Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
725 000,00 UAH
UA-2020-11-17-001544-b 19f19dff09754957a7630ab0c79235aa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишневська Тетяна Геннадіївна

380612243705 b9gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємтво "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Вишневська Тетяна Геннадіївна
380612243705
b9gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 725 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Тендерна документація

02 грудня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:55
Додаток.docx
02 грудня 2020 10:53
Протокол змін травм пожежогасіння.docx
25 листопада 2020 15:47
прот змін 128.PDF
25 листопада 2020 15:46
ТД 2020 пожежо травма у новій редакції.doc
17 листопада 2020 11:05
Тех завдання травма сигнал.pdf
17 листопада 2020 11:05
Тех завдання травматолог мовл.pdf
02 грудня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:55
Додаток.docx
25 листопада 2020 15:47
ТЗ пожаротушение.pdf
02 грудня 2020 10:53
Протокол змін травм пожежогасіння.docx
25 листопада 2020 15:47
прот змін 128.PDF
25 листопада 2020 15:46
ТД 2020 пожежо травма у новій редакції.doc
17 листопада 2020 11:03
ТД 2020 послуга ремонт систем пожежо - травма.doc
17 листопада 2020 11:05
Тех завдання травма сигнал.pdf
17 листопада 2020 11:05
Тех завдання травматолог мовл.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на переможця
Дата подання: 18 листопада 2020 11:44
Дата відповіді: 23 листопада 2020 15:53
У документації встановлена вимога "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону відповідно до Додатку № 6, за адресою: вул.Щаслива/Дудикіна, 1/6, м.Запоріжжя, Україна, 69065, травматологічний корпус, 2 поверх, бухгалтерія". Звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Документації є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників,., так з огляду на наступне: Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку, протягом якого переможець надає документи замовнику та викласти відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, до ТД будуть внесені зміни
Щодо відгука
Дата подання: 18 листопада 2020 11:52
Дата відповіді: 19 листопада 2020 10:58
У документації встановлена вимога , Лист-відгук повинен містити інформацію про якісне і належне виконання монтажних робіт (надання послуг), містити реєстраційний номер, дату, підпис керівника та печатку організації та повинен бути виданий не раніше місячного терміну до завершення подання пропозицій. По-перше, відгук може не містити печатку організації. По-друге, відгук міг підписати не керівник, а його заступник чи інша уповноважена особа. По-третє, навіщо нам звертатися для Замовника, який надавав нам відгук за виконані роботи після їх виконання? Чим відгук виданий наприклад у 2019 році відрізняється від того, що виданий не раніше місячного терміну до завершення подання пропозицій, датою видання? Вважаємо дану вимогу абсурдною. Просимо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, якщо Ваш відгук не містить печатки, це не буде причиною відхилення Вашої пропозиції, якщо Ваш відгук підписаний іншою особою ніж керівник , додатково надайте документ, що підтверджує право підписанта, на підписування документа, у даному випадку відгуку. Дата відгуку зумовленна необхідністю перевірити якість надання послуг Учасником, з Вашого питання зрозуміло, що послуги, які є предметом відгуку були виконання у 2019 року, якщо Ваша організація якісно надала послугу, проблем з отриманням позитивного відгуку від Замовника у Вас не повинно бути. Цим Ви підтверджуєте, що після року надання послуги, Замовник задоволений результатом послуги, яка була ним оплачена.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Улаштування системи пожежної сигналізації травматологічного корпусу КНП "Міська лікарня №9" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 441 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 205,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Улаштування системи пожежної сигналізації травматологічного корпусу КНП "Міська лікарня №9" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій