
3 355 220,00
UAH з ПДВ
|
3 355 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ |
3 908 697,09
UAH з ПДВ
|
3 908 697,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Відхилено |
3 355 220,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 09:22
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
3 908 697,09
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:58
|
Спец. №2.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:58
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 09:03
|
11-21-15УВТ.pdf | укладений |
05 лютого 2021 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 13/21-11-21-15УВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |