Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Meal-serving services (55320000-9)(catering services, providing of productssets according to the Catalog of food for personnel and staff animals of military units, institutions and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions)
Очікувана вартість
559 694 942,00 UAH
UA-2020-11-16-014410-c dc33edabf98b403ca37d19f5bc089d9f
Переговорна процедура для потреб оборони    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Муха

+380444547443 o.v.myxa@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547443
o.v.myxa@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
o.v.myxa@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:07
Очікувана вартість: 559 694 942,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 596 949,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 596 949,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 16 листопада 2020 22:28
Enquiries until: 10 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 559 694 942 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 596 949 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 596 949,42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Для особового складу військових частин та військових навчальних закладів, дислокованих у м. Київ, Полтавській, Сумській та Чернігівській областях
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Catering services, providing of productssets according to the Catalog of food for personnel and staff animals of military units, institutions and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions
CPV: 55320000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати фактично наданих Виконавцем та прийнятих Представником Замовника Послуг, за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачених на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника наступних документів: - рахунків-фактур; - зведеного акту приймання наданих послуг з організації харчування; - повідомлення-підтвердження, яке заповняється представником Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 13:56
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2020 13:54
Проeкт_договору_08.12..docx
09 грудня 2020 13:54
Нерухоме майно Пол,_Сум,_Чернiг.xls
09 грудня 2020 13:54
Рухоме майно Пол,_Сум,_Чернiг.xls
09 грудня 2020 13:53
Додаток 13.14. Форма накладної на видачу продуктів харчування в їдальню (1).xlsx
09 грудня 2020 13:53
Нерухоме майно Киiв,_Черк,_Жит.xls
09 грудня 2020 13:53
676.Оголошення Північ 09.12.2020.docx
09 грудня 2020 13:53
676 Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
09 грудня 2020 13:53
Додаток 13.6. Зведений акт приймання-передачі прод. харчув. (1).docx
09 грудня 2020 13:53
Рухоме майно Киiв,_Черк,_Жит.xls
20 листопада 2020 15:57
Додаток 13.11. Акт приймання-передачі харчових продуктів.docx
20 листопада 2020 15:57
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.8. Повідомлення-підтвердження.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.4. Заявка на приготув. їжі 1.docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 2 Відомості про учасника.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.1. Каталог продуктів харчування.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.7. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.13. Акт стану освіження запасів продовольства.docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.10. Заявка на освіження продовольства.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.5. Форма зведеного акту приймання наданих послуг з забезпечення харчуванням.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.12. Акт про порушення договірних зобовязань с.г..docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.3. Форма акту приймання наданих послуг з забезпечення харчуванням.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.9. Періоди поставки.pdf
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.2. ОПИСИ до Каталогу прод. харчув..pdf
09 грудня 2020 13:56
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2020 15:57
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2020 16:15
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2020 22:29
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2020 13:54
Проeкт_договору_08.12..docx
16 листопада 2020 22:28
1. Проєкт договору послуга за Каталогом.docx
09 грудня 2020 13:54
Нерухоме майно Пол,_Сум,_Чернiг.xls
09 грудня 2020 13:54
Рухоме майно Пол,_Сум,_Чернiг.xls
09 грудня 2020 13:53
Додаток 13.14. Форма накладної на видачу продуктів харчування в їдальню (1).xlsx
09 грудня 2020 13:53
Нерухоме майно Киiв,_Черк,_Жит.xls
09 грудня 2020 13:53
676.Оголошення Північ 09.12.2020.docx
18 листопада 2020 16:14
2. 676_2_Оголошення Північ_18.11.docx
16 листопада 2020 22:28
2. 676_1_Оголошення Північ_16.11.docx
09 грудня 2020 13:53
676 Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
20 листопада 2020 15:56
3. 676_4. Перелік змін до оголошення.doc
18 листопада 2020 16:14
3. 676_2. Перелік змін до оголошення.doc
09 грудня 2020 13:53
Додаток 13.6. Зведений акт приймання-передачі прод. харчув. (1).docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.6. Зведений акт приймання-передачі прод. харчув..docx
09 грудня 2020 13:53
Рухоме майно Киiв,_Черк,_Жит.xls
20 листопада 2020 15:57
Додаток 13.11. Акт приймання-передачі харчових продуктів.docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.11. Акт приймання-передачі харчових продуктів.docx
20 листопада 2020 15:57
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.8. Повідомлення-підтвердження.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.4. Заявка на приготув. їжі 1.docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 2 Відомості про учасника.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.1. Каталог продуктів харчування.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.7. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.13. Акт стану освіження запасів продовольства.docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.10. Заявка на освіження продовольства.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.5. Форма зведеного акту приймання наданих послуг з забезпечення харчуванням.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.12. Акт про порушення договірних зобовязань с.г..docx
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.3. Форма акту приймання наданих послуг з забезпечення харчуванням.doc
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.9. Періоди поставки.pdf
16 листопада 2020 22:28
Додаток 13.2. ОПИСИ до Каталогу прод. харчув..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо додатку проекту договору
Дата подання: 18 листопада 2020 17:20
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:57
Виходячи зі змісту пункту 6.16. проекту договору, Додаток 13.11. стосується приймання-передачі харчових продуктів, що підлягають освіженню. Питання: яким чином стосуються вищезазначеного додатку (освіження продуктів), сторінки 2,3, 4 і т.д. файлу "Додаток 13.11. Акт приймання-передачі харчових продуктів.docx"? Можливо це механічна помилка Замовника. Адже на сторінках 2, 3, 4 і т.д. написано "Продовження додатка 13.9." та вказується про "Акт приймання-передачі військового майна (далі – акт), що прибули від постачальників на адресу вантажоодержувача: озброєння, техніку, ракети та боєприпаси; пально-мастильні матеріали в залізничних цистернах, танкерах, баржах; висотне спорядження та льотно-технічне обмундирування; військове майно без супровідних документів; військове майно, кількість і якість якого не відповідає даним, зазначеним у супровідних документах; військове майно після переробки (доопрацювання) на підприємствах промисловості". Натомість додатком 13.9. є "Періоди поставки та пакування продуктів до Каталогу...". Просимо надати роз'яснення або внести відповідні коригування у Додаток 13.11 та/або Додаток 13.9.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників
Щодо додатку 13.6. до договору
Дата подання: 19 листопада 2020 12:06
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:04
У формі Проекту договору міститься Додаток 13.6. - форму Акту приймання-передачі із забезпечення комплектами продуктів. У вказаному додатку передбачено підпис представника Постачальника, натомість за договором (пункт 1. Визначення термінів), переможець закупівлі є Виконавцем, а не Постачальником. Просимо Замовника усунути зазначені невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надається Додаток 13.6. – форма Акту приймання-передачі із забезпечення комплектами продуктів у новій редакції, що додається.
Питання стосовно п.п. 3.5.2 проекту договору
Дата подання: 19 листопада 2020 14:39
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:05
У п.п. 3.5.2. проекту Договору міститься вимога щодо накладної на видачу продуктів харчування в їдальню та завірена Представником Виконавця та Представником Замовника копія книги обліку, які є невід’ємними додатками до примірника акту приймання наданих послуг з харчування який залишається у військовій частині. З метою уникнення непорозумінь в процесі видачі/отримання продуктів харчування в їдальню, просимо Замовника затвердити форму накладної єдиної для усіх військових частин, як додаток до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форму накладної на видачу продуктів харчування в їдальню опрацьовано та додається до проекту договору (додатоу 13.14. Форма накладної на видачу продуктів харчування в їдальню).
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2020 16:28
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:05
У пункті 5.1. проекту Договору зазначено перелік документів за якими проводиться розрахунки за фактично надані послуги. Просимо надати роз’яснення з приводу того, яким чином та на підставі чого у пункт 5.1. зазначено повідомлення-підтвердження, яке по суті заповняється Замовником. Даний документ не стосується договірних зобов’язань між Виконавцем та Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Порядку розподілу та доведення до військ виділених асигнувань, здійснення централізованої оплати товарів, робіт і послуг у Міністерстві оборони України, затверджений наказом МОУ від 31.12.2020 № 757 (зі змінами).
Повідомлення-підтвердження містить інформацію для Замовника про прийняття та оприбуткування матеріальних цінностей відокремленими підрозділами МОУ та взяття бюджетних фінансових зобов’язань. Разом із первинними документами та документами від відокремлених підрозділів здійснюються операції для її імпорту в спеціалізований програмний комплекс.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2020 16:28
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:05
У пункті 5.3. встановлюється строк подання документів зазначених у пункті 5.1. не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття Послуг. Просимо надати роз’яснення, на підставі якого нормативного документу встановлено строк до 5 календарних днів .
Відповідь: Централізована оплата товарів, робіт і послуг здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань обслуговування бюджету органами ДКСУ та із урахуванням вимог законодавства к сфері закупівель і державного оборонного замовлення та особливостей, визначених Порядком № 757. Первинні документи Постачальників разом із документами відокремлених підрозділів, що передаються для оплати, подаються протягом встановлених законодавством строків та у відповідність Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-XIV за визначеними правовими нормами визначених умовами договорів та є правом Змовника.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2020 16:29
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:05
У пункті 8.4. Встановлено штрафні санкції за несвоєчасне подання документів на оплату. Просимо надати роз’яснення, які інтереси та права Замовника порушуються Виконавцем у випадку порушення строків подання документів, тому що згідно законодавства України відповідальність Виконавця настає тільки у випадку порушення прав та охоронюваних інтересів Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля товарів в МОУ здійснюється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” від 12.05.2016 № 1356-VIII, які визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, тому відповідні гарантії визначені за істотними умовами договорів та є правом Замовника.
Уточнення ТД
Дата подання: 22 листопада 2020 22:28
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:06
Шановний Замовник! У тендерній документації не передбачено доукомплектування Виконавцем (переможцем закупівлі) харчоблоків обладнанням та інвентарем. Вірно ми розуміємо, що харчоблоки забезпечені всім необхідним обладнанням в робочому стані та інвентарем для надання послуг харчування?
Відповідь: Військові частини забезпечені обладнанням та інвентарем на 85 - 90 % від потреби та у 2021 році буде продовжено забезпечення їдалень відповідно до встановлених норм.
Водночас, Замовником надається перелік рухомого та нерухомого майна
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФУД-КУК, Код ЄДРПОУ:42665176
Дата подання: 17 листопада 2020 13:23
ВИМОГА про внесення змін до Оголошення
З огляду на все вищезазначене та керуючись ч. 2 п. 11 ст. 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги внести наступні зміни:
- виключити в пп. 4 п. 12.3. Оголошення Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини) та
- виключити в пп. 4 п. 12.3. Оголошення Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 16:14
Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 17 листопада 2020 18:28
Про усунення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовник.
В якості кваліфікаційних критеріїв (п. 12.1. Оголошення) Вами встановлено наступне:
п. 12.1. Оголошення:
1) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також, згідно пп. 4 п. 12.3 Оголошення передбачено, що в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, учасник повинен надати Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2019 рік або за І півріччя 2020 року або за 9 місяців 2020 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Наше підприємство бажає прийняти участь в закупівлі та має для цього фінансові спроможності, але не відповідає встановленим Замовником вимогам щодо вимог до фінансової звітності.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною виходячи з наступного.
П. 5.1 Договору передбачене, що розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати фактично наданих Виконавцем та прийнятих Представником Замовника Послуг, за умови надходження коштів з Державного бюджету України протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника відповідних документів про виконання Договору.
Також, згідно з п. 5.3. Договору зазначені у пункті 5.1. документи надаються Замовнику Виконавцем та Представником Замовника не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття Послуг.
Без належним чином оформлених документів, що зазначені у пункті 5.1. Договору та відсутності в них обов’язкових реквізитів, оплата за Послуги не здійснюється.
Оплата здійснюється лише за фактично прийняті Послуги.
Також, згідно з п. 5.4. Договору Замовник має право на здійснення попередньої оплати Послуг.
Виходячи з вищевикладеного, Виконавець за свої кошти надає послугу протягом 35 днів, після чого (за умови подання документів) отримує оплату за надані послуги від Замовника.
Згідно з п. 3. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Але, ця норма не зобов’язує Замовників встановлювати максимальний критерій фінансової спроможності, та може встановлюватися в розмірі 100% очікуваної вартості предмету закупівлі у разі, якщо Виконавець не отримує оплату за надані послуги протягом часу їх надання, а лише після їх виконання у повному обсязі (тобто після 31.12.2021 р.)
Вважаємо, що Замовником порушені умови ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити дану вимогу (на нашу думку прописане під певних учасників). В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити дії Замовника в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 16:15
Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 18 листопада 2020 10:54
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги на підтвердження кваліфікаційного критерію
Замовник в оголошенні про проведення відбору учасників встановив наступний критерій: "Подання учасником у складі цінової пропозиції довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції додати копію звіту 1-ДФ за останній звітний період на день подання тендерної пропозиції..."
Учасник просить Замовника видалити з оголошення про проведення відбору, вимогу щодо надання копію звіту 1-ДФ з огляду на наступне.
Згідно статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" один з кваліфікаційних критеріїв викладено, як "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Звіт 1-ДФ не підтверджує кваліфікацію та досвід працівника, оскільки містить інформацію щодо податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. Крім того, зміст Звіту 1-ДФ влючає персональні дані працівників, а саме реєстраційний номер облікової картки платника податку, за яким можна ідентифікувати фізичну особу. Працівники нашого підприємства відмовляються надати згоду на обробку та поширенні їх персональних даних в електронній системі ProZorro. Враховуючи ситуацію, що склалась та вразі відмови Замовника врахувати вимогу, ми будемо позбавлені права участі у цій закупівлі, що дискримінує нас по відношенню до інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 16:16
Статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право вимагати від Учасників документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема і критерію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дійсно звіт 1-ДФ не підтверджує кваліфікацію та досвід працівників Учасника, проте він підтверджує їх наявність. Таким чином дана вимога повністю відповідає вимогам законодавства України в сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РЕКТАН, Код ЄДРПОУ:35198633
Покращення предмету закупівлі
Пунктом 12.6. проекту договору передбачено, що Замовник не повертає забезпечення виконання зобов’язань Виконавцю за цим Договором та стягує це забезпечення направленням вимоги до банка-гаранта про сплату грошової суми та стягує безвідсотковий грошовий депозит при настанні однієї або декількох наступних умов:
- порушення Виконавцем строків та/або кількості та/або якості наданих Послуг згідно заявки Представника Замовника більш ніж на дві доби;
- надання неякісних Послуг (крім порушення вимог до маркування та етикетування, тари та пакування), окрім випадку заміни Виконавцем неякісних харчових продуктів протягом двох діб, наступних за датою поставки таких неякісних харчових продуктів.
- у випадках виявлених порушень за результатами проведення досліджень, окрім випадку заміни Виконавцем неякісних харчових продуктів протягом двох діб після отримання повідомлення від представника Замовника про результати досліджень;
- за відмову Виконавцем від виконання умов цього Договору;
- розірвання цього Договору Замовником з підстав невиконання або неналежного виконання Виконавця своїх зобов’язань за цим Договором.

В абзаці другому зазначеного пункту договору, пропонуємо замінити словосполучення «більш ніж на дві доби», словосполученням «більш ніж на сім робочих днів».
В абзаці третьому та четвертому, пропонуємо замінити строк заміни з двох діб на сім робочих днів.
Обґрунтування. Знаходженням окремих організаційних елементів системи харчового забезпечення, задіяних в логістичному ланцюгу, на значній відстані один від одного (регіональний склад, військова частина, транспортний засіб тощо); необхідністю врахування транспортної складової (наявність та місце знаходження транспортного засобу, що окрім іншого має відповідати технічним вимогам Замовника); необхідністю врахування можливості припадання передбаченого проектом договору строку на вчинення відповідних дій на вихідні та святкові дні; наявністю та доступністю необхідних продуктів харчування. Крім того, затримки також можуть бути викликані взаємодією з Замовником щодо подання/виконання заявки або внесення змін до неї.

Також, враховуючи наявність в договорі права Замовника на розірвання договору в односторонньому порядку (пункт 7.2.7.), пропонуємо абзац шостий пункту 12.6. викласти в наступній редакції:
«- розірвання цього Договору Замовником у судовому порядку з підстав невиконання або неналежного виконання Виконавця своїх зобов’язань за цим Договором.».

Обґрунтування. Подібні формулювання окремих умов договору в повній мірі забезпечують захист інтересів Замовника, в той же час, дозволяючи збалансувати передбачену Договором відповідальність Виконавця за можливе порушення його умов.
Також, запропоновані зміни враховують економічну суть банківської гарантії, яка, на відміну від окремих встановлених договором фінансових санкцій за неналежне виконання окремих умов, покликана забезпечити загальне виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:09
Проект договору залишити без змін
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РЕКТАН, Код ЄДРПОУ:35198633
Покращення предмету закупівлі
Абзацом другим та третім пункту 6.17.7. проекту договору передбачено, що оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником після оплати штрафних санкцій за потенційні порушення договірних умов.

Пропонуємо в абзаці другому пункту 6.17.7. слова «, та повертає усі документи, подані на оплату.» виключити. Абзац третій зазначеного пункту виключити.
Також, пропонуємо виключити з проекту договору пункти 7.1.2., 7.2.6. та 7.4.21.

Обґрунтування. Зазначені положення є за своєю суттю дискримінаційними та порушують права Виконавця на отримання оплати за надані послуги чим ставлять його в нерівні умови по відношенню до Замовника, оскільки до встановлення у судовому порядку факту неналежного виконання договірних умов, такі факти не є доведеними. Крім того, подібні положення договору створюють можливості для зловживання Замовником власними правами з метою уникнення необхідності проведення оплат за надані Виконавцем послуги або створення неправомірного тиску на нього.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:11
Проект договору залишити без змін
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РЕКТАН, Код ЄДРПОУ:35198633
Покращення предмету закупівлі
Абзацом першим пункту 11.1. проекту договору передбачено строк дії договору, а саме:

«11.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення, за умови надання платіжних документів у межах дії договору. Після закінчення терміну дії цього Договору звіряння взаєморозрахунків здійснюється на підставі підписаних обома сторонами актів звіряння.
Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.».

Пропонуємо викласти абзац перший пункту 11.1. проекту договору у наступній редакції:

«11.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами, а його умови, в силу приписів п.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, застосовуються до відносин, що виникли між ними, до його укладення - з __.__.2021 року, і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення, за умови надання платіжних документів у межах дії договору. Після закінчення терміну дії цього Договору звіряння взаєморозрахунків здійснюється на підставі підписаних обома сторонами актів звіряння.».

Обґрунтування. Дана пропозиція покликана надати сторонам договору можливість врегулювати відносини, що можуть виникати до моменту його укладення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:12
Проект договору залишити без змін
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 19 листопада 2020 15:59
Дискримінаційна умова у проекті договору
У пункті 7.2.6. проекту Договору зазначено, що у разі наявності в зведеному акті приймання наданих послуг порушень договірних зобов’язань, документи на оплату приймаються після сплати штрафних санкцій Виконавцем за виставленою Замовником претензією на підставі Акту про порушення договірних зобов’язань суб’єктом господарювання. Дана умова Договору безпідставна та необґрунтована. Згідно Цивільного та господарського законодавства України у порушника на якого було накладено штрафні санкції є можливість оскаржити у судовому порядку. В свою чергу судова влада може винести рішення про анулювання або може бути зменшено за рішенням господарського суду штрафних санкцій покладених на порушника. Дана умова порушує зобов’язання Виконавця, як надавача послуг та обмежує права щодо оскарження у судовому порядку накладених на нього штрафних санкцій. А також суперечить пункту 2.1. Договору, де чітко зазначено, що Виконавець зобов’язується надати послугу, а Замовник прийняти та оплатити у повному обсязі та у строки встановлених Договором. Просимо видалити дану умову в проекті Договору, як дискримінаційну по відношенню до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:14
Проект договору залишити без змін
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 22 листопада 2020 15:24
Про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник! Згідно п. 4 Оголошення фінансова спроможність Учасників визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 30% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини). Але, в колонці 2 000 чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) в фінансової звітності зазначається без врахування ПДВ, при цьому очікувана вартість предмету закупівлі зазначена з врахуванням ПДВ. Вимагаємо внести відповідні зміні в тендерну документацію та привести визначення фінансової спроможності до очікуваної вартості закупівлі без ПДВ. У разі незадоволення вимоги ми будемо вимещені 23.11.2020 р. до 23.59 год. подати скаргу в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2020 14:17
Замовником внесено зміни в оголошення про проведення відбору учасників.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 22 листопада 2020 22:31
Уточнення ТД
Шановний Замовник! Вимагаємо вказати в тендерній документації вичерпний перелік всіх місць (адреси) надання послуг та доставки продуктів харчування. У разі незадоволення даної вимоги, наше підприємство при прорахунку цінової пропозиції буде керуватися лише вказаними адресами та не буде розраховувати надавати послуги приготування їжі та постачання продуктів харчування за іншими адресами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 14:18
В тендерній документації зазначені місця постійної дислокації військових частин, без врахування виконання ними завдань під час залучення до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Надання послуг харчування та послуг забезпечення комплектами продуктів в стаціонарних умовах передбачено у пунктах постійної дислокації, що зазначені в тендерній документації.
Надання зазначених послуг в польових умовах визначається безпосередньо військовими частинами в залежності від завдань виконуємих ними під час залучення до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях у відповідності до планів органів управління Збройних Сил України. Зазначені плани відносяться до інформації з обмеженим доступом та не можуть бути викладені в тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 15:58
зміни до оголошення
У змінах від 9 грудня 2020 зазначено перелік Нерухомого майна.
Яким чином буде розраховуватись орендна плата у разі якщо для організації харчування не потрібно використовувати все приміщення, а потрібно тільки його частина?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:51
Відповідно до Закону України від 09.04.2015 року № 310-VІІІ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо організації харчування особового складу Збройних Сил України” рухоме та нерухоме майно, необхідне для організації харчування особового складу Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, передається військовими частинами на безоплатній основі переможцям процедур закупівель послуг з організації харчування особового складу Збройних Сил України. Нерухоме майно яке підлягає передачі повинно забезпечувати якісну організацію продовольчого забезпечення (харчування особового складу).
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 15:59
зміни до оголошення
У змінах від 9 грудня 2020 зазначено перелік Нерухомого майна.
Чи є можливість отримати в оренду тільки частину з зазначених приміщень та/або відмовитись від його використання?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:52
Відповідно до Закону України від 09.04.2015 року № 310-VІІІ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо організації харчування особового складу Збройних Сил України” рухоме та нерухоме майно, необхідне для організації харчування особового складу Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, передається військовими частинами на безоплатній основі переможцям процедур закупівель послуг з організації харчування особового складу Збройних Сил України. Нерухоме майно яке підлягає передачі повинно забезпечувати якісну організацію продовольчого забезпечення (харчування особового складу).
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:00
зміни до оголошення
У змінах від 9 грудня 2020 зазначено перелік Рухомого майна.
Яким чином виконувати умови договору, якщо не вистачає обладнання або воно знаходиться не в задовільному стані?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:53
Військові частини забезпеченні мінімальною кількістю обладнанням відповідно до норм постачання, яке дозволяє організувати якісне приготування страв.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:05
умови тендерної документації
підпунктом 4 п. 12.3 Оголошення Замовник визначив, що в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, учасник повинен надати
Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2019 рік або за І півріччя 2020 року або за 9 місяців 2020 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).

Визначення Замовником 100% фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю фактично порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
надайте відповідь - чим та з якою метою Замовником встановлено максимальний критерій фінансової спрможності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:54
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України “Про особливості здійснення товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З врахуванням вищезазначених положень Замовником було встановлено до учасників такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, де чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c16
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:07
зміни до оголошення
У тендерній документації, а саме оголошення містить предмет закупівлі:
Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
код ДК 021:2015 - 55320000-9 – Послуги з організації харчування.
за Державним класифікатором ДК 021:2015 55320000-9– це є Послуги офіціантів, що включає в себе : послуги з готування їжі та послуги кухарів, що жодним чином не відноситься до забезпечення комплектом продуктів за Каталогом.
Послуги харчування — це послуги з виготовлення кулінарної продукції, її реалізації та організації споживання відповідно до типу і класу закладу: ресторан, бар, кафе, закусочна, їдальня тощо.
Їдальня - це Заклад РГ для обслуговування певного контингенту споживачів із різноманітним асортиментом продукції власного виробництва і закупних товарів, в якому страви можуть надавати у вигляді скомплектованих раціонів харчування. Функціює, як правило, за місцем роботи споживачів, у навчальних закладах, військових підрозділах, лікувальних та оздоровчих закладах, відділеннях лікарень, закладах соціальної підтримки малозабезпечених верств населення тощо. В їдальнях можуть функціювати зали оздоровчої, лікувальної та лікувально-профілактичної призначеності.
За ДК 021:2015 55510000-8 визначено, що це – є послугою їдалень, що відноситься до предмета закупівлі з послуги з організації харчування.
ДК 021:2015 15890000- з містить в собі поняття, що це – є продукти харчування та сушені продукти різні, що відноситься до забезпечення комплектом продуктів за Каталогом.
З огляду на визначене, Ваш предмет закупівлі не відповідає вимогам державного класифікатора, оскільки не вірно визначені коди, а частина предмета закупівлі взагалі не містить ДК , що є підставою для роз’єднання предмета закупівлі в окремі предмети. Тобто , організація харчування повинен бути один предмет закупівлі, а забезпечення комплектом продуктів за Каталогом окремим предметом закупівлі.
вимагаємо розділити предмет закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 13:57
Предмет процедури закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства та визначений відповідно до Національного класифікатора України "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015".
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c17
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:12
зміни до оголошення
Предмет закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства.
1. Відповідно до п. 21, ст 1 Закону України про публічні закупівлі (далі – Закон): послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;
п. 34, ст. 1 Закону: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Загальна сума постачання Комплектів продуктів за Каталогом продуктів харчування становить:
4 011 615 720,00 + 9 460 800,00 + 30 427 312,50 = 4 051 503 832,5 гривень, що дорівнює 93,3 % від очікуваної вартості закупівлі, в той час як послуги харчування становлять:
326 042 053,50 +167 097,00 = 326 209 150,5 гривень, що дорівнює 6,7 %.
Виходячи з вищенаведеного предметом закупівлі визначений Департаментом державних закупівель Міністерства оборони України, як Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)не відповідають визначенню предмета закупівлі зазначеною в Законі та є Товар, а саме Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (харчові продукти (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для особового складу та годування штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах), так як це було у попередні роки.
2. Результатом незаконного визначення предмету закупівлі стало прийняття Тендерним комітетом МОУ змін до Оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (далі – Оголошення) неправомірної вимоги щодо одного з кваліфікаційних критеріїв, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зазначеним Оголошенням було встановлено, що для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати скановану копію аналогічного договору щодо надання послуги з організації харчування та/або про надання послуг щодо забезпечення харчуванням за контрактом та/або харчування за 2018 рік та/або 2019 рік та/або 2020 рік з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності).
Тобто, йдеться про послугу з організації, забезпечення та харчування, не йде мова про товар - постачання продуктів харчування, як це повинно було б бути, а лише про по послугу, що є підміною суті закупівлі.!
вимагаємо внести зміни до оголошення та привести його у відповідності до чинного законодавства, а саме , включити у оголошення у перелік наданих аналогічних договорів з постачання продуктів харчування, як це було у попередній редакціїї оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 13:58
Предмет процедури закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c18
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:14
зміни до оголошення
Упроцедурі закупівлі, неправильно визначена очікувана вартість закупівлі.
Як зазначає Радник у сфері публічних закупівельhttps://radnuk.com.ua/hrupy_zakupivel/pdv-u-zakupivliakh-kharchuvannia/ Відповідно до пп. «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 ПК України від сплати ПДВ звільнені операції з постачання послуги харчування. На закупівлю товарів, у тому числі продуктів харчування чи їх комбінацій, ця пільга не поширюється!
Тобто при обрахуванні Очікуваної вартості закупівлі у Технічних вимогах Оголошень про Закупівлю необхідно рахувати вартість послуги харчування без ПДВ.
Таким чином очікувана вартість закупівель арифметично не вірно обрахована.
Помилково визначена очікувана вартість предмету закупівлі привела до невірного планування видатків за напрямом використання коштів на суму 18 558 196,25 гривень за всіма процедурами закупівлі від 16.11.20, що веде до скасування процедури закупівлі оскільки виправити цю помилку в межах діючої процедури неможливо та таке виправлення буде суперечить вимогам чинного законодавства.
вимагаємо усунути порушення, що призвели до невірного обчислення очікуваної вартості
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 13:59
Очікувана вартість закупівлі визначена вірно з врахуванням послуг з ПДВ та без ПДВ та відповідно до вимог чинного законодавства.

Номер вимоги: UA-2020-11-16-014410-c.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАЙН ФРЕШ", Код ЄДРПОУ:39692519
Дата подання: 09 грудня 2020 16:16
умови тендерної документації
оскільки умови тендерної документації містять два різних предмета послуга харчування та продукти харчування за каталогом, учаснику з даної закупівлі не зрозуміло , як розраховувати цінову пропозицію. надайте відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 14:00
Відповідно до вимог Оголошення про проведення відбору учасник повинен розрахувати та зазначити у цінових пропозиціях:
ціну послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах без податку на додану вартість (далі – ПДВ) та з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення);
ціну послуги забезпечення комплектами продуктів для штатних тварин військових частин в стаціонарних та польових умовах без податку на додану вартість (далі – ПДВ) та з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення);
Примітка:
ціна послуги забезпечення комплектами продуктів повинна відповідати розціненому Каталогу продуктів харчування (додаток до проекту договору 13.1) .
розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проекту договору 13.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту;
ціну послуг харчування на добу, відповідно до Технічних вимог без податку на додану вартість;
ціну послуг харчування для особового складу на добу відповідно до Технічних вимог без податку на додану вартість (далі – ПДВ) та з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення);
послуг харчування на добу для штатних тварин, на добу відповідно до Технічних вимог без податку на додану вартість (далі – ПДВ) та з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення).

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 13:23
ВИМОГА

Документи

19 листопада 2020 16:14
676_3. Вит з прот роз_яснення.doc

Документи

19 листопада 2020 16:15
676_3. Вит з прот роз_яснення.doc

Документи

19 листопада 2020 16:16
676_3. Вит з прот роз_яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:09
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:10
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:12
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:14
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:17
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

09 грудня 2020 14:18
676 Витяг роз`яснення.doc

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-16-014410-c.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ, Код ЄДРПОУ:42585405
Дата подання: 23 листопада 2020 16:50
СКАРГА
про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести оголошення про проведення відбору до вимог законодавства
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 19:31
рішення від 26.11.2020 № 21916 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:31
інформація про перенесення від 01.12.2020 № 18912.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 00:22
рішення від 02.12.2020 № 22374.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини дванадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників щодо закупівлі послуг з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах), викласти проєкт договору у новій редакції та перенести кінцевий строк подання цінових пропозицій на 15.12.2020.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 14:03
Номер скарги: UA-2020-11-16-014410-c.b20
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:42226852
Дата подання: 29 грудня 2020 19:17
Скарга про порушення законодавства в сфері Публічні закупівлі
Деталі скарги містяться в доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 11:55
рішення від 30.12.2020№24139+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 11:55
рішення від 05.01.2021 №116 .pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 17:55
Номер скарги: UA-2020-11-16-014410-c.a21
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:42226852
Дата подання: 11 січня 2021 15:24
Скарга про порушення законодавства в сфері Публічні закупівлі
Деталі скарги наведені у доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 16:33
рішення від 13.01.2021 №397+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 16:32

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 16:00
Скарга
02 грудня 2020 11:35
зяава про розгляд скарги

