Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-10 ПС «Трампарк» - РП 1 (н.А,Б) в Північному РВЕМ ЗМЕМ в м.Запоріжжя»; Лот 2: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ Ф-19 ПС «Космічна» - РП13 в Східному РВЕМ ЗМЕМ у м. Запоріжжя»; Лот 3: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-3-02 ПС «ПБ» від ТП 855 до ТП 925 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ в м. Запоріжжя»; Лот 4: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-3-02 ПС «ПБ» від ТП 980 до ТП 925 у Правобережному РВЕМ ЗМЕМ в м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
60 672,00 UAH
UA-2020-11-17-001692-a 957eefa98bb64618a26bd60e86fbb026
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 60 672,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-10 ПС «Трампарк» - РП 1 (н.А,Б) в Північному РВЕМ ЗМЕМ в м. Запоріжжя»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 29 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 146,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 листопада 2020 14:50
Закінчення: 27 листопада 2020 15:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот 1: Виконання експертизи проекту будівництва «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-10 ПС «Трампарк» - РП 1 (н.А,Б) в Північному РВЕМ ЗМЕМ в м. Запоріжжя»
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 15 000,00
UAH з ПДВ
14 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці 19 082,40
UAH з ПДВ
14 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 10:53
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:51
Сертифікати.pdf
26 листопада 2020 10:51
Пропозиція лот 1.pdf
26 листопада 2020 10:51
Проект договору лот 1.pdf
26 листопада 2020 10:51
Наказ 229-к.pdf
26 листопада 2020 10:51
листи Мінрегіон.pdf
26 листопада 2020 10:51
Інформація щодо дозволів.pdf
26 листопада 2020 10:51
Довіреність 5 Макар.pdf
26 листопада 2020 10:51
Довідка про наявність МТР.pdf
26 листопада 2020 10:51
Довідка - санкції.pdf
26 листопада 2020 10:51
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 10:51
Довідка про заборгованість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#26222324
Переможець 14 499,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#26222324
14 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:02
ЗВІТ про виконання договору 10-0820-20 від 23.12.2020.pdf укладений
11 лютого 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:39
Повідомлення про внесення змін до Дог.10-0820-20 (ДУ1) (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:39
ДУ №1 до дог. 10-0820-20 (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:27
10-0820-20 від 23.12.2020.pdf укладений
28 грудня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Змінити положення Договору, виклавши його наступні пункти в такій редакції: «п.11.1.Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторoнами та скріплення їх печатками, та діє до 20.01.2021 р.»
Номер договору про закупівлю: 10-0820-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 20 січня 2021
Сума оплати за договором: 14 499,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 416,50 UAH)