Документи подані замовником

09 грудня 2020 14:03
676 Витяг зміни АМКУ.doc

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 18:27
скарга 014410.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 січня 2021 14:24
апеляц суд.pdf
11 січня 2021 14:25
Лист з банку.pdf
11 січня 2021 14:25
рішення від 31.12.20.pdf
11 січня 2021 14:25
Скарга 2-410.pdf
11 січня 2021 20:28
доповнен 410.pdf

Документи подані замовником

12 січня 2021 18:01
5_деп.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК ЛЕНД ФУД" 549 999 000,00
UAH з ПДВ
533 208 151,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 555 777 077,40
UAH з ПДВ
537 672 900,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП" 553 695 000,00
UAH з ПДВ
542 501 101,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 559 694 942,00
UAH з ПДВ
543 269 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ" 556 900 000,00
UAH з ПДВ
556 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" 559 694 942,00
UAH з ПДВ
559 694 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 10:14
ст 17.PDF
18 грудня 2020 08:21
14410 дов судим.pdf
17 грудня 2020 21:19
Довідка відмова.pdf
17 грудня 2020 21:19
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 21:19
змінений протокол.pdf
17 грудня 2020 21:19
Довідка кримінал.pdf
17 грудня 2020 21:18
Довідка корупція.pdf
17 грудня 2020 21:18
Довідка службова.pdf
14 грудня 2020 16:17
Окленд витяг (1).PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд аналогічий договір.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд люди.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд сертифікат Голубояр.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд сертифікат Швець.PDF
26 листопада 2020 15:32
Ліцензія (6).zip
26 листопада 2020 15:32
Окленд звірка оборона.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд витяг.PDF
26 листопада 2020 15:32
Довіреність_Пустовойт_1 (6).zip
26 листопада 2020 15:32
Окленд довідка ІСО.PDF
26 листопада 2020 15:32
документ_20201126_0003 (3).pdf
26 листопада 2020 15:32
документ_20201126_0001 (3).pdf
26 листопада 2020 15:32
документ_20201126_0002 (3).pdf
26 листопада 2020 15:32
Опис, статут Окленд.pdf
26 листопада 2020 15:32
Окленд довідка.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд Наказ антикор.прогр.pdf
26 листопада 2020 15:32
Окленд договір приміщення.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд гарантійний 14410.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд договір ТЗ.PDF
26 листопада 2020 15:32
Окленд статут сайт.PDF
26 листопада 2020 15:32
Гарантия_8436 (1).zip
26 листопада 2020 15:32
Окленд відом.PDF
26 листопада 2020 15:32
Наказ на призн. Ріш. 5 Окленд.pdf
26 листопада 2020 15:32
Відгук.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 20:47
sign.p7s
21 грудня 2020 20:41
Цінова оновлена.PDF
21 грудня 2020 20:41
ст.17 загальна оновлена.pdf
21 грудня 2020 20:41
Довідка щодо відмови.pdf
21 грудня 2020 11:39
sign.p7s
21 грудня 2020 11:37
Довідка ДПС.zip
21 грудня 2020 11:20
sign.p7s
21 грудня 2020 11:08
Довідка ДПС.zip
21 грудня 2020 11:07
7.Довідка МВС.pdf
21 грудня 2020 11:07
3.ст.17 загальна.pdf
21 грудня 2020 11:07
2.Каталог.pdf
21 грудня 2020 11:07
1.Цінова пропозиція.pdf
14 грудня 2020 18:14
sign.p7s
14 грудня 2020 18:10
Статут 02.09.2020.pdf
14 грудня 2020 18:10
Ст.17.PDF
14 грудня 2020 18:10
Працівники.PDF
14 грудня 2020 18:10
Повноваження.pdf
14 грудня 2020 18:10
Опис 02.09.2020.pdf
14 грудня 2020 18:10
МТБ.pdf
14 грудня 2020 18:10
Ліцензія Востокї.zip
14 грудня 2020 18:10
Витяг з ПДВ.pdf
14 грудня 2020 18:10
Аналогічні договори.pdf
14 грудня 2020 18:10
ISO 22000 и 9001 (новые).pdf
14 грудня 2020 18:10
ГЛ 410.PDF
14 грудня 2020 18:10
Банківська гарантія 410.zip

Публічні документи

23 грудня 2020 20:56
ПФГ.Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2020 20:56
Довідка ПФГ ст.17 нова.pdf
14 грудня 2020 15:55
ПФГ ГАРАН ЛИСТ 14410-с.pdf
26 листопада 2020 17:41
ПФГ відгук візит.PDF
26 листопада 2020 17:41
ПФГ акт звірки.PDF
26 листопада 2020 17:40
ПФГ договір аналог.PDF
26 листопада 2020 17:39
ПФГаналог.договора довідка.PDF
26 листопада 2020 16:19
Договір Портал буд.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ 1 ДФ порц. 1.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГдовідка про код статуту.PDF
26 листопада 2020 13:52
Дог.неж.приміщ 1.pdf
26 листопада 2020 13:52
Опис, статут ПФГ.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ Довідка працівники.PDF
26 листопада 2020 13:52
документ_20201126_0002.pdf
26 листопада 2020 13:52
Дог.неж.приміщ. 3.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ Гарант.лист 14410.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ фін.звітність.PDF
26 листопада 2020 13:52
документ_20201126_0001.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ Трудові книжки.pdf
26 листопада 2020 13:52
Довіреність_Пустовойт_1 (3).zip
26 листопада 2020 13:52
Наказ призн. Рішення 6 ПФГ.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ дод.угоди до дог 176.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГакт звірки МОУ за 2019.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ сериф.безп.харч.прод.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ сериф.управл.якістю.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ Листи згоди.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГакт звірки МОУ за 2018.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ 1 ДФ порц. 2.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ мед.книжки.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ дод.угод. 181 продукти.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ сериф.Панченко.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ довідка НАССР.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ сериф.Зінькевич.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГвитяг пдв.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ рішення 34 14410.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ дог. 181 з дод продукти.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ відомості про учасника.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ наказ, антикор.програма.pdf
26 листопада 2020 13:52
Ліцензія (3).zip
26 листопада 2020 13:52
Дог.неж.приміщ. 2.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ дог. 176 послуги з дод.pdf
26 листопада 2020 13:52
ПФГ дог.на дезінф.та дерат.PDF
26 листопада 2020 13:52
ПФГ довідка корупція.PDF
26 листопада 2020 13:52
документ_20201126_0003.pdf
26 листопада 2020 13:52
Гарантия_8298 (1).zip

Публічні документи

14 грудня 2020 17:41
sign.p7s
14 грудня 2020 17:28
sign.p7s
14 грудня 2020 17:27
2 паспорт_ код.pdf
14 грудня 2020 17:27
про ліцензування.pdf
14 грудня 2020 17:27
згода з договором.pdf
14 грудня 2020 17:27
стаття 17 вся.pdf
14 грудня 2020 17:27
1 Основні документи.pdf
14 грудня 2020 17:27
5 про статут.pdf
14 грудня 2020 17:27
довідка - повноваження.pdf
14 грудня 2020 17:27
довідка - санкції.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 15:30
ПК сан обробка 1012.pdf
14 грудня 2020 15:29
ПК Відгук договору.pdf
14 грудня 2020 15:29
ПК АКТ ЗВІРКИ.pdf
14 грудня 2020 15:29
Витяг з реєстру ПДВ ПК.pdf
14 грудня 2020 15:29
14410 Новий гаран лист ПК.pdf
14 грудня 2020 15:29
ПК Баланс.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК Описи до дог 2.pdf
26 листопада 2020 14:42
Гарантия_8306 (2).zip
26 листопада 2020 14:42
документ_20201126_0002 (2).pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК гарант лист 14410.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК Дод.угоди до договору 2.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК дов.працівники навчання.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК баланс.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК серифікат Труніна.PDF
26 листопада 2020 14:42
Договір аренди+акт.pdf
26 листопада 2020 14:42
Наказ Антикорупц.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК ріш. 41 лот 14410.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК Трудовые книги.pdf
26 листопада 2020 14:42
Гарантійний лист Апостал.pdf
26 листопада 2020 14:42
Договір дезінфек.робіт+акт.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК довідка працівники.pdf
26 листопада 2020 14:42
документ_20201126_0001 (2).pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК аналог.договір.PDF
26 листопада 2020 14:42
Форма 1ДФ.pdf
26 листопада 2020 14:42
Форма1ДФ уточнена.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК дов-ка начв. НАССР.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК дог.сан.обробки ТЗ акт.PDF
26 листопада 2020 14:42
Ліцензія (5).zip
26 листопада 2020 14:42
документ_20201126_0003 (2).pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК серифікат Дешпетко.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК відом про учасника.PDF
26 листопада 2020 14:42
Антикорупційна програма.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК Наказ призн. Рішення 5 .pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК витяг пдв.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК Договір 2 з додатками.pdf
26 листопада 2020 14:42
Довіреність_Пустовойт_1 (5).zip
26 листопада 2020 14:42
ПК довіка ст 17.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК дов.сайт статут.PDF
26 листопада 2020 14:42
ПК Листи -згоди.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК мед.книжки.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК дов.транспорт.pdf
26 листопада 2020 14:42
ПК Опис, статут .pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 10:48
sign.p7s
30 грудня 2020 10:45
ВІДОМОСТІ ОНОВЛЕНО.pdf
30 грудня 2020 10:41
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 грудня 2020 10:41
РОЗЦІНЕНИЙ КАТАЛОГ.pdf
29 грудня 2020 19:21
ДОВІДКИ СТ 17.pdf
29 грудня 2020 19:21
ДОВІДКА МВС.pdf
29 грудня 2020 19:20
ДОВІДКА ДПС.pdf
14 грудня 2020 16:51
Гарантія зміни.rar
14 грудня 2020 16:51
Гарантія.rar
14 грудня 2020 16:51
8 п Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2020 16:51
7 п Довідка ст.17 НОВА.pdf
14 грудня 2020 16:51
6 п Наказ та протокол.pdf
14 грудня 2020 16:51
5 п Статут.pdf
14 грудня 2020 16:51
3 пп Склад.pdf
14 грудня 2020 16:51
3 п Аналог договір.pdf
14 грудня 2020 16:51
2 3 пп Транспорт.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК ЛЕНД ФУД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП"

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК ЛЕНД ФУД"
#41950625
Відхилено 533 208 151,70
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 16:06
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Відхилено 537 672 900,57
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП"
#37371973
Відхилено 542 501 101,14
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 22:12
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 543 269 856,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 22:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ"
#42226852
Відхилено 556 900 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 22:18
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"
#40887542
Переможець 559 694 942,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 18:27

Документи

18 грудня 2020 16:06
sign.p7s
16 грудня 2020 16:58
sign.p7s

Документи

22 грудня 2020 16:33
sign.p7s
18 грудня 2020 16:10
sign.p7s

Документи

28 грудня 2020 22:14
sign.p7s

Документи

28 грудня 2020 22:18
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"
#40887542
559 694 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку